2007-10-17, 10:08
Medlem
Unjefr 50% av gngerna jag startar datorn s om jag trycker p l s loggar windows ut, samt att punkt knappen skriver ., p ett tryck. Och att Intro filmen till World in conflict hackar och lser sig. Men som nu tillexempel fungerar det helt proplemfritt.

Vet ngon varfr det hr hnder ibland?
Citera
2007-10-17, 10:13
Medlem
Ranknfiles avatar
byt tangentbord Min dator flippare ur totalt ett tag nr jag tryckte p olika tangenter.. visade sig att jag ftt cola i hela tangentbordet och de elektriska va paj
Citera
2007-10-17, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ranknfile
byt tangentbord Min dator flippare ur totalt ett tag nr jag tryckte p olika tangenter.. visade sig att jag ftt cola i hela tangentbordet och de elektriska va paj

Funderat p det, men varfr fungerar det perfekt vissa gnger jag startar windows? Borde vell vara fel hela tiden om det r tangentbordet?
Citera
2007-10-17, 10:21
Medlem
Ranknfiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirex
Funderat p det, men varfr fungerar det perfekt vissa gnger jag startar windows? Borde vell vara fel hela tiden om det r tangentbordet?

Ja det r sant.. prova iaf med en polares tangentbord eller nt.. bsta sttet att f reda p de!
Citera
2007-10-17, 17:07
Medlem
Ditt Windows-tangent har en tendens att fastna lite d och d. Antingen rycker du ut den tangenten och rensar under, eller kanske till och med ppnar du hela tangentbordet och rengr allt s att alla knappar fungerar, eller slnger du skiten och kper nytt. Du kanske borde satsa p det hr tangentbordet: http://www.webhallen.com/prod.php?id=33694
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in