2008-05-03, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kes
Du har alltså stött på några enstaka kriminela albaner på ditt jobb och därifrån har du tagit din slutsats att albaner är kriminela, BRAVO
Du kan ju inte neka till att albaner i Sverige är mer kriminella än de flesta andra nationaliteter. Kriminalitetet kanske uppskattas i Albanien, i Sverige görs det inte det.
2008-05-03, 15:22
Bannlyst
Citat:
Kanon!!

Du jobbar alltså mot kriminalitet och därifrån har du träffat ett antal albaner som du nämde innan. Som vi vet så finns de även kriminella svenskar också men inte fan dömmer du dom för "kriminela pack som lever på soc" heller.

Jag känner normala albaner som arbetar och är hederliga precis som dom andra 50000 albaner i Sverige. Du har alltså stött på några enstaka kriminella albaner på ditt jobb som kriminalvårdare och därifrån har du tagit din slutsats att albaner är kriminella, BRAVO

Visst, jag möter även svenskar, men dessa är väldigt få.

Av 30 patienter har vi kanske 2-3 svenskar, rästen är invandrare, go figure.
2008-05-03, 15:24
Medlem
kess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilson82
Du kan ju inte neka till att albaner i Sverige är mer kriminella än de flesta andra nationaliteter.

Jaha, och var exakt har du fått detta ifrån??

Citat:
Kriminalitetet kanske uppskattas i Albanien, i Sverige görs det inte det.

Vad menar du med detta?? Jag försöker bevisa att han idioten har alltså fått sin fakta ifrån sitt jobb där han jobbar med kriminella personer. Tar han tillexempel en tysk så betyder de att alla tyskar är kriminella. Är det detta du och han menar??

Jag försöker bevisa att han kan inte dra slutsats utav vad han ser på sitt jobb. För dom kriminella personerna han möter på sitt jobb repsenterar inte mig. Då kan ni inte dra slutsaten att alla albaner är krmiminella så som ni gärna vill.
2008-05-03, 15:26
Medlem
kess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkehål
Visst, jag möter även svenskar, men dessa är väldigt få.

Av 30 patienter har vi kanske 2-3 svenskar, rästen är invandrare, go figure.

Du kan fotfarande inte dra en slutsats och dömma alla albaner för kriminella för detta. Vi säger att du får in 500 albaner men faktum är att du har ca 54.500 albaner kvar i övriga Sverige!!

Dom människorna du får in repesenterar inte mig, min familj, mina vänner, eller någon annan alban i Sverige. (Har säkert skrivit detta 17 gånger idag!!)
2008-05-03, 15:27
Bannlyst
Citat:
Jag försöker bevisa att han kan inte dra slutsats utav vad han ser på sitt jobb. För dom kriminella personerna han möter på sitt jobb repsenterar inte mig. Då kan ni inte dra slutsaten att alla albaner är krmiminella så som ni gärna vill.

Du, jag vill notera att jag har också sett albaner på privata vägar göra kriminella handlingar, dessutom har jag även hört av albanerna själva att de känner flera kriminella som tjuvar och slåss, så du behöver inte fjäska för mig jag vet hur det ligger till "lille vän" .
2008-05-03, 15:28
Bannlyst
Citat:
Du kan fotfarande inte dra en slutsats och dömma alla albaner för kriminella för detta. Vi säger att du får in 500 albaner men faktum är att du har ca 54.500 albaner kvar i övriga Sverige!!

Nästan alla albaner är kriminella, kanske vissa sälsynta personer som skiljer sig från mängden. Desvärre är annars ALLA albaner kriminella.

edit:

I alla fall alla jag träffat på, och då pratar jag inte endast om jobbet, tror du inte jag ser araber ute? Flera av de yngre pratar jag givetvis om.
2008-05-03, 15:30
Medlem
kess avatar
Citat:
Du, jag vill notera att jag har också sett albaner på privata vägar göra kriminella handlingar, dessutom har jag även hört av albanerna själva att de känner flera kriminella som tjuvar och slåss, så du behöver inte fjäska för mig jag vet hur det ligger till "lille vän" .

Ja oj då, så fort du börjar få slut på argument så "måste du lägga till saker".

Men vad är det du vill ha sagt?? Även jag känner svenskar som är exakt likadana men inte fan säger jag att svenskarna är kriminella!!
2008-05-03, 15:33
Medlem
kess avatar
Citat:
Nästan alla albaner är kriminella, kanske vissa sälsynta personer som skiljer sig från mängden. Desvärre är annars ALLA albaner kriminella.

edit:

I alla fall alla jag träffat på, och då pratar jag inte endast om jobbet, tror du inte jag ser araber ute? Flera av de yngre pratar jag givetvis om.

