Hejsan
har sett folk ha på sina XP en mörk theme av Vista style.
så har dom massa rextra grejer som CPU/ram-mätare, hastighet ut och in i små fina rutor placerade på skrivbordet.
väder kanske också, hårddisk hur mycket utrymme de e kvar och massa andra effekter.
shiit detta va fan jobbigt ;P
hehe okej asså jag har hittat ett o annat nu men de funkar itne som de ska.
alla som jag ladar ner kräver massa andra saker som jag också måste ha :/
Asså jag e typ amatör på detta, har alldrig gjort sånt innan.
för att få liksom en mörk fin "theme" elr va man nu kallar det :P
med Vista style så att säga.
och sen små rutor som typ inte går att flyta på (sitterfast) med processor/ram/cpu-värme osv mättare :P och sen en grym mörk bild.
allt ska va "dark" hehe...
snälla jag vet att man ska !"googla" men jag har gjort de nu flera timmar och börjar få värkar i huvet :/
de finns hundratusentals såna grejer och mer än hälften är knas :/
så de slutade med att du körde på Vista-Transformation-Pack?
om ja, är den bra ?
Ja har de inte längra för jag har samurize nu... Men den var verkligen bra . när man installerar den kan man välja vilka grejer från vista man vill ha med också.
Du kan använda dig av vanliga windows-theme filer, men då får du bli utan effekter så som transparenta fönster, "glowing" effekts osv.
Om du vill ha allt och lite till så får du nog köpa Windowblinds. Ett helt okej program som stöder det mesta.
Sedan förstår jag faktiskt inte varför man nu ska ändra sitt tema till "Vista-" liknande. WinXP eller Classic funkar fint, utan problem. Sista jag behöver är onödiga program som käkar upp ram.
Du kan använda dig av vanliga windows-theme filer, men då får du bli utan effekter så som transparenta fönster, "glowing" effekts osv.
Om du vill ha allt och lite till så får du nog köpa Windowblinds. Ett helt okej program som stöder det mesta.
Sedan förstår jag faktiskt inte varför man nu ska ändra sitt tema till "Vista-" liknande. WinXP eller Classic funkar fint, utan problem. Sista jag behöver är onödiga program som käkar upp ram.
bara den inte käkar processorn så har jag inga problem med minnet
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!