2009-02-16, 17:19
Bannlyst
13-åring sparkade lärare i skrevet.

LANDSKRONA. När läraren skulle avisa den 13-årige eleven från skolan svarade han med att slå läraren med knytnävsslag i ansiktet och en spark i skrevet. Händelsen utspelade sig på GA-skolan vid lunchtid i fredags.

Enligt polisanmälan som skolan gjort har eleven under en längre tid betett sig illa mot läraren. Bland annat har han kallat läraren för kränkande saker.
Han ska bland annat kallat läraren för gris, säger Charley Nilsson, informatör vid polisen i nordvästra Skåne.

http://hd.se/landskrona/2009/02/16/13-aaring-sparkade-laerare-i/

Så är någon förvånad att polisen säger apa eller neger?
Får invandrarna kalla oss för grisar?
Låt alla invandrare som skriker gris, dricka grisblod, gärna muslimer
Senast redigerad av KRISTERLAG 2009-02-16 kl. 17:59.
2009-02-16, 17:49
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KRISTERLAG
LANDSKRONA. När läraren skulle avisa den 13-årige eleven från skolan svarade han med att slå läraren med knytnävsslag i ansiktet och en spark i skrevet. Händelsen utspelade sig på GA-skolan vid lunchtid i fredags.

Enligt polisanmälan som skolan gjort har eleven under en längre tid betett sig illa mot läraren. Bland annat har han kallat läraren för kränkande saker.
Han ska bland annat kallat läraren för gris, säger Charley Nilsson, informatör vid polisen i nordvästra Skåne.

http://hd.se/landskrona/2009/02/16/13-aaring-sparkade-laerare-i/

Så är någon förvånad att polisen säger apa eller neger?
Får invandrarna kalla oss för grisar?
Låt alla invandrare som skriker gris, dricka grisblod, helt muslimer

Har gått i den skolan. Eleven är säkert en arab. Vill veta vem läraren är.
2009-02-16, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek
Har gått i den skolan. Eleven är säkert en arab. Vill veta vem läraren är.

Jag var på plats faktist.. skulle ta en grej från en kille där.
Läraren är rätt så ny i skolan och den unga killen var från M.Ö. Jag såg att läraren var relativt aggressiv i hans beteende och hans ansikte sa mer än 1000 ord.
Alla eleverna som såg slagsmålet från början till slut skrek att läraren slog barnet.
2009-02-16, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tehthing
Nej, GATU var det inte MOT, jag snackar om dina kära landsmän.

Vilka har blivit tuffare? Dina kompisar, dom du syftar på eller? Jag snackar inte historia, det var nutid, inte allt för längesen som dom fick ursäkta sig till Red Devils ja.

Jag skiter väl i GATU, alla som bor i Landskrona veta att det var ett jävla "jippo"..Både dom äldre och yngre..

Det förklarar väl det du vet om Landskrona.
De äldre i GATU var/är inte dom äldre i Landskrona, utan dom yngre.
Landskrona då och Landskrona nu är inte samma sak, kvittar ifall det var några månader sedan.
2009-02-16, 20:20
Medlem
Manmothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul

VA!? Va du på plats!
Jag blir väldigt förvånad.
2009-02-16, 20:23
Medlem
the_dude82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manmother
VA!? Va du på plats!
Jag blir väldigt förvånad.

Ja rent otroligt förvånande. Albanian_soul ser och hör allt....tusen öron och tusen ögon.
2009-02-16, 20:32
Medlem
Citat:
Läraren är rätt så ny i skolan och den unga killen var från M.Ö. Jag såg att läraren var relativt aggressiv i hans beteende och hans ansikte sa mer än 1000 ord.
Alla eleverna som såg slagsmålet från början till slut skrek att läraren slog barnet.

Vet du vad läraren heter?
2009-02-16, 21:03
Medlem
happyjoys avatar
Citat:

Tyvärr så är din svenska så dålig att detta inlägg är så gott som obegripligt. Kan du tänka dej att omformulera?
2009-02-16, 21:08
Bannlyst
Citat:

hmmmmmmmmmm är det inte 18års gräns på FB?
2009-02-16, 22:55
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landskrona-man
Vet du vad läraren heter?
Jag fick veta det idag. Han heter Pär (vet inte efternamnet).
2009-02-16, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek
Jag fick veta det idag. Han heter Pär (vet inte efternamnet).

Om det är den jag tror det är så har han sysslat med kampsport (jiujitsu)
2009-02-17, 08:32
Medlem
Citat:
Det förklarar väl det du vet om Landskrona.
De äldre i GATU var/är inte dom äldre i Landskrona, utan dom yngre.
Landskrona då och Landskrona nu är inte samma sak, kvittar ifall det var några månader sedan.

Jag vet tillräckligt om den undre världen i Landskrona för att veta vad som sker. Men uppenbarligen förstår du inte vad jag skriver eller så väljer du att ignorera det. Du nämner GATU äldre/yngre hela tiden, som sagt ett jippo och förstår ej varför du fortsätta ta upp dom. Dom albaner jag diskuterar om som hamna i tjafs med Red Devils är 25+, förstår du nu vad jag menar eller ska jag förtydliga än mer..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in