Jag tror att många av dina landsmänn skrattar åt dig nu. Helt serigöst hur korkad får man vara. Har du någon källa eller något som påpekar att nästan alla albaner är kriminella. Kom nu inte hit och säg att det inte finns någon för när de gäller att nästan ett helt folkslag är kriminella så måste de stå något om de någonstans. Sånt går helt enkelt inte och dölja. Så jag väntar på en källa så länge!!
2008-05-03, 15:44
Bannlyst
http://en.wikipedia.org/wiki/Albanian_mafia

http://www.mfa.gov.yu/FDP/times170704.htm

http://query.nytimes.com/gst/fullpage.html?res=9C05E1DF1238F934A25751C1A9629582 60

http://www.lifestyleextra.com/ShowStory.asp?story=JH120244B&news_headline=albani an_sex_slave_gang_jailed

Det där säger väl en del.

Som en hederlig tysk hade sagt: Ich hasse dieses Scheißvolk
Senast redigerad av Hejsan_ 2008-05-03 kl. 15:57.
2008-05-03, 15:49
Medlem
kess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan_
http://en.wikipedia.org/wiki/Albanian_mafia

http://www.mfa.gov.yu/FDP/times170704.htm

http://query.nytimes.com/gst/fullpage.html?res=9C05E1DF1238F934A25751C1A9629582 60

http://www.lifestyleextra.com/ShowStory.asp?story=JH120244B&news_headline=albani an_sex_slave_gang_jailed

Det där säger väl en del.

Som en hederlig tysk hade sagt: Ich hasse diese Scheißvolk

Jag kan tillägga att albanerna står för 90% av heroinhandeln i norden. Men detta orgeniseras av maffian som inte har någon anknytning till oss vanliga civila albaner. Just dina länkar berättar om den albanska maffian.

Dömer du den rysska befolkningen för den rysska maffian??
Dömer du den italienska befolkningen för den italienska maffian??
Dömer du tyskarna för nazisternas handlingar??

Etc etc!!
Senast redigerad av kes 2008-05-03 kl. 16:31.
2008-05-03, 15:52
Medlem
kess avatar
Citat:
När man stavar som en kratta samt är alban får man väl räkna med att vara korkad? Speciellt när sånt är medfött, vilket det verkar vara i ditt fall.

Förlåt men jag gick inte i en svensk grundskola

Citat:
Denna tråden och mina papper på jobbet, finns även flera andra klagomål som gäller om albaner. Tror du alla dessa ljuger?

Tråden handlar om ett gängsmåglin från Landskrona, den berättar ingen om albaner i allmänheten i övriga Sverige osv.

Kan du fotografera dina papper och sedan visa dom här?? Jag lovar att inte säga något till din chef!!

Föresten står de vilken nationalitet gärningsmännen kommer ifrån i klogomålen??

Citat:
Denna tråden länkar till källor, gå läs om landskrona albanerna. Din jävla lata sak till patrask.

Jag bor inte i Landskrona, handlar tråden om mig då också??

Citat:
Läs tråden!!!!!!

Ännu en gång, om barngäng i Landskrona denna tråden repsenterar inte mig då jag inte är kriminell eller jag bor inte i Landskrona. Slutsaten går då inte och dra att alla albaner är kriminella!!
2008-05-03, 16:04
Medlem
kess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magnumforce
Trots dina försök att titulera dig själv som en skötsam ochn duktig alban, så avslöjas din skitattityd genom dina patetiska försök att bagatellisera Landskrona-svinens framfart. Du envisas med att kalla de barn, småungar etc. Jag säger bara det, vilket jävla skitfolk som sår sån avkomma och låter den hållas......

Nu är det så här att jag att en familj som jag är bekant med i Landskrona. Har varit där ett antal gången och jag har träffat på dessa nissar. Dom är mellan 14-18 år gammla.

HD artikel "vi har våldet i blodet" där intervjuade dom 2 killar vid namnet "Feriz" och "Pajtim". Dessa grabbar är 15 respektive 16 år gammla.

Har även sagt till er gång på gång att dessa bör utvisas från Sverige så fort dom är med i polisregistret!! Men inte lyssnar du på de. Ni lider av albanfobi som användarn hithere brukar säga!! Och hör ändast negativa saker om albaner, synd om dig!!

Bara för att skrämma upp dig mer:
På 15 år han albanerna ökat med 15.000 personer. Alltså 1000 albaner på ett år.
Senast redigerad av kes 2008-05-03 kl. 16:06.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in