• 1
  • 2
2007-10-25, 18:33
Medlem
Ok.. Antar att jag byter till Ubuntu om ett par dagar då jag fixat upp och är redo för bytet...
Citera
2007-10-25, 18:45
Medlem
gadzooxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jassja
Ok.. Antar att jag byter till Ubuntu om ett par dagar då jag fixat upp och är redo för bytet...
Testa kan du ju alltid göra... Om du har en ledig partition (eller ledigt utrymme för att krympa en befintlig partition) kan du fixa dualboot mellan windows och linux.
Fast du får nog bereda dig på en hel del huvudvärk om du är en inbiten windowsanvändare som inte är van att knacka configfiler, jobba med command line, läsa loggfiler etc för att reda ut hård- och mjukvaruproblem..

Fast nån gång ska man väl lära sig det också...
Citera
2007-10-25, 18:51
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gadzoox
Testa kan du ju alltid göra... Om du har en ledig partition (eller ledigt utrymme för att krympa en befintlig partition) kan du fixa dualboot mellan windows och linux.
Fast du får nog bereda dig på en hel del huvudvärk om du är en inbiten windowsanvändare som inte är van att knacka configfiler, jobba med command line, läsa loggfiler etc för att reda ut hård- och mjukvaruproblem..

Fast nån gång ska man väl lära sig det också...
Och skulle någon få rätt på wTorrent så den visar rätt saker så får de gärna hojta till. Jag har nog gett upp nu.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in