Flashback bygger pepparkakshus!
2007-12-30, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grischka
Du anar inte vad det finns för sjuka människor som gör allt för att stirra på när en kändis tränar på ett gym. Hörde om en snubbe som frågade om han fick titta på när Lee Priest tränade. Lee Priest svarade att det gick bra så länge personen i fråga inte störde. Kort och gott satt denne främmande man och tittade på när Lee Priest tränade i någon timme. Efter passet lämnade den främmande mannen 10000 dollar och försvann ut i tomma intet och visade sig aldrig mer. Observera, detta är ingen skröna.
Det är självkart att det alltid kommer att finnas enstaka idioter. Men jag frågar vad det är för jävla mentalitet som råder, när så många, bara på FB finner detta som ett intressant diskussionsämne.

Vad är det som gör att det är intressant att veta var en "kändis" tränar?
Citera
2007-12-30, 23:20
Medlem
JEzuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Det är självkart att det alltid kommer att finnas enstaka idioter. Men jag frågar vad det är för jävla mentalitet som råder, när så många, bara på FB finner detta som ett intressant diskussionsämne.

Vad är det som gör att det är intressant att veta var en "kändis" tränar?

med över 8000 inlägg borde du om någon veta att på FB är allt av intresse, speciellt om det involverar kändisar.

I umeå har Anja Pärsson, hon den där söta som sjunger och spelar som blev mamma för en tid sedan, mfl setts träna på IKSU.
Citera
2007-12-30, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JEzus
med över 8000 inlägg borde du om någon veta att på FB är allt av intresse, speciellt om det involverar kändisar.
Jag är medveten om att det är så, jag förstår llikväl inte varför!
Citera
2007-12-31, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Jag är medveten om att det är så, jag förstår llikväl inte varför!
Med över 8000 inlägg borde du om någon förstå att man inte kan förstå allt på FB.

Jag förstår tex inte varför BB-linda har en tråd här, som alltid ligger uppdaterad... och jag vill inte förstå heller (ingen behöver försöka förklara, inte intresserad)

Fast det är klart, vill man förstå allt här på FB så är det kanske inte så konstigt att man har +8000 inlägg....
Citera
2007-12-31, 15:21
Medlem
kexbandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackAdderIII
Har sett Kristian Luuk's snorre på SATS Odenplan...

ja men såg du kristian luuk himself? skojja.

jag har sett peter harrysson träna på mcdonalds vid norrmalmstorg.
Citera
2007-12-31, 16:26
Medlem
Akols avatar
supergym

Daniel Westling tränar själv på Balace with axa som är ett supergym. Är själv vipmedlem där och har sett Daniel vid maskinerna flera gånger!
Citera
2008-01-01, 06:49
Bannlyst
var tränar

Göran Persson, ngn som vet ?
Citera
2008-01-01, 07:07
Medlem
Gateways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gungmo
Göran Persson, ngn som vet ?

Du suger. Göran bor ju för fan med sin kärring nere i f.d-danmark.
EDIT: Orkar inte bry mig om du är seriös är eller inte.
Citera
2008-01-01, 07:12
Medlem
SamBams avatar
Är ni gymmande autografjägare?
Citera
2008-01-03, 13:13
Medlem
MacLeods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akol
Daniel Westling tränar själv på Balace with axa som är ett supergym. Är själv vipmedlem där och har sett Daniel vid maskinerna flera gånger!

Han tränar desto oftare på Kungsgatan kan jag säga.
Citera
2008-01-03, 17:20
Medlem
Goldbears avatar
Jag har sett Tobbe Trollkarl flera gånger på SATS Odenplan. Inte helt fel, eh? Tvivlar dock på om man ens kan klassa honom som B-kändis. Men kul är det att se den spinkiga killen!
Citera
2008-01-03, 20:01
Medlem
Tubalkains avatar
Har förmånen att få se Börje Salmings överkropp ibland på N´Joy Täby. Även sångaren i Sha-Boom (vilket jävla namn på en rockgrupp !) Dag Finn är där ibland. Är oerhört tveksam till att Dag Finn klassas som kändis....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in