Hejsan
har sett folk ha p sina XP en mrk theme av Vista style.
s har dom massa rextra grejer som CPU/ram-mtare, hastighet ut och in i sm fina rutor placerade p skrivbordet.
vder kanske ocks, hrddisk hur mycket utrymme de e kvar och massa andra effekter.
shiit detta va fan jobbigt ;P
hehe okej ass jag har hittat ett o annat nu men de funkar itne som de ska.
alla som jag ladar ner krver massa andra saker som jag ocks mste ha :/
Ass jag e typ amatr p detta, har alldrig gjort snt innan.
fr att f liksom en mrk fin "theme" elr va man nu kallar det :P
med Vista style s att sga.
och sen sm rutor som typ inte gr att flyta p (sitterfast) med processor/ram/cpu-vrme osv mttare :P och sen en grym mrk bild.
allt ska va "dark" hehe...
snlla jag vet att man ska !"googla" men jag har gjort de nu flera timmar och brjar f vrkar i huvet :/
de finns hundratusentals sna grejer och mer n hlften r knas :/
s de slutade med att du krde p Vista-Transformation-Pack?
om ja, r den bra ?
Ja har de inte lngra fr jag har samurize nu... Men den var verkligen bra . nr man installerar den kan man vlja vilka grejer frn vista man vill ha med ocks.
Du kan anvnda dig av vanliga windows-theme filer, men d fr du bli utan effekter s som transparenta fnster, "glowing" effekts osv.
Om du vill ha allt och lite till s fr du nog kpa Windowblinds. Ett helt okej program som stder det mesta.
Sedan frstr jag faktiskt inte varfr man nu ska ndra sitt tema till "Vista-" liknande. WinXP eller Classic funkar fint, utan problem. Sista jag behver r ondiga program som kkar upp ram.
Du kan anvnda dig av vanliga windows-theme filer, men d fr du bli utan effekter s som transparenta fnster, "glowing" effekts osv.
Om du vill ha allt och lite till s fr du nog kpa Windowblinds. Ett helt okej program som stder det mesta.
Sedan frstr jag faktiskt inte varfr man nu ska ndra sitt tema till "Vista-" liknande. WinXP eller Classic funkar fint, utan problem. Sista jag behver r ondiga program som kkar upp ram.
bara den inte kkar processorn s har jag inga problem med minnet
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!