2007-10-25, 21:16
Medlem
Tja gubbar o gummor

Nu börjar jag bli trött. Jobbar inom ICT o har lagliga Acronis produkter. Skulle köra en en disk till fat så att den fungerar på min divx player men tro fan att det fungerar mera efter denna veckans uppdateringar.

Inte ens orginal boot cd går mera att köra

Att convertera via Vista skiten tar timmer via bootcd med Acronis tar det ca 10-20 minuter. NU SATAN BLIR MAN TRÖTT. INGET MERA VISTA SKIT INTE.

Finns det nån mera har som stött på problem så kommentera! Kommer att skicka en reklamation till MS o också till div forum.

MS lics är ju inte billiga då man köper * så SATAN om dom INTE kan sköta sin skit får dom tillbaks

PS Kan säga att företaget jag jobbbar för betalar +200.000€ i året bara för Office lic
Citera
2007-10-25, 23:19
Medlem
sp1rits avatar
Är det bara jag som missar poängen i detta inlägg så säg gärna ifrån.
Vad är det du vill ha svar kommentarer på?
Citera
2007-10-26, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sp1rit
Är det bara jag som missar poängen i detta inlägg så säg gärna ifrån.
Vad är det du vill ha svar kommentarer på?

Är du trött i huvudet? Det beskrevs ju ordagrant "med Acronis tar det ca 10-20 minuter", så ge killen en chans (innan hans konto raderas...)
Citera
2007-10-26, 12:59
Medlem
onemans avatar
Jag tror att problemet han har är att hans Acronis-produkter slutat att fungera. Varför han skyller på Vista när hans boot-CD inte fungerar förstår jag inte riktigt.

Acronis påstår sig ha stöd för Vista, men om det nu krånglar så är det ju snarare Acronis fel, inte Microsofts.
http://www.acronis.com/homecomputing...ta-backup.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in