Citat:
Ursprungligen postat av bellahitochdit
Exakt vart i texten står det att man inte kan grunda betyget på varken närvaro eller aktivitet överhuvudtaget?
Hade varit väldigt intressant om du förklarade vart det står.
Hur menar du?
Nej! Man får inte grunda det på sådana saker. Det står i den texten jag länkade till. Dessutom om felet hade skett i något enstaka fall så hade konsekvenserna varit så gott som omärkbara. Nu verkar det ju nästan vara en regel.
Nej, man får inte sätta betyg baserat på närvaro överhuvudtaget.