Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-10-26, 22:27
  #1
Medlem
booses avatar
Jag har en lite undran om cafe skåne som ligger i mölndal.
Det hänger väldigt mycket bilder med bikers mm.
Sen ser man rätt suspekta personer gå bakom disken osv.
Ett rykte som jag har hört är att det ska drivas av HA.
Är det någon som vet något om detta, så skriv.
Citera
2007-10-26, 22:37
  #2
Medlem
intressant. bor själv i närheten och har aldrig hört talas om något liknande dock och hade det varit som du säger hade man antagligen hört mer rykten osv så det tyder ju på att det inte är det. men det är ju ganska svagt att gå på dock : P
Citera
2007-10-27, 02:05
  #3
Medlem
Celerons avatar
Brukar HA-medlemmar vara med i facket ?

http://www.hotellrevyn.nu/templates/...41&category=19

Upplösningen:
http://www.hotellrevyn.nu/templates/...44&category=19

Tror INTE att detta är något HA-ställe.
Citera
2007-10-27, 14:55
  #4
Medlem
hänger ju mycke poliser och väktare där, tror inte det ägs av ha...
Citera
2007-10-27, 15:51
  #5
Avstängd
Bizarres avatar
men har dom inte spelmaskiner bakom disken? har för mig det.. tror inte nån gäng är inblandat där...
Citera
2007-10-27, 17:15
  #6
Medlem
i samma hus på andra sidan låg tidigare en strippklubb som HA ägde om jag inte minns fel. bilderna som hänger på väggarna har även HA motiv. dom var kanske bara goda grannar skulle inte förvåna mig om ha hade något med cafeet att göra heller.
Citera
2008-03-08, 19:55
  #7
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Strippklubben ni pratar om hette moulin rogue och jag har också hört att den ägdes av ha. Sen så har jag också hört att cafeet ÄGS av ha :P
Citera
2008-04-10, 18:13
  #8
Medlem
Great Gargamels avatar
Hells Angels äger väl tatuerings kedjan House Of Pain vad jag vet. Jag tror inte cafeer
Citera
2010-05-05, 10:33
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Strippklubben ni pratar om hette moulin rogue och jag har också hört att den ägdes av ha. Sen så har jag också hört att cafeet ÄGS av ha :P
Träffade ägaren inne på skåne någon gång när jag försökte köpa snus när jag var 15-16, stod jag utanför och bad folk köpa ut så kom en stor jävla bumling med sin mc och flippade på mig när jag bad han köpa.

Ägaren är en stor bumling med mc vilket gör att jag styrker trådskaparens teori.
Citera
2010-05-05, 16:49
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haggn
flippade på mig när jag bad han köpa.

Ägaren är en stor bumling med mc vilket gör att jag styrker trådskaparens teori.

Det behöver väll för fan inte vara HA för det?
Citera
2010-05-05, 17:07
  #11
Medlem
Allaks avatar
Vet att det sitter/har suttit en sånt rödvitt HA klistermärke på deras kyl bakom kassan där det står "SUPPORT YOUR LOCAL RED MACHINE" eller liknande.
Citera
2010-05-05, 19:13
  #12
Medlem
FREDENNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General1978
Det behöver väll för fan inte vara HA för det?


Han sa ju att det gör att HAN stödjer Ts Teori!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback