2007-10-26, 16:36
Medlem
Pontus900s avatar
Hejsan

Mitt ljud funkar perfekt, spelar ett spel, upptcker att ljudet pltsligt brjar eka s jag installerar en driver, rebootar, sen r allt ljud borta...

D r frgan hur i helvete fixar jag detta?

Jag fr panik utan ljud
Citera
2007-10-26, 18:04
Medlem
gandihellfishs avatar
Du installerade fel drivrutin? Det finns instllningar fr ekon i dina ljudinstllningar, d menar jag inte dem i kontrollpanelen. Vet inte p din dator vart dom finns men p min dator har jag en process som heter SOUNDMAN. Den ligger i aktivitetsfltet.

Eftersom du troligtvis installerade en kass drivrutin s borde du gra en systemterstllning.

Har du inte kollat s ljuder r i mute eller att datorn hittar ljudkortet?
Citera
2007-10-26, 21:00
Medlem
Pontus900s avatar
krde en systemterstllning utan framgng, det verkar som datorn har "valt" bort kortet eller ngot fr hela rutan dr man kan vlja mute p kortet r grtt.
Citera
2007-10-27, 12:28
Medlem
Pontus900s avatar
Upptvkte att sladden till hgtalarna satt i fel hl. men det funkar fortfarande inte av ngon anledning
Citera
2007-10-27, 14:00
Medlem
gandihellfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pontus900
Upptvkte att sladden till hgtalarna satt i fel hl. men det funkar fortfarande inte av ngon anledning
Flyttade sladdarna av sig sjlv nr du bytte drivrutin ? Det var mig en avancerad drivis!
Citera
2007-10-27, 14:42
Medlem
Pussylovers avatar
Men Gandihellfish.
Du mste missat dom senaste utvecklingarna verkar det som.

Sitter du med DOS 3.11 fortfarande

Nya drivisar kan det hr med sladdflytt frstr du
Citera
2007-10-27, 15:46
Medlem
Pontus900s avatar
jaja jag glmde att tillgga att jag flyttade p dom fr prva med headsettet men som sagt var s funkar ljudet inte fortfarande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in