2008-01-08, 10:11
Bannlyst
Nej hon hade aldrig dopat sig och riskerat sin karriär. Känner henne därför kan jag skriva detta!

//Sharky_
Citera
2008-01-08, 10:27
Medlem
sleinads avatar
Om hon är dopad så är hon inte ett dugg mer dopad än någon annan i världscupen.
Alla gör det, så alla tävlar ändå på lika vilkor. Därför är hon helt enkelt bäst.

Finnar i ansiktet. Hah!
Citera
2008-01-08, 10:29
Medlem
East Clintwoods avatar
Min inställning är att alla elitidrottare på ett eller annat sätt är dopade. Vissa avslöjas, de flesta inte. Det är det enda sättet man kan njuta av att beskåda idrott.
Citera
2008-01-08, 13:05
Medlem
LastCaresss avatar
Ja, hennes pojkvän såg ju ut som en riktig "kulturberikare".

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia...io_510269a.jpg

Klevis, ta på dig din rosa gnagetkeps, jävla pajas
Citera
2008-01-08, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sbsd
Kan inte påstå att jag bryr mig särskilt mycket om någon av dem alpina sporterna längre. Dessa sporter är döda och profillösa. Om hon är dopad har hon min respekt.

Ok, avslutningen var uppför en slalombacke men längdskidåkning är för fan ingen alpin sport.
Citera
2008-01-08, 15:27
Medlem
det värsta med denna tråden är att puckot som startade den dessutom sen fick massa medhåll av andra snillen
Citera
2008-01-08, 16:21
Medlem
ZRydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Med tanke på hur lite dopingkontroller som verkar gjorts där så... : http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.j...729636&rss=672

T o m jag som vanligtvis aldrig tror på dopade svenskar får lite dåliga vibbar i detta fallet, i synnerhet när jag fick veta att antalet dopningstester var så få...

Jaja, men du kan sluta gråta och oroa dig över det då Kalla har blivit testad under TdS.

Jag är beredd att ge 5 mot 1 på huruvida Kalla kommer åka dit för doping nån gång fram till och med Vancouver-OS 2010. Eller varför inte 10 mot 1?

Gjorde det lite mer fördelaktigt för den som tror hon dopar sig då inte samtliga fuskare åker dit. Dock åker garanterat fler dit än vad jag ger odds för. Detta är chansen för er okunniga och/eller inflyttade finnar att tjäna lite stålar!
Citera
2008-01-08, 17:45
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Kul att folk flipprar ut totalt om det bara antyds att svensk skulle kunna vara dopad. Kallar andra för idioter m m. Faktum är att chansen att en idrottsutövare är dopad är ganska stor. Hade Kalla hetat Hildegaard i förnamn och kommit från Tyskland hade alla i denna tråd förutsatt att hon är dopad. Men som sagt, svenskar gör inte så, DET VET MAN!
Nja,
det har väl ett visst samband med att trådskaparen är halv-idiot och sprider sin bruna gegga till höger och höger. "Kulturberikaren" Tiio Söderhielm är väl snarare samma WT som Klevis själv.

Men visst, det är slående att ingen tycket det var konstigt att Elofsson kunde komma tillbaka från ingenstans och vinna ett VM-guld medan vi tar för givet att finnar, ester m.fl. är dopade.
Citera
2008-01-08, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Nja,
det har väl ett visst samband med att trådskaparen är halv-idiot och sprider sin bruna gegga till höger och höger. "Kulturberikaren" Tiio Söderhielm är väl snarare samma WT som Klevis själv.

Men visst, det är slående att ingen tycket det var konstigt att Elofsson kunde komma tillbaka från ingenstans och vinna ett VM-guld medan vi tar för givet att finnar, ester m.fl. är dopade.
Även svenska experter och kommentatorer har jag för mig snackade om att Elofsson verkligen låg i den yttersta gråzonen när det gällde vad som var doping och inte. Det var många som tittade snett på hans höghöjdstält.
Citera
2008-01-08, 18:01
Medlem
l00zekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kos
Även svenska experter och kommentatorer har jag för mig snackade om att Elofsson verkligen låg i den yttersta gråzonen när det gällde vad som var doping och inte. Det var många som tittade snett på hans höghöjdstält.
Hans höghöjdstält är ett höghöjdsrum i sin fars ladugård och det använde han inte allt för ofta eftersom han inte tycktes få så bra effekt av det.
Citera
2008-01-08, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av l00zekk
Hans höghöjdstält är ett höghöjdsrum i sin fars ladugård och det använde han inte allt för ofta eftersom han inte tycktes få så bra effekt av det.

Dessutom var det bara ett eget snikalternativ till höghöjdsträning i olika bergsmassiv, som alla skidåkare använder de senaste 10 åren eller så. Tidig snö och hög höjd bygger benmuskler och blodkroppar på naturlig väg.
Citera
2008-01-08, 20:17
Medlem
ZRydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
Ja, hennes pojkvän såg ju ut som en riktig "kulturberikare".

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia...io_510269a.jpg

Klevis, ta på dig din rosa gnagetkeps, jävla pajas

Japp, maken till blading har sällan skådats...

http://www.op.se/parser.php?level1=2&level2=6&id=864930
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in