2007-10-23, 21:41
Medlem
David_Ss avatar
Jag har precis beställt : MAX MUSCLE FULL BLOWN EXTREME
Det ska tydligen enligt många vara det bästa kreatinet på marknaden.
Har hört det både från vänner och andra på gymmet.

Produktbeskrivning:

Full blown Extreme Marknadens absolut grymmaste muskel öknings produkt.Du kommer kunna träna tyngre än någonsin tidigare och lägga på dig mer muskler än du trodde var möjligt.Extreme kommer du aldrig köpa vanligt kreatin igen..Max Volymizing matrix Arginine Alpa-ketogluturate,Buffered Creatine (as kre-alkalyn)creatin monhydrate Citruline malate.Vandyl sulfate 4.25gram..Max Energy and focus Complex..Caffein Anhydrous,Panax ginseng(4% ginsenosides,Gurana powder,octamin HCI,NADH 220 mg..Synergistic Intencity Blend..Adenasine L-tyrosine 2.5 gram..Phosphatidyl Serine 20% Vinpocetine 99% Evodiamine 98% L-tyrosine 2.5 gram Kolhydrater 5gram per servering...Serveringar per förpackning 36st a 25gram.. Förpacknings storlek 908 gram.Vi rekomenderar denna produkt starkt!!(Går att kombinera med kre-alkalyn ger helt otrolig pump och styrka!!

Sedan vill jag tillägga att jag alltid har haft svårt att gå upp i vikt,
Har ätit detta pulver: WEIDER Mega Mass 4000!!!
Och måste säga att jag är mycket nöjd över resultatet!

Någon som har några erfarenheter av kreatinet ovan, eller för den delen WEIDER Mega Mass 4000? kan vara intressant att höra andras åsikter.

Mvh
D
Citera
2007-10-23, 21:51
Medlem
mirkus avatar
Har tyvärr inte testat produkten men den måste vara bra då det är ett välkänt faktum att ju koolare namn desto bättre är produkten!
Citera
2007-10-23, 22:21
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirku
Har tyvärr inte testat produkten men den måste vara bra då det är ett välkänt faktum att ju koolare namn desto bättre är produkten!

kul att du har humor iallfall
Citera
2007-10-23, 22:49
Medlem
Axons avatar
Jo marknadsföring av nya produkter är inte direkt nåt nytt. Varje månad kommer det ju ut ett kreatin som är världens bästa - va lite kritisk, de vinner du på.

Weider mega mass 4000 är socker och protein, en vanlig simpel gainer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in