2023-12-13, 05:23
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Ser ovanligt mänsklig ut för att vara Arab. Misstänker diverse skönhetsoperationer.
Förutom det, noll talang. Invald av SVT enbart för sitt arabiska ursprung. Det är känt inom medievärlden att du inte kommer in till SVT förutom familj eller om du är invandrare.

Hon är förmodligen assyrier/syrian och därmed inte etnisk arab.
Sen gör ljusa slingor i håret och plattång sitt till.
Och nej, någon talang för komedi är svår att finna hos henne.
Citera
2023-12-13, 19:30
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaaning
en lesbisk ikon har berömt henne för bra sex (enl henne själva). Vem är ikonen ?

Jag hoppas att det är Kakmonstret Hermansson.
Citera
2024-05-17, 21:27
Medlem
Tittar på finalen av Masked Singer och vilka jäkla mjölkkannor hon har!
Citera
2024-05-17, 22:03
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongoloid
Tittar på finalen av Masked Singer och vilka jäkla mjölkkannor hon har!
Finns det några bilder på dom blottade tro?
Citat:
När Nour El Refai var 18 år tog hon med sig ett dolt kamerateam och visade brösten för män i en park – men det som skulle vara ett humoristiskt inslag i ett tv-program slutade med en dom om sexuellt ofredande.
Sexuellt frustrerade gubbjävlar kände sig kränkta då, men vi som förtjänade dom fick aldrig se en skymt
Citera
2024-09-06, 12:26
Medlem
fnattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Men hon är inte libanes om hon är född i Sverige, hon är ju svensk då. Libaneser föds i libanon och svenskar i sverige.

Ja, jag vet att det är tjugo år sen du skrev det här men jag kan inte låta bli.

Det är inte självklart det du skriver.

Om jag skulle råkats födas i Kina av mina två Svenska föräldrar så skulle varken jag eller någon annan få för sig att kalla mig för Kines. Nä, då är jag fortfarande Svensk.
Citera
2024-09-06, 13:00
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnatte
Ja, jag vet att det är tjugo år sen du skrev det här men jag kan inte låta bli.

Det är inte självklart det du skriver.

Om jag skulle råkats födas i Kina av mina två Svenska föräldrar så skulle varken jag eller någon annan få för sig att kalla mig för Kines. Nä, då är jag fortfarande Svensk.

Fast om du är född och uppvuxen i Kina och bara umgåtts med kineser och deras kultur, som då är din vardag, ditt liv, så skulle du nog uppfatta dig själv som kines ändå. Då har du inget annat att relatera till.
Citera
2024-09-06, 13:56
Medlem
Funderar fortfarande om hon inte rakar armhålorna än. Ser henne i reklam och i underhållningsprogram. Använder endast långärmat. Har hon förbud att visa håret tro.
Citera
2024-09-20, 20:36
Moderator
Carlboms avatar
Ser henne nu i Bäst i Test. Hon har riktigt fina rattar som visar upp sig från sin bästa sida i valet av tröja.
Citera
2024-09-21, 08:42
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ser henne nu i Bäst i Test. Hon har riktigt fina rattar som visar upp sig från sin bästa sida i valet av tröja.
Har du ingen screenshot?
Citera
2024-09-21, 15:23
Medlem
Citat:
Hon har ju också lagt på sig en 15-20 kg de senaste åren, det är liksom inte bara brösten som växt och blivit fläskigare! Förmodligen är det pizzan, colan och Netflixtittande..😉
Citera
2024-09-21, 20:52
Medlem
nullums avatar
Citat:

Tänkte precis samma! Jävlar vilka pattar hon besitter.
Citera
2024-09-22, 06:21
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nullum
Tänkte precis samma! Jävlar vilka pattar hon besitter.
Det är väl mammajuvren som fortfarande är kvar, trots att hon redan borde ha ammat barnet och Henrik klart.
När mjölken sinar så kan de lätt bli ganska hängigt Och då gäller stödBH m,m.
Inte lika atraherande när väl tröjan åker utav.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in