Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-10-16, 23:20
Medlem
2500s avatar
Jag tänkte koka ihop lite Ayahuasca om ett tag och eftersom det tar flera timmar att göra detta så tänkte jag koka ihop allting på samma gång.

Då kommer istället frågan, hur förvarar man denna heliga dryck utan att potensen försämmras?

Och en liten till fråga. Krävs det mer MAO-hämmare om man ökar dmt dosen?

Om jag jag säger att jag ska koka ihop 50 gram mimosa med 20 gram syrian rue.

Då blir det 10g mimosa:4g syrian per dos, men om man nu skulle få för sig att dricka dubbelt så mycket, behövs det då 20:8? Eller funkar det lika bra med 20:4?
Citera
2007-10-16, 23:53
Medlem
Salmons avatar
hardcore!

lär vara en intressant och omvälvande upplevelse men var berädd att spy som en räv.
om du skall spara det borde du väll antingen kunna koka ned det och sen avdunsta vattnet tills du får ett pulver (kanske är svårt att göra i köket iof.)
eller annars borde det väll funka att frysa in det?

din andra fråga har jag ingen aning om, men har du kollat här:
http://forums.ayahuasca.com eller www.dmt-nexus.com ?

lycka till med trollbrygden!
Citera
2007-10-17, 00:01
Medlem
2500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salmon
hardcore!

lär vara en intressant och omvälvande upplevelse men var berädd att spy som en räv.
om du skall spara det borde du väll antingen kunna koka ned det och sen avdunsta vattnet tills du får ett pulver (kanske är svårt att göra i köket iof.)
eller annars borde det väll funka att frysa in det?

din andra fråga har jag ingen aning om, men har du kollat här:
http://forums.ayahuasca.com eller www.dmt-nexus.com ?

lycka till med trollbrygden!

Ah tackar för länkarna .

Koka ned det kommer inte på tal, halva grejjen är ju att det är Ayahuasca!
Oroar mig bara lite för dieten och så vidare men ska läsa på så att allt går bra.

Illamåendet tror jag går bra eftersom jag varken spyr av dxm eller hbw så har jag nog en stark mage.

Vill hällst inte ha det i någon frys eller liknande, tänkte mer om man det kanske höll sig bra i rumstempererat eller så.

EDIT:
Näe nu efter dom där länkarna får jag nästan dåligt samvete för att jag tar detta lite oseriöst . Hmm blir till att studera det hela lite närmare så att man blir lite mer insatt
Citera
2007-10-17, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2500
Ah tackar för länkarna .

Koka ned det kommer inte på tal, halva grejjen är ju att det är Ayahuasca!
Oroar mig bara lite för dieten och så vidare men ska läsa på så att allt går bra.

Illamåendet tror jag går bra eftersom jag varken spyr av dxm eller hbw så har jag nog en stark mage.

Vill hällst inte ha det i någon frys eller liknande, tänkte mer om man det kanske höll sig bra i rumstempererat eller så.

EDIT:
Näe nu efter dom där länkarna får jag nästan dåligt samvete för att jag tar detta lite oseriöst . Hmm blir till att studera det hela lite närmare så att man blir lite mer insatt

Det smakar skit äckligt, verkligen skräp koka ned det för helsike.
Visst du mår inte illa av HBW eller DXM men det finns säkert en miljard till som inte gör det, ayahuasca mår nog i stort sett alla i hela jäkla världen förjävligt av, magen krampar typ sönder sig.
Alla förutom mig själv som jag hittills sett på starka doser DMT har typ fått panik, nu röker du visserligen inte det så det lär ju gå bra.
Citera
2007-10-17, 16:53
Medlem
2500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philippp
Det smakar skit äckligt, verkligen skräp koka ned det för helsike.
Visst du mår inte illa av HBW eller DXM men det finns säkert en miljard till som inte gör det, ayahuasca mår nog i stort sett alla i hela jäkla världen förjävligt av, magen krampar typ sönder sig.
Alla förutom mig själv som jag hittills sett på starka doser DMT har typ fått panik, nu röker du visserligen inte det så det lär ju gå bra.

Aha, tack för varningen då. Kanske är en bra ide att koka ned det endå eftersom jag inte värdesätter intagandet speciellt mycket.
Citera
2007-11-08, 17:04
Medlem
Kylskåpet, där förvarar jag mitt!
Citera
2007-11-09, 16:40
Medlem
fancies avatar
Får man riktig kramp i magen, som någon skrev?
Beror detta på den starka röken (om man nu röker) eller är det något annat som magen inte tål? Kan det vara farligt fysiskt? (har endast läst om ökad puls osv).

Ni som provat, "3-15 minuter ute i rymden, landa, kom ihåg, det blir suddigt, man är normal"? Det är den uppfattningen jag har fått av allt jag läste i våras, stämmer det?
Citera
2007-11-09, 17:14
Medlem
2500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fancie
Får man riktig kramp i magen, som någon skrev?
Beror detta på den starka röken (om man nu röker) eller är det något annat som magen inte tål? Kan det vara farligt fysiskt? (har endast läst om ökad puls osv).

Ni som provat, "3-15 minuter ute i rymden, landa, kom ihåg, det blir suddigt, man är normal"? Det är den uppfattningen jag har fått av allt jag läste i våras, stämmer det?

Röker man får man inte kramp i magen, det är växtdelarna och fröna som gör det. harmine eller vad det hette i fröna som har MAOI effekt gör också en illamående
Citera
2007-11-09, 17:31
Medlem
"3-15 minuter" gäller inte vid oralt intag, det är vid rökning(5-10 min)... en ayahuascatripp håller betydligt längre än så.
Citera
2007-11-09, 17:49
Medlem
2500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mithril
"3-15 minuter" gäller inte vid oralt intag, det är vid rökning(5-10 min)... en ayahuascatripp håller betydligt längre än så.

eller vid analt/iv intag kanske

Undrar jusst det, ayahuasca i analen (utan maoi) hur det funkar, såg någon snutt om en brud som gjorde det med extraherad dmt.

kanske en bra idé, minska illamåendet, ökar potensen (men förkortar kanske ruset), slippa extrahera, och slippa maoi. Men frågan är om man kan koka ned det till 3-4 ml ^^
Citera
2007-11-09, 18:24
Bannlyst
http://www.youtube.com/watch?v=_6EbDZnkmVw

haha
Citera
2007-11-09, 18:37
Medlem
även vid rökning så kan du spy relativt mycket och må VÄLDIGT dåligt, ungefär lika dåligt som vissa mår av salvia (ni som mår dåligt av salvia vet vad jag snackar om), oftast beror illamåendet enligt empiriska erfarenheter och inte med litterär källförteckning PGA att man tar för lite, det är något väldigt underligt med dmt som gör att de flesta mår jävligt dåligt när man tar mindre mängder och inga tendenser till illamående uppkommer öht när man tar "större" mängder, med större menar jag inte mer än rekommenderad dos men att ta under rekommenderad dos leder till illamåendet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in