2009-02-08, 08:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinker
Albanian Soul är en del av problemet. Killen har total avsaknad av moralisk plikt och civilkurage sen är han blint lojal till sin folkgrupp till den gräns att lojaliteten går över lagen.

Tro inte att argument som att "ni" är laglydiga och att det inte är erat problem skyddar dig. Eftersom albaner helt klart inte respekterar den svenska ordningen så är det upp till albanska församlingen att hålla era apor i styr. Tror du vi svenskar håller kriminella om ryggen bara för dom är svenskar? NEJ.

Om ni ska bo här måste ni göra er av med svartskalle attityden eller stå för konsekvenserna när räkningen kommer.

Mjaoo, jag har väldigt många gånger visat civilcourage.
Har många gånger slått killar i stan som jag sett slå tjejer. Något jag är starkt emot! Civilcourage för att man inte talar? Den var ny.
2009-02-08, 11:12
Medlem
Lägg ner stridsyxorna och lås tråden för på måndag blir det ett nytt liv för Landskrona-Sabuni fixar allt-felet är inte människorna utan "integrationen".......
Citat:
LANDSKRONA. Hur fungerar integrationen i Landskrona? Det vill utbildningsminister Jan Björklund (FP) samt integrations- och jämställdhetsminister Nyamko Sabuni (FP) veta mer om. Därför besöker de Landskrona på måndag. På programmet står möten med företrädare för polisen, skolan, socialtjänsten
http://hd.se/landskrona/2009/02/06/jan-bjoerklund-och-nyamko-sabuni/

.
2009-02-08, 14:07
Medlem
Bonzo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wakeboard
Det heter civilcurage, apejävel
nej faktiskt inte, det heter civilkurage blattajävel.

Citat:
Ursprungligen postat av Albanian soul
Mjaoo, jag har väldigt många gånger visat civilcourage.
Har många gånger slått killar i stan som jag sett slå tjejer. Något jag är starkt emot! Civilcourage för att man inte talar? Den var ny.
Nix, inte nytt. Att ta sitt ansvar i den frågan är en del i civilkuraget. Många vet ju vilka det är som begår allt från rån, inbrott till våldtäkter. Jag fattar framförallt inte hur man kan skydda en kompis som begår gruppvåldtäkt?! Och vem fan vill ha en sådan vän i närheten?
2009-02-08, 14:47
Medlem
king hippos avatar
all heder åt dom som inte pratar med polisen. polisen är avskum allhop. det kan man faktiskt inte säga om tex albaner dom är till 90% avskum.
2009-02-08, 14:54
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonzo666
nej faktiskt inte, det heter civilkurage blattajävel.

Nix, inte nytt. Att ta sitt ansvar i den frågan är en del i civilkuraget. Många vet ju vilka det är som begår allt från rån, inbrott till våldtäkter. Jag fattar framförallt inte hur man kan skydda en kompis som begår gruppvåldtäkt?! Och vem fan vill ha en sådan vän i närheten?
Våldtäkt är jag starkt emot. Känner ingen som har begått ett sånant brott. Hoppas inte Albanian Soul skyddar såna vänner.
2009-02-08, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
En somalier som bashar albaner.....

Är detta höjden av ofrivillig humor?

Detta så kallade folk förtjänar att "bashas" av alla, vettiga personer rankar dem lägre än zigenare!

Trevligt att du använder förortsutryck också

"Det enda som är värre än en alban, är en kosovoalban"
Winston Churchill

"Den enda skillnaden mellan zigenare och albaner är att zigenarna inte vill ha ett land medans albanerna vill ha så många som möjligt"
DaftPunk
2009-02-08, 16:19
Medlem
Bonzo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaftPunk
Detta så kallade folk förtjänar att "bashas" av alla, vettiga personer rankar dem lägre än zigenare!

Trevligt att du använder förortsutryck också

"Det enda som är värre än en alban, är en kosovoalban"
Winston Churchill

"Den enda skillnaden mellan zigenare och albaner är att zigenarna inte vill ha ett land medans albanerna vill ha så många som möjligt"
DaftPunk
Vad är din grej med albaner? Du är själv en somalier om jag förstår dig rätt? Summeringen är väl att både albaner och somalier har fått ett kollektivt dåligt rykte i rätt många europeiska länder. Inte sant? Och det blir lite fånigt ibland när du besvarar allt med att albaner är värre.

Har du personliga erfarenheter av Landskrona eller albaner? Du låter minst sagt bitter
2009-02-08, 16:35
Bannlyst
Citat:
Vad är din grej med albaner? Du är själv en somalier om jag förstår dig rätt? Summeringen är väl att både albaner och somalier har fått ett kollektivt dåligt rykte i rätt många europeiska länder. Inte sant? Och det blir lite fånigt ibland när du besvarar allt med att albaner är värre.

Har du personliga erfarenheter av Landskrona eller albaner? Du låter minst sagt bitter

Ja, gick en hel del albaner i min skola. Tro mig, de är värre än araber, zigenare, turkar, finnar och sydamerikanare...
2009-02-08, 16:36
Bannlyst
Citat:

Jag skyddar inte folk som begår (grupp)våldtäkt. Skulle en kompis försöka skulle han få stryk på plats, och ifall tanken skulle slå han skulle jag snabbt få bort den.

Jag är lojal till döden, men det finns en gräns för allt.
Skulle en kompis begå våldtäkt skulle den personen dö för mig.
2009-02-08, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DaftPunk
Ja, gick en hel del albaner i min skola. Tro mig, de är värre än araber, zigenare, turkar, finnar och sydamerikanare...

Men alltså inte värre än somalier? Du har ju exkluderat somalierna från din mycket fina lista.

Tycker du ska hålla dina åsikter för dig själv då de tydligen inte hjälper dig på något sätt. Ifall du försöker få folk att hata Albaner så kan du stiga åt sidan. Finns några här på FB som iaf gör ett bättre jobb.
2009-02-08, 16:45
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Men alltså inte värre än somalier? Du har ju exkluderat somalierna från din mycket fina lista.

Tycker du ska hålla dina åsikter för dig själv då de tydligen inte hjälper dig på något sätt. Ifall du försöker få folk att hata Albaner så kan du stiga åt sidan. Finns några här på FB som iaf gör ett bättre jobb.

Du befäster mitt intryck att bland alla sopiga albaner från Kosova, finns det en och annan guldklimp. Ses vi i Durres till sommaren?
2009-02-08, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Jag skyddar inte folk som begår (grupp)våldtäkt. Skulle en kompis försöka skulle han få stryk på plats, och ifall tanken skulle slå han skulle jag snabbt få bort den.

Jag är lojal till döden, men det finns en gräns för allt.
Skulle en kompis begå våldtäkt skulle den personen dö för mig.

Skäms du över dina landsmän? Jag menar en grupp Albaner har dragit ner alla er Albaner i skiten så ni har blivit en av dom mest hatade folkgrupperna i Sverige.
Jag hade skämts ögonen ur mig om svenskar bara var kända för våldtäkt,personrån och organiseradbrotslighet. Det är ju inte mycket positiva grejer som kommer från erat håll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in