2009-07-23, 08:18
Medlem
tupprullarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av georgechamoun
+1

Tycker att alla som har en åsikt om Nour bör lyssna på hennes sommarprat.
Hon är en grym tjej helt enkelt.

Lyssnade på sommarpratet och är nu ännu mer fientligt inställd till henne. Nour är precis en sådan människa som har tagit ordet feminist och gjort det till något fult.
Citera
2009-07-23, 08:19
Medlem
joe_ss avatar
Hon får väl för fan skylla sig själv om hon tappar omdömet av alkohol. Hoppas det smyglesbiska trollet åker dit och äntligen blir utfryst av samtliga framtida tv-produktioner.

Inget ont om Bob Hansson men vad fan hade han för utbyte av henne annat än knulla?
Citera
2009-07-23, 08:22
Medlem
Tycker hon gjorde helt rätt. Vad är det för jävla tönt till kompis som TS har. Filma henne med mobilen för att hon är kändis Jösses, väx upp.
Citera
2009-07-23, 08:24
Medlem
PocketRockets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken2
Tycker hon gjorde helt rätt. Vad är det för jävla tönt till kompis som TS har. Filma henne med mobilen för att hon är kändis Jösses, väx upp.
Man får väl tycka vad man vill om det, men det är på inget sätt olagligt att filma eller fota folk på allmän plats.
Citera
2009-07-23, 08:40
Medlem
epost72s avatar
Kul tjej hon ville uppenbarligen bara kolla om killen hade ballar av stål.

Klistrar väl in aftonbladets länk också för sökfunktionens skull
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5549147.ab
Citera
2009-07-23, 08:42
Medlem
Gerras avatar
Jag känner mig utanför
För oss som inte tittar på TV så mycket; Vad ska man ladda ner för att få en uppfattning om Nours prestanda? I vad har hon sugit mest, och vad har hon gjort om är kul? Säg vad jag ska tanka!

Min första kontakt med henne var ett gäng justa bilder i Modeller, paparazzi och kändisbilder-avdelningen, och sen såg jag när hon jävlades med högvakten via nån av kvällstidningarnas smygreklam. Och jag har läst om fittgrejen, och hört sommarpratet. Allt var trevligt, och inget fick mig att avsky henne.

Mer on topic... Hela den här grejen känns OK. När dörrvakterna har anmält henne så vinner hon trovärdighet på default
Citera
2009-07-23, 08:46
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerra
Jag känner mig utanför
För oss som inte tittar på TV så mycket; Vad ska man ladda ner för att få en uppfattning om Nours prestanda? I vad har hon sugit mest, och vad har hon gjort om är kul? Säg vad jag ska tanka!

Min första kontakt med henne var ett gäng justa bilder i Modeller, paparazzi och kändisbilder-avdelningen, och sen såg jag när hon jävlades med högvakten via nån av kvällstidningarnas smygreklam. Och jag har läst om fittgrejen, och hört sommarpratet. Allt var trevligt, och inget fick mig att avsky henne.

Mer on topic... Hela den här grejen känns OK. När dörrvakterna har anmält henne så vinner hon trovärdighet på default

Youtube, sök på just "bitterfittan" "ballar av stål" "Nour El-Refai" "RajRaj"
Citera
2009-07-23, 08:50
Medlem
foffens avatar
Nour är bara plump och talanglös och hennes försök at provocera gör bara detta och inget annat, hennes provokationer leder inte till någon vidare konstruktiv debatt i samhället.

Att ta till fysiskt våld bevisar bara än mer att hon inte är bättre själv än de personer hon syftar på att häckla, och om man gör en grej om sig av att provocera får man även acceptera att bli provocerad.
Senast redigerad av foffen 2009-07-23 kl. 08:56.
Citera
2009-07-23, 08:50
Medlem
Händelsen ska tydligen vara filmad??? Nån med koll? Kan ju vara lite småkul om en pungspark faktiskt är filmad...
Citera
2009-07-23, 08:52
Medlem
SPAMZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hencon
Händelsen ska tydligen vara filmad??? Nån med koll? Kan ju vara lite småkul om en pungspark faktiskt är filmad...
Som jag har förstått det så var det han som fick pungsparken som filmade och han fick sparken efter att han raderat skiten...
Citera
2009-07-23, 08:57
Medlem
tommydoss avatar
Många nämner att hon visat fittan offentligt men det är väl lite si och så med den uppgiften.
19871114 är födelsedatumet för övrigt, jag är mycket tveksam till att en tjej i den åldern har ett så vildvuxet kön.
Senast redigerad av tommydos 2009-07-23 kl. 09:01.
Citera
2009-07-23, 09:02
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drainbamage
Nour är inte rolig och hon kommer aldrig att vara det. Hennes humor är helt poänglös och jag förstår inte hur någon kan få cred för att visa fittan i kungsan, det finns inget fyndigt med det hon gör.

Jag var på inspelningen av TV6 skitprogram Hål i väggen där Nour och hennes gäng ställdes mot Morgan Alling med entourage. Där såg man direkt skillnaden på någon som är rolig och någon som bara är ett misslyckat försök. Morgan Alling och hans vänner fick hela studion att garva, vad de än sade, gjorde eller akrobaterade. Nour å andra sidan försökte underhålla men publiken var knäpptyst. Hon är inte kvicktänkt och utstrålade en enorm osäkerhet.

Det där med att ta killar på kuken... Filip och Fredrik har redan gjort det, och de lyckades i alla fall göra det underhållande genom att ta en förbipasserande Runar på ballen och säga "Skön kuk". Att det sedan var en högvakt har ju inte heller F&F gjort Hon kanske hade kommit över en Ursäkta Röran-dvdbox och bestämde sig för att hon minsann kunde göra karriär hon också.

Folk tycker att det hon gör är roligt för att hon provocerar och gör saker kvinnor inte får göra. Hennes personlighet äcklar mig och folk kanske tyckar att hon lyckas som komiker genom att leda mig till den åsikten. Men jag tycker tvärt om, vad har hon lyckats med om jag bara önskar henne ur sin existens? Hon hade lyckats om hon (oavsett hur tråkig och fantasilös jag anser att hon är) hade kunnat engagera mig i en debatt om jämställdhet och normer för män och kvinnor. Men det har hon inte. Hon bara äcklar mig.

Det var inte Runar som blev arg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in