Jag ser henne snurra åt höger och kan inte få henne snurra åt andra hållet. Helt omöjligt.
Jag vet att jag inte är något mattegeni men jag brukar inte ha problem med logiska saker annars, ord och språk har jag också alltid haft lätt för. Fast min fantasi brukar väl vara rätt livlig ibland.
Hur funkar det här, är det sant eller är det bara BS?
Jag ser henne snurra åt höger och kan inte få henne snurra åt andra hållet. Helt omöjligt.
Jag vet att jag inte är något mattegeni men jag brukar inte ha problem med logiska saker annars, ord och språk har jag också alltid haft lätt för. Fast min fantasi brukar väl vara rätt livlig ibland.
Hur funkar det här, är det sant eller är det bara BS?
jag kan få henne att byta håll. :-D Sitt mer!! .-D
Visst, det är gammalt MEN, den jäveln dansade medurs jättelänge, sen tittade jag ner på min vovve som höll på med något, och när jag tittade upp igen dansade hon moturs. :/
Hm. Hon snurrar medurs för mig och jag kan inte på något sätt ändra det. Konstigt tycker jag då jag alltid har varit duktig inom både matematik och språk, vilket tillhör andra hjärnhalvan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!