2007-10-25, 21:16
Medlem
Tja gubbar o gummor

Nu brjar jag bli trtt. Jobbar inom ICT o har lagliga Acronis produkter. Skulle kra en en disk till fat s att den fungerar p min divx player men tro fan att det fungerar mera efter denna veckans uppdateringar.

Inte ens orginal boot cd gr mera att kra

Att convertera via Vista skiten tar timmer via bootcd med Acronis tar det ca 10-20 minuter. NU SATAN BLIR MAN TRTT. INGET MERA VISTA SKIT INTE.

Finns det nn mera har som sttt p problem s kommentera! Kommer att skicka en reklamation till MS o ocks till div forum.

MS lics r ju inte billiga d man kper * s SATAN om dom INTE kan skta sin skit fr dom tillbaks

PS Kan sga att fretaget jag jobbbar fr betalar +200.000 i ret bara fr Office lic
Citera
2007-10-25, 23:19
Medlem
sp1rits avatar
r det bara jag som missar pongen i detta inlgg s sg grna ifrn.
Vad r det du vill ha svar kommentarer p?
Citera
2007-10-26, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sp1rit
r det bara jag som missar pongen i detta inlgg s sg grna ifrn.
Vad r det du vill ha svar kommentarer p?

r du trtt i huvudet? Det beskrevs ju ordagrant "med Acronis tar det ca 10-20 minuter", s ge killen en chans (innan hans konto raderas...)
Citera
2007-10-26, 12:59
Medlem
onemans avatar
Jag tror att problemet han har r att hans Acronis-produkter slutat att fungera. Varfr han skyller p Vista nr hans boot-CD inte fungerar frstr jag inte riktigt.

Acronis pstr sig ha std fr Vista, men om det nu krnglar s r det ju snarare Acronis fel, inte Microsofts.
http://www.acronis.com/homecomputing...ta-backup.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in