Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-17, 19:42
  #1
Avstängd
Tesaks avatar
Haha.

Ja, jag undrar om ni har sett det. Isåfall över vad? SJälv har jag aldrig sett det..
Citera
2007-10-17, 19:43
  #2
Medlem
Thetawaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesak
Haha.

Ja, jag undrar om ni har sett det. Isåfall över vad? SJälv har jag aldrig sett det..

Jag har sett det. Den dagen han fick veta att cellgifterna inte hjälpte.
Muntert va?
Citera
2007-10-17, 19:49
  #3
Avstängd
Tesaks avatar
Riktigt dystert där.
Citera
2007-10-17, 19:51
  #4
Medlem
zhroomgs avatar
ett par gånger, hans bröllop te.x., nåra begravningar...fan vilken onödig tråd!!
Citera
2007-10-17, 19:53
  #5
Avstängd
Tesaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zhroomg
ett par gånger, hans bröllop te.x., nåra begravningar...fan vilken onödig tråd!!
Nja, så jävla onödig är den väl inte.. det är intressant tycker jag.
Citera
2007-10-17, 20:02
  #6
Medlem
Lilla_Maries avatar
Jag har faktiskt heller aldrig sett min farsa grina. Inte ens på hans egen farsas begravning. Han är hård han . Tur jag inte föddes som pojke, det kan inte vara lätt att axla den tuffa och manliga könsrollen.
Citera
2007-10-17, 20:06
  #7
Avstängd
Tesaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla_Marie
Jag har faktiskt heller aldrig sett min farsa grina. Inte ens på hans egen farsas begravning. Han är hård han . Tur jag inte föddes som pojke, det kan inte vara lätt att axla den tuffa och manliga könsrollen.
Frågar av nyfikenhet: Hur ofta gråter du ungefär? Menar typ.. en gång i månaden? två? tre? ja du fattar..
Citera
2007-10-17, 20:10
  #8
Medlem
Mollgans avatar
Jag har aldrig sett min far grina. Möjligt att han har gjort det på nån begravning, men då har jag inte sett det.
Citera
2007-10-17, 20:11
  #9
Medlem
Farfar dog samma dag som farsan fyllde 50, då grät han. Kändes ganska befogat att han gjorde det.
Citera
2007-10-17, 20:11
  #10
Medlem
Lilla_Maries avatar
Jag har blivit härdad på sista tiden, så det kanske inte kommer automatiskt mer än en gång i månaden. Men slänger jag in _valfritt_ drama med tårdrypande faktor i dvd:n, så börjar jag hulka och grina på stört
Citera
2007-10-17, 20:14
  #11
Medlem
Mollgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla_Marie
Men slänger jag in _valfritt_ drama med tårdrypande faktor i dvd:n, så börjar jag hulka och grina på stört
Haha, fjant!
Citera
2007-10-17, 20:14
  #12
Medlem
JazzforMiless avatar
Begravning är det enda jag kan komma på såhär på rak arm. Har säkert hänt någon annan gång, men det är inget jag kan minnas.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback