2007-10-25, 20:33
Medlem
cannaBes avatar
Ja, då var det dags för ännu en tråd på fyllan - alternativt bäng.

Det är nämligen såhär, vi satt hemma hos en av mina bättre kamrater och söp och rökte (vanliga cigg). När hans bror kom hem och började skrika till sitt förtret att cigarettrök minsann sätter sig i elektroniken! Kan detta verkligen stämma? Vi har nu skrattat åt detta åtskilliga gånger och kommer nog aldrig kunna släppa det. Finns det bevis, kan det verkligen stämma?
Citera
2007-10-25, 20:49
Medlem
__carls avatar
Tja det sätter sig väl typ överallt så vitt jag vet, även om textilier verkar vara dess favorit.
Citera
2007-10-25, 22:07
Medlem
Sneakss avatar
jorå, ciggrök fastnar nog i elektronik, min dator luktar iaf
Citera
2007-10-26, 12:07
Medlem
WaRs avatar
Jo. Andrahandsvärdet på tex studioutrustning är högre om prylarna inte stinker rök.
Citera
2007-10-26, 12:29
Medlem
ugge_das_boots avatar
Visst har man varit med om elektronik hos rökare som det är en gul smet inuti. Smeten består av tobaksröken moch allt damm och skit som fastnar eftersom den är som klister. Så jo...
Citera
2007-10-27, 17:17
Medlem
ciggrök fastnar mer eller mindre i allting. Hjälpte Farmor att flytta för ett tag sen, och fy fan vad äckligt vissa saker va. Lukten är väl helt ok, men det är ju tjära i tapeter, radioapparater, fotografier och alltmöjligt.

Fast hon är ju en riktig old-school-rökare som röker som bara fan och skyller rökhostan på årstidens virus som spökar=p
Citera
2007-10-27, 22:34
Medlem
BrainDisorders avatar
Det sätter sig ungefär överallt.
Fick en tv från en snubbe, och både han och frugan röker inne.
Sådär äckligt kladdigt fulgul av all nikotin, och luktar rök när startar den.
Och på råga utav allt så funkar den inte som den ska. Men det var en 32" och jag fick den för några flaskor vin så det är ju helt klart godkänt ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in