• 1
  • 2
2007-10-25, 21:14
Medlem
En fruktpizzas avatar
En kvinnlig polis som tjänstgjorde på SÄPO som Carl Bildts livvakt har tydligen fått ett psykbryt då hon upprepade gånger börjat gapa "fakk joo" på Heathtrows säkerhetspersonal när de protesterade emot den kvinnliga livvaktens försök till att ta med praliner och vin på flygplanet...

Det hela slutade med att Carl Bildt fick flyga hem ensam UTAN sin "livvakt" då denne istället blev avvisad från själva flygresan hem!

Tala om en praktskandal... Är det någon som vet mera exakt vad som hände och varför den kvinnliga polisen tappade konceptet så fullkomligt att hon blivit omplacerad och fått en inre tjänst - lååångt utanför SÄPO:s verksamhetsområde?

Alltså - berätta ALLT!

http://www.gt.se/1.767735

http://www.gt.se/1.893148

Lycka till!

.
Citera
2007-10-25, 21:18
Medlem
jumpcuts avatar
- [NN] tog tag i mig och skrek åt mig att jag skulle sluta, säger livvakten.
- Kvinnan hade blivit så upprörd att hon gråtande sprang iväg och jag ångrade mig naturligtvis på en gång, säger livvakten.

Hahaha, det var det roligaste jag hört. Jag ser framför mig hur dagisbarn beter sig när de leker fint vid säkerhetskontrollen, sen kommer någon som börjat skolan och retas tills dagisbarnen börjar gråta och springer till fröken
Citera
2007-10-25, 22:56
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En fruktpizza
Är det någon som vet mera exakt vad som hände och varför den kvinnliga polisen tappade konceptet så fullkomligt att hon blivit omplacerad och fått en inre tjänst - lååångt utanför SÄPO:s verksamhetsområde?
Det är väl som vanligt med hysteriska fruntimmer, för lite kuk.
Citera
2007-10-26, 13:24
Medlem
Var hon praktikant eller jävligt ny? Hon har visst fått kicken nu eller med en viss korrigering; satt i yttre tjänst.

Så som hon betedde sig är vääääldigt långt ifrån personskydd, för det första att bara låta något ta fokus från hennes objekt som en tramsig skitsak som en chokladkaka. Sen vidare drar hon uppmärksamheten till sig.

Låter som en korkad blond polis som knullat med rätt personer för att få mer kuk inom SPÄP. Och om detta MÅSTE det väl finnas lite skvaller.

Förresten, finns det ingen bild med Bildt där hon syns i bakgrunden?
Citera
2007-10-26, 14:14
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonmat
Var hon praktikant eller jävligt ny? Hon har visst fått kicken nu eller med en viss korrigering; satt i yttre tjänst.

Så som hon betedde sig är vääääldigt långt ifrån personskydd, för det första att bara låta något ta fokus från hennes objekt som en tramsig skitsak som en chokladkaka. Sen vidare drar hon uppmärksamheten till sig.

Låter som en korkad blond polis som knullat med rätt personer för att få mer kuk inom SPÄP. Och om detta MÅSTE det väl finnas lite skvaller.

Förresten, finns det ingen bild med Bildt där hon syns i bakgrunden?

Du menar: http://www.regeringen.se/content/1/c...8/0532f928.jpg
Citera
2007-10-26, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Du menar: http://www.regeringen.se/content/1/c...8/0532f928.jpg

Du menar kvinnan kl sju-åtta? Tur att hon skyddar Bildts kropp från bröstkorg och nedåt samt att hon kan ha överblick över folkmassor. Ibland älskar jag kvotering!
Citera
2007-10-26, 14:32
Medlem
Canarizs avatar
Citat:
Du menar kvinnan kl sju-åtta? Tur att hon skyddar Bildts kropp från bröstkorg och nedåt samt att hon kan ha överblick över folkmassor. Ibland älskar jag kvotering!

HAHAHAHAHA
Citera
2007-10-26, 15:17
Medlem
chekiuss avatar
Citat:

Hahaha!

Riktigt amatörmässigt aggerat av livvakten och varför i helvete skall hon passa på att shoppa taxfree när hon är i tjänst!?
Citera
2007-10-26, 15:25
Medlem
Citat:

snacka om att göra bort sig kungligt. Låt detta bli en läxa till alla som anställer en person för att dom erbjuder lite fitta
Citera
2007-10-26, 15:51
Medlem
Gerras avatar
Är det inte så att SÄPO-folk mest består av galningar, idioter, utbrända, fegisar, veklingar, och socialt handikappade? Genom systemfel?
Alltså: Snuten anställer knappast uppenbart olämpliga retards, utan dessa får istället bli väktare. Av dem som lyckas bli riktiga poliser visar sig senare en grupp vara mer eller mindre olämpliga att ha inom kåren. Dessa får väl rätt sällan sparken, och SÄPO är då ett lämpligt ställe att dumpa dessa särskilt usla snutar på. Sparka dem snett uppåt, som det brukar kallas...
Citera
2007-10-26, 16:17
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerra
Är det inte så att SÄPO-folk mest består av galningar, idioter, utbrända, fegisar, veklingar, och socialt handikappade? Genom systemfel?
Alltså: Snuten anställer knappast uppenbart olämpliga retards, utan dessa får istället bli väktare. Av dem som lyckas bli riktiga poliser visar sig senare en grupp vara mer eller mindre olämpliga att ha inom kåren. Dessa får väl rätt sällan sparken, och SÄPO är då ett lämpligt ställe att dumpa dessa särskilt usla snutar på. Sparka dem snett uppåt, som det brukar kallas...
Transportvitsord, brukar men ge dem. Vilket innebär att man talar om att vederbörande är en förträfflig polis, bara för att man skall bli av med dem.
Citera
2007-10-26, 17:32
Medlem
svengörans avatar
Livvakten bör omedelbart tas ur tjänst helt och hållet från myndigheten, Klarar man inte att hantera en så pass enkel situation så ska man hålla sig till att städa toaletter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in