Jag vet, det var dumt.. Självklart kan alla göra fel.
Dom kanske begick ett misstag, gjorde ju jag också nu när jag dömde dom lite för snabbt.
Det är bara det att jag är så osäker på om det verkligen var ett misstag.. egentligen tror jag det. Men jag blev så besviken och därför handlade jag för snabbt.. Det är ju inte någon scam-sida iallafall.. det är en sak som är säker.
Fick trots allt 1g av en annan drog.
Dessutom är det här andra gången jag beställer.
Första gången (innan dom började skicka rekommendrade brev) så dök leveransen aldrig upp. Mailade och då skickade dom ett nytt brev och det fick jag efter några dagar

Så det löste dom ju väldigt bra.

och det var ju troligtvis postens fel så..
Eftersom det löste sej då tänkte jag inte mer på det.
Men nu när det strular igen är det självklart att man börjar fundera lite..
Den lilla incidenten samt att det är en kanske inte fullt så laglig shop och att betalning sker med egold gör att det känns lite mindre "seriöst"..
Å andra sidan verkar dom väldigt seriösa när man har kontakt med dom.
Har iallafall tänkt lite nu och samlat mej (Det blev ju faktiskt nästan en liten chock

) och kommit fram till att dom är nog pålitliga, dvs jag tar tillbaka det jag sa. Om dom nu ska blåsa mej varför skicka något överhuvudtaget?
Jag är dock rädd att dom kommer påstå att dom HAR skickat allt (och kanske tror att dom har gjort det). Isåfall får jag ta förlusten på 500 spänn..
Ni som läser det här kan ju ta mitt fall som en liten varningsklocka.. Man kanske inte ska göra någon jättestOR beställning, det kan ju faktiskt hända sånt här och jag skyller INTE på shoppen. Dom är ju faktiskt människor.
Men OM det händer något så står man ju där.. och det känns inte så kul.
Men men.. hoppas det löser sej
(Oj vad långt inlägg.. kan det ha något att göra med att jag intagit ganska mycket av deras bzp?

)