2007-10-17, 20:15
Bannlyst
Ja, en gång när jag skulle åka ifrån honom riktigt länge. Jag fick till ett par tårar också. Fifan!
Citera
2007-10-17, 20:16
Medlem
Lilla_Maries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollgan
Haha, fjant!

Yes, alltid!
Citera
2007-10-17, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla_Marie
Yes, alltid!
Nej, du är ingen fjant.

Man kanske skulle må bättre av att visa känslor ibland, men det är inget man vill ändå. Snacket om att kvinnor gillar känsliga män är skitsnack.

EDIT: Kom och tänka på en annan sak.. om man håller in känslor och aldrig gråter på flera års tid (jag snackar om typ 10 - 15 år) så borde man väl till slut bli oförmögent att gråta?
Citera
2007-10-17, 20:41
Ja, när jag sprutade tårgas rakt i farsans fejs... Då började han grina...
Men det berodde väl mest på "gasen" (egentligen är det ingen gas). Sen bröt vi ut i världens slagsmål, o även min syrra var inblandad.

Men nu sprayar vi inte på varandra inom familjen längre!
Citera
2007-10-17, 20:43
Medlem
Lilla_Maries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesak
Nej, du är ingen fjant.

Man kanske skulle må bättre av att visa känslor ibland, men det är inget man vill ändå. Snacket om att kvinnor gillar känsliga män är skitsnack.

EDIT: Kom och tänka på en annan sak.. om man håller in känslor och aldrig gråter på flera års tid (jag snackar om typ 10 - 15 år) så borde man väl till slut bli oförmögent att gråta?

Där har du nog fel, att det helt och hållet skulle vara skitsnack att kvinnor gillar känsliga män.
Nu snackar vi inte om att det på något sätt skulle vara manligt och attraktivt med män som börjar böla när mjölken är slut eller när sista pralinen i chokladasken är slut, men det behöver inte vara svart på vitt. Det finns mellanting.
Kolla bara på manliga poeter och filosofiska emo-killar. ( sådana där djupa själar som sitter under ett träd med ett anteckningblock) Dom kan ha hur många som helst beundrarskaror av suktande tjejer.
Det finns grymt många tjejer som faschineras av tecken på djup och innehåll.
Som mer än gärna torkar tårar och tar på sig en "mammig" roll.
Citera
2007-10-18, 11:58
Medlem
Hushers avatar
Jag är inte farsa men jag gråter jämnt.
Citera
2007-10-18, 14:01
Medlem
roppens avatar
När vovven lämnade jordelivet
Citera
2007-10-18, 15:22
Medlem
machetes avatar
Har sett pappa gråta många gånger. Han är en väldigt känslosam och kärleksfull man som alltid kramat och pussat mig, sin son, och sagt hur mycket han älskade mig. Det är så en riktig pappa ska vara istället för en machoidiot som inte kan uttrycka sina känslor.
Citera
2007-10-18, 15:26
Medlem
Nej det har jag aldrig sett
Citera
2007-10-18, 15:50
Medlem
Klamydiatorsks avatar
min farsa grät när han hade njursten...
Men han är rätt känslosam så han kommer nog gråta när hans päron kolar och sånna saker!
Citera
2007-10-18, 15:53
Bannlyst
min far grät när hans far dog. Vi satt och drack lite med min morfar och morbror när farsan bröt ihop, sen började både morbrorn och moffan böla de me. Blev lite jobbigt.
Citera
2007-10-18, 16:38
Medlem
Star Treks avatar
Nej faktiskt inte, men det blir väl när hans far dör skulle jag tro..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in