Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-10-21, 14:02
Bannlyst
Jag har ett par sidor där jag beställer från och de är ganska dyra men leveransen kommer på 2-3 dagar vilket hittils varit det viktiga för mig men nu börjar det bli för dyrt för mig så jag skulle uppskatta alla tips på sajter där det är billigt att handla för. Om nån ger mig hjälp med detta så stannar det hos mig. Jag kommer aldrig att sprida det vidare !!. Jag har ju som sagt varit med på FB i många, många år i olika skepnader så ni måste ju kunna lita på mig. Jag skulle göra detsamma för er.....
Citera
2007-10-21, 14:03
Medlem
Svimfärdigs avatar
Eh jaha? Vad ska du ha då?
Citera
2007-10-21, 14:07
Medlem
Squalos avatar
Så vitt vi kan se så är du en nykomling med 20 inlägg, som varit här några veckor.

Chansen att du är en fjortis som rökt bananer utan att få effekt, och nu vill ha något tuffare dödsknark att stoltsera med, är ju ganska stor.

Du skriver som ett djur och säger ju inte ens vad du är ute efter.
Citera
2007-10-21, 14:30
Bannlyst
Nykomling.......... Tillåt mig småle....

Jag har varit medlem på FB sedan det startades men har ställt för raka frågor och blivit banned massor av gånger så därför försöker jag vara diskretare nuförtiden. Så, please, gör inte narr av en som ni inte dugg känner.
Jag vill ha tips på hemsidor som är billigare än alla de "halvoffentliga" som tar hutlösa priser på bens. som jag i första hand vill ha. Jag fick ett kanontips av en av er för någon vecka sedan som jag slarvat bort. Man skulle betala via nåt som heter e-gold. Kanske nån här vet vad jag menar eller har andra bra förslag för jag går under ekonomiskt annars....

Tack på förhand
Citera
2007-10-21, 14:50
Medlem
Kyozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sidventilare
Jag har varit medlem på FB sedan det startades men har ställt för raka frågor och blivit banned massor av gånger så därför försöker jag vara diskretare nuförtiden. Så, please, gör inte narr av en som ni inte dugg känner.

Ja du verkar ju ha skrivandets gåva i alla fall! Rubriken är ju slående rolig för någon som har vistats på flashback i X antal år...
Citera
2007-10-21, 14:55
Medlem
piratkaptens avatar
Är det konstapel Kling och Klang som är i farten måntro?
Citera
2007-10-21, 14:57
Medlem
mqas avatar
Haha, tvivlar starkt på att någon går på detta. Du är troligtvis någon minderårig som vill knarka.
Citera
2007-10-21, 15:53
Medlem
Vocoders avatar
Om TS är en sån veteran på FB kan man ju tycka att han borde veta hur folk reagerar på såna här trådar. Dels det faktum att du är en färsk användare med 20-ish inlägg, och att du skriver som du gör. Trodde du seriöst att någon skulle ta dig på allvar?
Citera
2007-10-21, 16:08
Medlem
Tuggumis avatar
På Ica finns en spray som heter "Glade" inhandla den. Sedan andas du in all den vindriga blommdoften. Givetvis för du använda påse. Passar dig nog bättre i alla sammanhang. Så tillåt mig att "småle"
Citera
2007-10-21, 16:18
Bannlyst
Ååååh... faaaan vad jag blir besviken på er sorvalpar

JAG ÄR 38 år och är inte nån jävla snut. Vad ska jag göra för att få er att lita på mig????? Jag behöver hjälp för fan ! Men vill ni bata hålla på o jävlas och tracka så gör det då. Jag ger upp. Jag trodde att FB:s medlemmar kunde hjälpa en kille i nöd..... Skit i det då....säger jag enormt jävla besviken. Jag får väl ställa andra frågor på forumet för "så får man den finaste blomman att växa"......................
Citera
2007-10-21, 16:19
Medlem
Chuckeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sidventilare
JAG ÄR 38 år och är inte nån jävla snut. Vad ska jag göra för att få er att lita på mig????? Jag behöver hjälp för fan ! Men vill ni bata hålla på o jävlas och tracka så gör det då. Jag ger upp. Jag trodde att FB:s medlemmar kunde hjälpa en kille i nöd..... Skit i det då....säger jag enormt jävla besviken. Jag får väl ställa andra frågor på forumet för "så får man den finaste blomman att växa"......................

Håll dig borta från benzon istället..
Citera
2007-10-21, 16:42
Medlem
A-Dmps avatar
Men för helvete, TS, www.drugbuyers.com. Det är allt du behöver.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in