• 1
  • 2
2007-10-27, 17:52
Medlem
Hejsan
har sett folk ha p sina XP en mrk theme av Vista style.
s har dom massa rextra grejer som CPU/ram-mtare, hastighet ut och in i sm fina rutor placerade p skrivbordet.
vder kanske ocks, hrddisk hur mycket utrymme de e kvar och massa andra effekter.

vet ngn en fil man kan lada ner fr att f detta?
Citera
2007-10-27, 18:09
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Samurize, finns frdiga skrivbord att ladda hem...

Och fr skerhets skull, om trdskaparen frgar efter lnk, skriv inte, fr kan man inte ska kan man antagligen inte f igng skiten!

Citera
2007-10-27, 18:09
Medlem
tvcasualtys avatar
Besk http://www.deviantart.com och ls p
Citera
2007-10-27, 18:20
Medlem
traxinators avatar
Japp stllde frgan sjlv fr ngra mnader sen http://www.flashback.org/showthread..._userid_183752
Citera
2007-10-27, 20:03
Medlem
shiit detta va fan jobbigt ;P
hehe okej ass jag har hittat ett o annat nu men de funkar itne som de ska.
alla som jag ladar ner krver massa andra saker som jag ocks mste ha :/
Ass jag e typ amatr p detta, har alldrig gjort snt innan.
fr att f liksom en mrk fin "theme" elr va man nu kallar det :P
med Vista style s att sga.
och sen sm rutor som typ inte gr att flyta p (sitterfast) med processor/ram/cpu-vrme osv mttare :P och sen en grym mrk bild.
allt ska va "dark" hehe...
snlla jag vet att man ska !"googla" men jag har gjort de nu flera timmar och brjar f vrkar i huvet :/
de finns hundratusentals sna grejer och mer n hlften r knas :/
Citera
2007-10-27, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av traxinator
Japp stllde frgan sjlv fr ngra mnader sen http://www.flashback.org/showthread..._userid_183752

s de slutade med att du krde p Vista-Transformation-Pack?
om ja, r den bra ?
Citera
2007-10-27, 20:16
Medlem
har aldat ner isstllet bricopack Vista Inspirat V2.1.0

men de finns inga rutor p min skriv bord med de finnesserna jag ville ha, ni vet dessa cpu-hastiggetvissare osv? elr vrmen p cpun o snt ;P ?
Citera
2007-10-27, 23:50
Medlem
TerrorSnusens avatar
Jag kr p Vista transformation pack och mste erknna att det r vldigt bra och stiligt, och ja, dom sm rutorna finns ifall man vljer det.
Citera
2007-10-28, 01:09
Medlem
traxinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiiish
s de slutade med att du krde p Vista-Transformation-Pack?
om ja, r den bra ?
Ja har de inte lngra fr jag har samurize nu... Men den var verkligen bra . nr man installerar den kan man vlja vilka grejer frn vista man vill ha med ocks.
Citera
2007-10-28, 02:29
Medlem
Kaspersky 0_os avatar
Du kan anvnda dig av vanliga windows-theme filer, men d fr du bli utan effekter s som transparenta fnster, "glowing" effekts osv.

Om du vill ha allt och lite till s fr du nog kpa Windowblinds. Ett helt okej program som stder det mesta.

Sedan frstr jag faktiskt inte varfr man nu ska ndra sitt tema till "Vista-" liknande. WinXP eller Classic funkar fint, utan problem. Sista jag behver r ondiga program som kkar upp ram.
Citera
2007-10-28, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaspersky 0_o
Du kan anvnda dig av vanliga windows-theme filer, men d fr du bli utan effekter s som transparenta fnster, "glowing" effekts osv.

Om du vill ha allt och lite till s fr du nog kpa Windowblinds. Ett helt okej program som stder det mesta.

Sedan frstr jag faktiskt inte varfr man nu ska ndra sitt tema till "Vista-" liknande. WinXP eller Classic funkar fint, utan problem. Sista jag behver r ondiga program som kkar upp ram.

bara den inte kkar processorn s har jag inga problem med minnet
Citera
2007-10-28, 02:36
Medlem
Kaspersky 0_os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiiish
bara den inte kkar processorn s har jag inga problem med minnet
Varfr spendera minneskapacitet p ondigheter? Man har mycket bttre bruk av den p annat hll .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in