2009-07-23, 01:33
Medlem
TKD_1337s avatar
Men... varför spekulerar alla i vad som har hänt? Vänta tills vi vet mer.
Citera
2009-07-23, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Men... varför spekulerar alla i vad som har hänt? Vänta tills vi vet mer.

Är inte hela grejen med skvaller att någon ser/hör något, berättar detta för några och sen spekuleras hejvilt om vad som kan ha hänt tills historian är helt förvrängd och personen har fått sitt rykte förstört? Jag fattar inte riktigt vad som är det fantastiska med skvaller...
Citera
2009-07-23, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av georgechamoun
Missförstå mig inte, jag älskar Sverige och hade inte velat bo någon annanstans, men ibland tycker man att folk borde slappna av lite.
Så du tror att hon skulle få säga fitta i tv i USA? Ingen skulle bry sig? Hon skulle kanske kunna få gå runt och ta perser på kuken i iransk-tv? Visa sin håriga fitta på TV3 Nordkorea? Nej du Sverige är ganska så liberalt när det gäller sådana grejer. Det som jag och många andra finner irriterande är att hon är en hycklare.
Citera
2009-07-23, 02:33
Bannlyst
Killen med försämrad potens förtjänar nog inte bättre än något hårt mellan benen. Det är förmodligen rätt så tröttsamt att hela tiden behöva ångra att man valde underhållningsbranschen som jobb.

Skvallerbyttor som provocerar ska ha stryk för det finns inga andra sätt de lär sig på. Löjligt när en nittonårig kille som provocerar en tjej kallar på polis och tycker synd om sig själv. Räknar ändå med att hon blir dömd av tingsrätten. De brukar inte använda förnuftet ändå. De är ju bara nämndemän med en halv dags utbildning.
Citera
2009-07-23, 02:34
Bannlyst
Hon är sexig därför att hon är intelligent men hon är förmodligen känslig också och det har hon faktiskt rätt att få vara. Yeeah momma!!
Senast redigerad av Supermarine 2009-07-23 kl. 02:39.
Citera
2009-07-23, 02:36
Medlem
lompan_s avatar
Skummade igenom tråden - och det var lite prat om att hon behövde få kuk.

Jag kan sätta min högra hand (mus-handen) på att hon är lesbisk, men ej gått ut med det - därför är hon så bitter/instabil.

Basic: Hon har den där "ellen-hållningen".
Citera
2009-07-23, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lompan_
Skummade igenom tråden - och det var lite prat om att hon behövde få kuk.

Jag kan sätta min högra hand (mus-handen) på att hon är lesbisk, men ej gått ut med det - därför är hon så bitter/instabil.

Basic: Hon har den där "ellen-hållningen".
Hon har i och för sig kille. Men du kan ju gå och tycka att alla tjejer som säger vad de tycker och gör som de vill är lesbiska. Whatever makes you sleep at night.
Citera
2009-07-23, 02:45
Medlem
lompan_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av georgechamoun
Hon har i och för sig kille. Men du kan ju gå och tycka att alla tjejer som säger vad de tycker och gör som de vill är lesbiska. Whatever makes you sleep at night.

Ja klart hon har kille - hon håller ju masken. Min poäng var att det är därför hon är så jävla bitter.
Citera
2009-07-23, 03:16
Medlem
Tjock_och_Rökers avatar
Nour är inte en komiker enligt mig, hon är bara en efterpubertal alldeles för allvarlig gnälltant. Se på Magnus Betnér, när han klagar på samhället skapar han humor och gör om det till satiriska skämt. Se på Peter Wahlbeck, när han klagar på samhället gör han om det till smart parodi. Se på Nour, när hon klagar på samhället så gnäller hon om orättvisor och låter som en unge i trotsåldern.

Det är skillnad på komiker och icke-komiker.
Citera
2009-07-23, 04:25
Medlem
Helt säker på att hon hade god anledning att lägga sparken där. Synd att jag inte var där, för då hade jag hejat på henne....

Folk tror att man får säga/göra precis hur man vill till offentliga personer...
Citera
2009-07-23, 06:49
Medlem
DonMarleys avatar
Aftonbladet är supersugna på den där storyn kan jag berätta. Så ett tips snacka med din vän så kan du få dig en hacka.
Citera
2009-07-23, 07:35
Medlem
Drainbamages avatar
Nour är inte rolig och hon kommer aldrig att vara det. Hennes humor är helt poänglös och jag förstår inte hur någon kan få cred för att visa fittan i kungsan, det finns inget fyndigt med det hon gör.

Jag var på inspelningen av TV6 skitprogram Hål i väggen där Nour och hennes gäng ställdes mot Morgan Alling med entourage. Där såg man direkt skillnaden på någon som är rolig och någon som bara är ett misslyckat försök. Morgan Alling och hans vänner fick hela studion att garva, vad de än sade, gjorde eller akrobaterade. Nour å andra sidan försökte underhålla men publiken var knäpptyst. Hon är inte kvicktänkt och utstrålade en enorm osäkerhet.

Det där med att ta killar på kuken... Filip och Fredrik har redan gjort det, och de lyckades i alla fall göra det underhållande genom att ta en förbipasserande Runar på ballen och säga "Skön kuk". Att det sedan var en högvakt har ju inte heller F&F gjort Hon kanske hade kommit över en Ursäkta Röran-dvdbox och bestämde sig för att hon minsann kunde göra karriär hon också.

Folk tycker att det hon gör är roligt för att hon provocerar och gör saker kvinnor inte får göra. Hennes personlighet äcklar mig och folk kanske tyckar att hon lyckas som komiker genom att leda mig till den åsikten. Men jag tycker tvärt om, vad har hon lyckats med om jag bara önskar henne ur sin existens? Hon hade lyckats om hon (oavsett hur tråkig och fantasilös jag anser att hon är) hade kunnat engagera mig i en debatt om jämställdhet och normer för män och kvinnor. Men det har hon inte. Hon bara äcklar mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in