Nour är inte rolig och hon kommer aldrig att vara det. Hennes humor är helt poänglös och jag förstår inte hur någon kan få cred för att visa fittan i kungsan, det finns inget fyndigt med det hon gör.
Jag var på inspelningen av TV6 skitprogram
Hål i väggen där Nour och hennes gäng ställdes mot Morgan Alling med entourage. Där såg man direkt skillnaden på någon som är rolig och någon som bara är ett misslyckat försök. Morgan Alling och hans vänner fick hela studion att garva, vad de än sade, gjorde eller akrobaterade. Nour å andra sidan försökte underhålla men publiken var knäpptyst. Hon är inte kvicktänkt och utstrålade en enorm osäkerhet.
Det där med att ta killar på kuken... Filip och Fredrik har redan gjort det, och de lyckades i alla fall göra det underhållande genom att ta en förbipasserande Runar på ballen och säga
"Skön kuk". Att det sedan var en högvakt har ju inte heller F&F gjort

Hon kanske hade kommit över en Ursäkta Röran-dvdbox och bestämde sig för att hon minsann kunde göra karriär hon också.
Folk tycker att det hon gör är roligt för att hon
provocerar och
gör saker kvinnor inte får göra. Hennes personlighet äcklar mig och folk kanske tyckar att hon lyckas som komiker genom att leda mig till den åsikten. Men jag tycker tvärt om, vad har hon lyckats med om jag bara önskar henne ur sin existens? Hon hade lyckats om hon (oavsett hur tråkig och fantasilös jag anser att hon är) hade kunnat engagera mig i en debatt om jämställdhet och normer för män och kvinnor. Men det har hon inte. Hon bara äcklar mig.