• 1
  • 2
2007-10-19, 17:11
Medlem
On fires avatar
Funderar på att börja rulla för hand och vill veta vilket papper som är bäst. Har ingen som helst koll på det då jag rullade med maskin innan och då antingen använde röda rizla eller john silver. Men dessa är för små för att rulla för hand med.
Citera
2007-10-19, 17:12
Medlem
__carls avatar
Finns ju alltid kingsize. Lika långa som 100s.
Citera
2007-10-19, 17:22
Medlem
NeonHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av On fire
Funderar på att börja rulla för hand och vill veta vilket papper som är bäst. Har ingen som helst koll på det då jag rullade med maskin innan och då antingen använde röda rizla eller john silver. Men dessa är för små för att rulla för hand med.

Hadde inte du slutat
Citera
2007-10-19, 17:24
Medlem
DenLedes avatar
John Silver standard är bäst.
Citera
2007-10-19, 17:40
Medlem
AkdoV_TulosbAs avatar
Citat:

Är dom för små? Har alltid funkat för mig i alla fall

Men annars kan du ju som sagt köpa kingsize
Citera
2007-10-19, 17:43
Medlem
Kingsize OCB finns på nästan alla turkkioskar och funkar bra.
Citera
2007-10-19, 17:45
Medlem
manodepressivs avatar
Slicka ihop flera papper.
Citera
2007-10-19, 17:47
Medlem
Chuckeys avatar
Iom att rulltobaken är bra mycket starkare än vanliga ciggaretter med filter tycker jag det räcke med vanliga rullpapper då ciggen inte behöver vara lika lång som en vanlig
Citera
2007-10-19, 19:07
Bannlyst
Jag har OCB papper och de brinner dåligt, kan knappt slå av askan som byggs upp för pappret vägrar brinna upp ibland.
Annars är det häftigt med genomskinligt papper då man kan se tobaken innuti
Citera
2007-10-19, 21:05
Medlem
Påtal om rullning. Går det att rulla cigg i bakplåtspapper tror ni? Eller "smörpapper" som det också kallas (eller om det är olika, jag vet inte).
Eller smakar det förjävligt?
Citera
2007-10-19, 21:19
Medlem
Maldorors avatar
Citat:

John Silver.
Citera
2007-10-19, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smoeggarn
Påtal om rullning. Går det att rulla cigg i bakplåtspapper tror ni? Eller "smörpapper" som det också kallas (eller om det är olika, jag vet inte).
Eller smakar det förjävligt?

Det smakar troligtvis inte så bra men prova om du måste, sen vet du ju inte vad det är för kemikalier i det som du kommer få i dig, det är ju inte gjort för så pass höga temperaturer och för att inhalera ångor direkt från materialen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in