Citat:
Ursprungligen postat av georgechamoun
Ledsen, men det är högst tvivelaktigt att hon ens skulle försöka ljuga om något sådant då det fanns en massa vittnen. Tror en agent vet bättre.
Sanningen kommer nog ut snart, vi får spekulera tills dess
vet du hur en agent jobbar?
klart som fan att de snabbt kommer fram med en massa dimridåer bara för att skapa ett tvivel...
och de ha lyckats till viss del... då du hårdnackat går på det och skriver i en tråd där du tror på bitterfittan sedan finns det folk i tråden som då går på din linje...
Vi som inte var där måste tillförlita oss på andras uppgifter och vi fick i början bra uppgifter från den drabbades polare... (dock ska man inte lita blint på alla, finns många dumskallar)... men jag tyckte att det lät trovärdigt och varför ljuga om en sådan sak... men nu kommer agenten fram med motstridiga uppgifter... Allt för att skapa ett tvivel och det kvittar hur många ögonvittnen det finns, andra sidan kan säkert skaffa fram "opartiska" ögonvittnen de med...
vola hennes karriär kan räddas...
Den sköna filmen Wag the Dog... presidenten gör nått dumt strax innan valet... det gäller då att få allmänheten att inte fokusera på det uppenbara... det skapar ett krig emot albanien...
dimridåer...
Bitterfittan skulle kunnat springa naken i krogkön och skallat folk till höger och vänster och jag tror agenten(har hon agent!!!? det trodde jag knappt A-kändisar i Sverige hade) skulle komma fram med nån bull-shit story för att minska eländet...
Bitterfittan är fan kvinnornas svar på Ken Ring... varje gång hon omskrivs så är det nått negativt...