2009-07-23, 12:31
Medlem
Gerras avatar
Tack epost72. Nu har jag glott på massa grejer.

Nour levererar definitivt inte på alla enkla uppslag. Frolic-calzone och dildo-reparationer kunde ha varit kul med lite mer fingertoppskänsla och timing... Hon är definitivt ingen Sarah Silverman, Wanda Sykes, eller Lisa Lampanelli.

Men kolla in det här mästerverket:
http://www.youtube.com/watch?v=8x2o6pdFXDw
Det är en alldeles otrolig balansgång hon klarar av där, och det finns i riket ingen man eller kvinna som skulle kunna tänkas klara av det där!

Jag vågar påstå att det inte finns någon comedienne i Sverige som är bättre än Nour.
Jag lutar fortfarande åt att hon inte bär störst skuld i pungsparksfrågan. Och även om nu Nour har tagit sig en ordentlig Glenn-fylla och gjort bort sig; Hon ska ju fortfarande ha tuggat på en dörrvakt! Det ger pluspoäng i min bok
Citera
2009-07-23, 12:37
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av georgechamoun
Ledsen, men det är högst tvivelaktigt att hon ens skulle försöka ljuga om något sådant då det fanns en massa vittnen. Tror en agent vet bättre.

Sanningen kommer nog ut snart, vi får spekulera tills dess
Och agenten var med tror du? klart dom drar en story för att skydda henne, är inte första gången det händer, när kändisar e inblandade. Och varför ska inte hon tåla att bli filmad när hon kan springa och ta folk på kuken m m är inte det provocerande? hur hade det låtit i pressen om en privatperson skickat på henne en smäll för det ? så jävla oskyldig e inte haggan..
Citera
2009-07-23, 12:40
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Blir så jävla arg. Tänk själv om ni var ute med några kompisar för att ha kul och plötsligt börjar folk i krogkön trakassera er.
Om man läser mellan raderna i Aftonhorans artikel så är det nog som så att hon med entourage försökte gå förbi kön, varpå några blev irriterade och yttrade sitt missnöje, varpå Bitterfittan freakade ur och visade sitt rätta jag. När hon sedan upptäckte att hon var både bortgjord och filmad så blev det totalt hjärnsläpp.

@Hannes123: kan detta stämma?
Citera
2009-07-23, 12:44
Medlem
hon e så jävla blåst i skallen. hur fan kan hon kalla sig komiker???
hoppas hon blir fälld i rätten.
Citera
2009-07-23, 13:21
Medlem
Morfars vredes avatar
Så hon är alltså en bitterfitta på riktigt då?

Jag vet inte varför, men jag har aldrig tyckt att hon var rolig. Jag älskar sexistiska skämt, men just bitterfittan har aldrig gått hem hos mig. Det blev bara för mycket tror jag.
Citera
2009-07-23, 13:37
Medlem
Mr.Zebs avatar
Citat:
Ledsen, men det är högst tvivelaktigt att hon ens skulle försöka ljuga om något sådant då det fanns en massa vittnen. Tror en agent vet bättre.

Sanningen kommer nog ut snart, vi får spekulera tills dess

vet du hur en agent jobbar?

klart som fan att de snabbt kommer fram med en massa dimridåer bara för att skapa ett tvivel...

och de ha lyckats till viss del... då du hårdnackat går på det och skriver i en tråd där du tror på bitterfittan sedan finns det folk i tråden som då går på din linje...
Vi som inte var där måste tillförlita oss på andras uppgifter och vi fick i början bra uppgifter från den drabbades polare... (dock ska man inte lita blint på alla, finns många dumskallar)... men jag tyckte att det lät trovärdigt och varför ljuga om en sådan sak... men nu kommer agenten fram med motstridiga uppgifter... Allt för att skapa ett tvivel och det kvittar hur många ögonvittnen det finns, andra sidan kan säkert skaffa fram "opartiska" ögonvittnen de med...

vola hennes karriär kan räddas...

Den sköna filmen Wag the Dog... presidenten gör nått dumt strax innan valet... det gäller då att få allmänheten att inte fokusera på det uppenbara... det skapar ett krig emot albanien...

dimridåer...

Bitterfittan skulle kunnat springa naken i krogkön och skallat folk till höger och vänster och jag tror agenten(har hon agent!!!? det trodde jag knappt A-kändisar i Sverige hade) skulle komma fram med nån bull-shit story för att minska eländet...

Bitterfittan är fan kvinnornas svar på Ken Ring... varje gång hon omskrivs så är det nått negativt...
Citera
2009-07-23, 13:48
Medlem
Androass avatar
Citat:
Tror du det?
Jag tror att Sverige behöver en Nour.

Hade Nour varit kille hade folk förmodligen inte brytt sig.
Nej, hade Nour varit kille och tagit tjejer på brösten/fittan och blotta sig för tanter, slagits på krogen osv... Så hade nog inte svenska folket brytt sig. Inte media heller.

Fattar du hur jävla dum du är?
Citera
2009-07-23, 14:06
Medlem
closecuts avatar
Citat:
Tror du det?
Jag tror att Sverige behöver en Nour.

Hade Nour varit kille hade folk förmodligen inte brytt sig.

Hade Nour varit kille och gått runt med en tv-kamera i släptåg och tagit tjejer på muttan/brösten så hade Nour placerats i en arrest tämligen omgående.

Därmed inte sagt att jag har något emot henne. Tycker hon är ganska roande. Hade hon tagit mig på ballen hade hon dock fått äta upp det ganska omgående.
Citera
2009-07-23, 14:13
Medlem
tupprullarens avatar
Jag är mest förvånad över att hon har en agent :S Hon är ju av big brother rang i "kändis"skaran.
Citera
2009-07-23, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tupprullaren
Jag är mest förvånad över att hon har en agent :S Hon är ju av big brother rang i "kändis"skaran.

Är du avund sjuk?
Citera
2009-07-23, 14:32
Medlem
tupprullarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Är du avund sjuk?

Mr särskrivning uttalar sig igen.
Nej inte direkt. Hårigt kön, dåligt självförtroende och avsaknad utav intelligens klarar jag mig utan.
Citera
2009-07-23, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Om man läser mellan raderna i Aftonhorans artikel så är det nog som så att hon med entourage försökte gå förbi kön, varpå några blev irriterade och yttrade sitt missnöje, varpå Bitterfittan freakade ur och visade sitt rätta jag. När hon sedan upptäckte att hon var både bortgjord och filmad så blev det totalt hjärnsläpp.

@Hannes123: kan detta stämma?

Vet inte om det utspelade sig i kön eller där inne, jag tror dock att han fick sparkarna där inne. Kan höra med honom senare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in