2020-06-14, 10:49
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Jag såg att riksvraket nu hugger på Bard. När ska folk inse att Nour är en svenskhatare av rang som om någon borde starkt motarbetas.
Citera
2020-06-15, 22:16
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft
Varför har detta riksvraket blivit intressant? Hon är en svensk-hatande arab ihop med en pk-idiot. De hör hemma på psyket och inte i media.

Om jag inte minns fel så går åtminstone hon hos psykolog och tar mediciner. Kan behövas om man ska vara ihop med Schyffert.
Citera
2020-06-15, 22:41
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Om jag inte minns fel så går åtminstone hon hos psykolog och tar mediciner. Kan behövas om man ska vara ihop med Schyffert.
Tja. Det sägs ju att "lika barn leka bäst".

https://www.youtube.com/watch?v=RrIv...ature=youtu.be
Citera
2020-06-15, 22:45
Medlem
vidrikfittanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft
Varför har detta riksvraket blivit intressant? Hon är en svensk-hatande arab ihop med en pk-idiot. De hör hemma på psyket och inte i media.

Nja, hon är väl en kritvit fenicier? Tråkigt för henne.
Citera
2020-06-16, 00:16
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Tja. Det sägs ju att "lika barn leka bäst".

https://www.youtube.com/watch?v=RrIv...ature=youtu.be

Eller så har han förstört henne. Känns lite så utan att jag kan styrka det. Men visst är de whacki båda två. Kan vara en match nsd in heaven på det sättet. Inga andra skulle stå ut med att ens vara förbi som de är med någon av dem.
Citera
2020-06-16, 07:49
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Helt störd:

Citat:
Alexander Bard, ditt äckliga jävla kukhuvud...

https://pbs.twimg.com/media/EakxTARX0AYhf1-.jpg
Citera
2020-06-16, 14:36
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Helt störd:

https://pbs.twimg.com/media/EakxTARX0AYhf1-.jpg
Har inte mycket övers till Nour som får stå ut med den otrogne pappan till hennes barn. Men gällande Bard har hon helt rätt.
Citera
2020-06-16, 14:56
Medlem
Belavias avatar
Visar hon fortfarande fittan i tid och otid? Eller var blottandet bara en grej hon pysslade med tidigt i karriären?

Någon sa på förra sidan visste tydligen att hon är helt vildvuxen mellan benen nu för tiden. Är det någon som trollar, eller envisar hon fortfarande med att viralt trycka upp sin fitta i ansiktet på oss?
Citera
2020-07-27, 19:17
Medlem
Nour har helt köpt in på BLM propagandan och när en film som visar 4 vakter gripa en man så är det givetvis rasism vi bevittnar.

I vanlig ordning visar filmen inte det som händer innan gripandet.
Citera
2020-07-27, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Visar hon fortfarande fittan i tid och otid? Eller var blottandet bara en grej hon pysslade med tidigt i karriären?

Någon sa på förra sidan visste tydligen att hon är helt vildvuxen mellan benen nu för tiden. Är det någon som trollar, eller envisar hon fortfarande med att viralt trycka upp sin fitta i ansiktet på oss?
Sånt där kan inte kännas lika bra som mamma när barnet är i puberteten och man vill sätta gränser. "Men mamma, du sprang ju och visade fittan på stan."
Citera
2020-09-16, 19:49
Medlem
Crapmagics avatar
I Nours poddelipodd talar hon hela tiden inför Henrik om hur vita män är & umgås med varandra.

Och man vet inte om säger det av avundsjuka för att dom rasifierade inte vill vara med
eller om hon menar att vita män är för privilegierade som roar sig med sådant dom själva
har byggt upp?. Vad tror ni?

Självklart ska vi hursomhelst kunna med ett leende tala om hur svarta män är
utan att redovisa varför vi gör det.
Citera
2020-09-19, 20:59
Medlem
Hon verkar vara en fruktansvärt obehaglig och hatisk människa. Tur att hon censurerat sitt barn på nätet, inte kul att växa upp med dom föräldrarna. Tänk när barnet är i ålder och hittar internet.
Jag hade mått fruktansvärt om jag såg min mor och far hålla på som dom gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in