2009-03-04, 03:32
Bannlyst
Baruba:
Wigan är starka hemma
dom höll på t.om kryssa mot Chelsea då dom gjorde 2-1 90nde minut (typiskt Chelsea). Som VincentDonfrio sa "Blackburn behöver poäng" samma sak gäller Stoke. Dom behöver poäng för att klara sig nu ger dom allt. 26 poäng som dom över dom. Tror personligen inte att Bolton klarar sig utan fansen på borta plan.

Citat:
Ursprungligen postat av VincentDonofrio
En tankeställare kan ju vara att City inte kryssat en enda gång hemma den här säsongen och Villa inte kryssat en enda gång borta den här säsongen.

Hehe hade bestämt att köra 12 men funderade på 1x2 men när jag såg detta blev jag säkrare.
Citera
2009-03-04, 11:22
Medlem
Pretenders avatar
Tuff omgång idag, så här spelar jag:

x2
x
1x2
2
x
1x
x2
x2

Blackburn - Everton luktar kryss lång väg, liksom Stoke-Bolton och även Wigan-West Ham för den delen.

AV är grymma borta och har goda möjligheter att slå ett skadedrabbat City.

Självklart lämnar jag inte favoritlaget Hull ostreckat, även om de med största sannolikhet förlorar!
Citera
2009-03-04, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Desivle
Baruba:
Wigan är starka hemma
dom höll på t.om kryssa mot Chelsea då dom gjorde 2-1 90nde minut (typiskt Chelsea). Som VincentDonfrio sa "Blackburn behöver poäng" samma sak gäller Stoke. Dom behöver poäng för att klara sig nu ger dom allt. 26 poäng som dom över dom. Tror personligen inte att Bolton klarar sig utan fansen på borta plan.

Visst Blackburn är i poängnöd, men det är ju inte så att Everton ligger i ingenmansland och inte har nåt att spela för, dom har dom viktiga Europa-platserna att tänka på... Sen är Gamst Pedersen avstängd denna match då han blev utvisad förra matchen, avbräck för Rovers offensivt.

Men visst en helgardering så är man ju safe...

Ny rad jag funderar på:
2
x2
1
x2
1x2
1
1x2
1x2

Spika Spurs känns farligt med tanke på deras ostabilitet, men man kanske ska göra en till kupong där man kan gardera dom samt spela på Blackburn och City... Sen om jag nu skulle pricka mina 3 spikar med United, Fulham och Spurs så ligger dom streckade i 69%, 67% och 58% så det lär ju inte bli någon jätteutdelning om dom går in...
Citera
2009-03-04, 16:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pretender
Tuff omgång idag, så här spelar jag:

x2
x
1x2
2
x
1x
x2
x2

Blackburn - Everton luktar kryss lång väg, liksom Stoke-Bolton och även Wigan-West Ham för den delen.

AV är grymma borta och har goda möjligheter att slå ett skadedrabbat City.

Självklart lämnar jag inte favoritlaget Hull ostreckat, även om de med största sannolikhet förlorar!
Jag är också ganska säker på att Hull kommer skrälla idag.
Men men x2 på Coventry? Visst Coventry har inte bra hemma facit men nu har dom formen för båda hemma o borta. Sheff u har grym hemma spel men tror inte dom klarar vinst borta idag.
Citera
2009-03-04, 16:45
Medlem
Citat:
Jag är också ganska säker på att Hull kommer skrälla idag.
Men men x2 på Coventry? Visst Coventry har inte bra hemma facit men nu har dom formen för båda hemma o borta. Sheff u har grym hemma spel men tror inte dom klarar vinst borta idag.

Har du kollat rätt på tabellen så du inte kollat på Southampton när du tänker på Coventry?
Coventry har helt ok hemmafacit med 7-5-5, att jämföra med Sheff.U som har 8-4-5 på hemmaplan så är det väldigt jämnt. Sheff.U har ett av dom bästa bortastatsen i hela ligan med 7-6-4 och har alltså bara förlorat 4 bortamatcher i ligan. Med det är dom näst bäst efter Cardiff som har förlorat 3 bortamatcher. Sen har Sheff.U bara 15 insläppta på bortaplan, och med det är dom bäst i ligan.

Så X2 är nog inte en alls dum gardering, men Coventry är ett konstigt lag som man aldrig vet var man har dom, och dom har bra form så en hemmavinst är inte omöjlig.

Inbördes möten mellan lagen där Coventry har haft hemmaplan är 3-1-3
Citera
2009-03-04, 17:03
Bannlyst
Fulham är Premier Leagues näst bästa hemmalag. Hull har inte vunnit på 18 matcher. Nuff said. Fulham kommer vinna, annars är det en stor skräll.
Citera
2009-03-04, 17:10
Medlem
Pretenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VincentDonofrio
Fulham är Premier Leagues näst bästa hemmalag. Hull har inte vunnit på 18 matcher. Nuff said. Fulham kommer vinna, annars är det en stor skräll.

Det är så utdelningen genereras.

Ang. Coventry: ja, de har en bra form, men någon gång borde det ta slut och Sheffield U. är i grund och botten det bättre laget. Dessutom ett riktigt starkt bortalag. 1 2 vore kanske en bättre gardering, men nu har man redan lämnat in.
Citera
2009-03-04, 17:11
Bannlyst
Va tror ni om Blackburn, kan dom vinna?

Newcastle United vs. Everton 0:0
Det stör mig faktiskt....
Citera
2009-03-04, 17:58
Medlem
Phibess avatar
Ganska dåliga spelvärden idag, det enda som sticker ut är 10% på Hull. Kör ändå en kupong. 216 rader.

1. Newcastle-Manch.U 2
2. Blackburn-Everton 1X2
3. Fulham -Hull X2
4. Manch.C -Aston V. X2
5. Stoke -Bolton 1X2
6. Tottenham-Middlesbr 1X2
7. Wigan -West Ham X
8. Coventry -Sheff.U X2

Lycka till allihopa!
Citera
2009-03-04, 18:26
Bannlyst
Om ni funderar på Bolton matchen så har dom kryssat 1 gång borta och det va för 11 månader sen.
Citat:
Ursprungligen postat av Phibes
3. Fulham -Hull X2
Lycka till allihopa!

Lycka till du med..
Senast redigerad av Desivle 2009-03-04 kl. 18:31.
Citera
2009-03-04, 18:33
Bannlyst
Det var ett jävla tag sen man spelade på svenskaspel och dess tipskuponger, men nu undrar jag vad "insats per rad" grejen innebar , om jag tex kryssar in 2kr , innebär det då att min eventuella vinst blir x2 ?
Citera
2009-03-04, 18:37
Medlem
Pretenders avatar
Citat:
Lycka till du med..

Haha.

Go Tigers!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera