ja käkade 1000mg diazepam och söp mig rejält full, ja somna på en bil me 2 korvar i handen mitt i frölunda vid shell där sen rökte jag en holk ja trodde ja skulle snea men ja blev bara så jävla beng o seg kunde inte röra mig knappt men mådde så jävla bra hehe sen decka ja hos en tjejkompis o vakna upp helt normal fast med huvudvärk, sjukaste ja vart med om.. varför jag käkade 1000mg diazepam var för att shorta ringde upp min mobil? och sa att jag hade misshandlat en kille tidigare på kvällen vilket vi gjorde men han hade höggt en kompis så ja tänkte om ja ändå ska in i häktet kan ja lika gärna sova bort några dagar där hehe smart som man är när man e habbad o full.. slänger i mig 90st till hade bara käkat 10 innan, fast jag kommer ihåg allt som hände den kvällen... förövrigt så las förundersökningen ner om grov misshandel, polisen skötte detta bra då min kompis blev själv huggen så det var "grovt"självförsvar o d tog dom inte speciellt hårt på då. heil.
JAG ÖVERLEVDE!!
vad jag vill komma fram till är att benzo är en pissdrog som man tjänar mycket pengar på.
-beng kväll 2006 på julafton ;P-