Funderar på att börja rulla för hand och vill veta vilket papper som är bäst. Har ingen som helst koll på det då jag rullade med maskin innan och då antingen använde röda rizla eller john silver. Men dessa är för små för att rulla för hand med.
Funderar på att börja rulla för hand och vill veta vilket papper som är bäst. Har ingen som helst koll på det då jag rullade med maskin innan och då antingen använde röda rizla eller john silver. Men dessa är för små för att rulla för hand med.
Är dom för små? Har alltid funkat för mig i alla fall
Iom att rulltobaken är bra mycket starkare än vanliga ciggaretter med filter tycker jag det räcke med vanliga rullpapper då ciggen inte behöver vara lika lång som en vanlig
Jag har OCB papper och de brinner dåligt, kan knappt slå av askan som byggs upp för pappret vägrar brinna upp ibland.
Annars är det häftigt med genomskinligt papper då man kan se tobaken innuti
Påtal om rullning. Går det att rulla cigg i bakplåtspapper tror ni? Eller "smörpapper" som det också kallas (eller om det är olika, jag vet inte).
Eller smakar det förjävligt?
Påtal om rullning. Går det att rulla cigg i bakplåtspapper tror ni? Eller "smörpapper" som det också kallas (eller om det är olika, jag vet inte).
Eller smakar det förjävligt?
Det smakar troligtvis inte så bra men prova om du måste, sen vet du ju inte vad det är för kemikalier i det som du kommer få i dig, det är ju inte gjort för så pass höga temperaturer och för att inhalera ångor direkt från materialen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!