2007-12-30, 02:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
jag har sett en som har med fåglar att göra lite norr om city(fast i innerstan) iaf utanför ett ställe där det kan ha varit ett gym ...

En som har med fåglar att göra? såg du PIPPI långstrump? HA HA
Citera
2007-12-30, 02:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kleopatra
Emma Sjöberg och jag tränar på SATS i Stockholm

SATS i Stockholm? Det är som att säga "Jag bor i Sverige" då ngn undrar var man bort..
vilket SATS-gym? Det sämsta? Ok
Citera
2007-12-30, 12:37
Medlem
Peter "Poker" Wallenberg, Bruce Springsteen - Grand fitness
Lisa Marklund - Balance with Axa
Kungafamiljen - Master Training
Jan Scherman - Sturebadet
Citera
2007-12-30, 12:47
Bannlyst
Jag går på SATS Söder. Och jag har fan inte sett någon kändis där. Kanske för att jag är där så sällan...
Citera
2007-12-30, 13:03
Medlem
JoberMans avatar
Michael Nyqvist har jag sett på SATS Södermalm, Erik Haag på SATS i Salkhallen, likså Henrik Schyffert, Anna Lindmarker på SATS Odenplan. Jag kan tänka mig att kändisar precis som alla andra köper SATS-kort för att det går att träna på en massa olika ställen.

Tjock-Steffe Eriksson (kändis?) tränade för länge sedan på gymet som låg på Luntmakargatan nära Arirang, och som Hoa-hoa gjorde radioreklam för (har glömt vad det hette men jingeln gich ut på att även de som inte föddes med en hantel i kardan kunde träna där, lite kul om det första de såg var en kursvullen Tjock-Steffe)
Citera
2007-12-30, 13:05
Medlem
JoberMans avatar
Janne Boklöv tränade hos en talpedagog.
Citera
2007-12-30, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenienstrut
Jag går på SATS Söder. Och jag har fan inte sett någon kändis där. Kanske för att jag är där så sällan...

HAHAHA bästa kommentaren
Citera
2007-12-30, 17:45
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoberMan
Janne Boklöv tränade hos en talpedagog.

Citera
2007-12-30, 17:54
Medlem
fentssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexZZ
SATS Zenit:

David Tainton
Lina Englund
Tarik Saleh

SATS Odenplan:

Hans Wiklund
Martin Stenmarck
Anders Lundin
Sara Lumholdt

Det var ett tag sedan man såg henne på tve!
Citera
2007-12-30, 17:57
Medlem
Haha, hur fjantiga är ni egentligen, skäms ni inte?
"vilka gym i sthlm brukar kändisar träna på"
Citera
2007-12-30, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Haha, hur fjantiga är ni egentligen, skäms ni inte?
"vilka gym i sthlm brukar kändisar träna på"

Du anar inte vad det finns för sjuka människor som gör allt för att stirra på när en kändis tränar på ett gym. Hörde om en snubbe som frågade om han fick titta på när Lee Priest tränade. Lee Priest svarade att det gick bra så länge personen i fråga inte störde. Kort och gott satt denne främmande man och tittade på när Lee Priest tränade i någon timme. Efter passet lämnade den främmande mannen 10000 dollar och försvann ut i tomma intet och visade sig aldrig mer. Observera, detta är ingen skröna.
Citera
2007-12-30, 18:14
Medlem
JoberMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grischka
Du anar inte vad det finns för sjuka människor som gör allt för att stirra på när en kändis tränar på ett gym. Hörde om en snubbe som frågade om han fick titta på när Lee Priest tränade. Lee Priest svarade att det gick bra så länge personen i fråga inte störde. Kort och gott satt denne främmande man och tittade på när Lee Priest tränade i någon timme. Efter passet lämnade den främmande mannen 10000 dollar och försvann ut i tomma intet och visade sig aldrig mer. Observera, detta är ingen skröna.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in