2007-10-17, 10:08
Medlem
Unjefär 50% av gångerna jag startar datorn så om jag trycker på l så loggar windows ut, samt att punkt knappen skriver ., på ett tryck. Och att Intro filmen till World in conflict hackar och låser sig. Men som nu tillexempel fungerar det helt proplemfritt.

Vet någon varför det här händer ibland?
Citera
2007-10-17, 10:13
Medlem
Ranknfiles avatar
byt tangentbord Min dator flippare ur totalt ett tag när jag tryckte på olika tangenter.. visade sig att jag fått cola i hela tangentbordet och de elektriska va paj
Citera
2007-10-17, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ranknfile
byt tangentbord Min dator flippare ur totalt ett tag när jag tryckte på olika tangenter.. visade sig att jag fått cola i hela tangentbordet och de elektriska va paj

Funderat på det, men varför fungerar det perfekt vissa gånger jag startar windows? Borde vell vara fel hela tiden om det är tangentbordet?
Citera
2007-10-17, 10:21
Medlem
Ranknfiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirex
Funderat på det, men varför fungerar det perfekt vissa gånger jag startar windows? Borde vell vara fel hela tiden om det är tangentbordet?

Ja det är sant.. prova iaf med en polares tangentbord eller nåt.. bästa sättet att få reda på de!
Citera
2007-10-17, 17:07
Medlem
Ditt Windows-tangent har en tendens att fastna lite då och då. Antingen rycker du ut den tangenten och rensar under, eller kanske till och med öppnar du hela tangentbordet och rengör allt så att alla knappar fungerar, eller slänger du skiten och köper nytt. Du kanske borde satsa på det här tangentbordet: http://www.webhallen.com/prod.php?id=33694
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in