• 1
  • 2
2007-10-27, 17:52
Medlem
Hejsan
har sett folk ha på sina XP en mörk theme av Vista style.
så har dom massa rextra grejer som CPU/ram-mätare, hastighet ut och in i små fina rutor placerade på skrivbordet.
väder kanske också, hårddisk hur mycket utrymme de e kvar och massa andra effekter.

vet ngn en fil man kan lada ner för att få detta?
Citera
2007-10-27, 18:09
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Samurize, finns färdiga skrivbord att ladda hem...

Och för säkerhets skull, om trådskaparen frågar efter länk, skriv inte, för kan man inte söka kan man antagligen inte få igång skiten!

Citera
2007-10-27, 18:09
Medlem
tvcasualtys avatar
Besök http://www.deviantart.com och läs på
Citera
2007-10-27, 18:20
Medlem
traxinators avatar
Japp ställde frågan själv för några månader sen http://www.flashback.org/showthread..._userid_183752
Citera
2007-10-27, 20:03
Medlem
shiit detta va fan jobbigt ;P
hehe okej asså jag har hittat ett o annat nu men de funkar itne som de ska.
alla som jag ladar ner kräver massa andra saker som jag också måste ha :/
Asså jag e typ amatör på detta, har alldrig gjort sånt innan.
för att få liksom en mörk fin "theme" elr va man nu kallar det :P
med Vista style så att säga.
och sen små rutor som typ inte går att flyta på (sitterfast) med processor/ram/cpu-värme osv mättare :P och sen en grym mörk bild.
allt ska va "dark" hehe...
snälla jag vet att man ska !"googla" men jag har gjort de nu flera timmar och börjar få värkar i huvet :/
de finns hundratusentals såna grejer och mer än hälften är knas :/
Citera
2007-10-27, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av traxinator
Japp ställde frågan själv för några månader sen http://www.flashback.org/showthread..._userid_183752

så de slutade med att du körde på Vista-Transformation-Pack?
om ja, är den bra ?
Citera
2007-10-27, 20:16
Medlem
har aldat ner isstället bricopack Vista Inspirat V2.1.0

men de finns inga rutor på min skriv bord med de finnesserna jag ville ha, ni vet dessa cpu-hastiggetvissare osv? elr värmen på cpun o sånt ;P ?
Citera
2007-10-27, 23:50
Medlem
TerrorSnusens avatar
Jag kör på Vista transformation pack och måste erkänna att det är väldigt bra och stiligt, och ja, dom små rutorna finns ifall man väljer det.
Citera
2007-10-28, 01:09
Medlem
traxinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiiish
så de slutade med att du körde på Vista-Transformation-Pack?
om ja, är den bra ?
Ja har de inte längra för jag har samurize nu... Men den var verkligen bra . när man installerar den kan man välja vilka grejer från vista man vill ha med också.
Citera
2007-10-28, 02:29
Medlem
Kaspersky 0_os avatar
Du kan använda dig av vanliga windows-theme filer, men då får du bli utan effekter så som transparenta fönster, "glowing" effekts osv.

Om du vill ha allt och lite till så får du nog köpa Windowblinds. Ett helt okej program som stöder det mesta.

Sedan förstår jag faktiskt inte varför man nu ska ändra sitt tema till "Vista-" liknande. WinXP eller Classic funkar fint, utan problem. Sista jag behöver är onödiga program som käkar upp ram.
Citera
2007-10-28, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaspersky 0_o
Du kan använda dig av vanliga windows-theme filer, men då får du bli utan effekter så som transparenta fönster, "glowing" effekts osv.

Om du vill ha allt och lite till så får du nog köpa Windowblinds. Ett helt okej program som stöder det mesta.

Sedan förstår jag faktiskt inte varför man nu ska ändra sitt tema till "Vista-" liknande. WinXP eller Classic funkar fint, utan problem. Sista jag behöver är onödiga program som käkar upp ram.

bara den inte käkar processorn så har jag inga problem med minnet
Citera
2007-10-28, 02:36
Medlem
Kaspersky 0_os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiiish
bara den inte käkar processorn så har jag inga problem med minnet
Varför spendera minneskapacitet på onödigheter? Man har mycket bättre bruk av den på annat håll .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in