2011-01-20, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pettaofc
Vad tror ni om en comeback från Sheldons syster?
Konceptet att hon är het och killarna stöter på henne kan bli uttjatat, men hon verkade ju gilla Raj så där finns det ju en fortsättning.

Någon som vet vem som spelar henne? Har inte så bra koll på skådespelare.

Kommer inte ihåg avsnittet där hon var med.. kan du säga vilket det var?
Citera
2011-01-20, 22:34
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettaofc
Vad tror ni om en comeback från Sheldons syster?
Konceptet att hon är het och killarna stöter på henne kan bli uttjatat, men hon verkade ju gilla Raj så där finns det ju en fortsättning.

Någon som vet vem som spelar henne? Har inte så bra koll på skådespelare.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...ory_characters
Citat:
Missy Cooper (Courtney Henggeler): Missy is Sheldon's fraternal twin sister who is intellectually and socially very much unlike him. Confident, tall and attractive, she immediately catches the attention of Leonard, Howard, and Raj. Sheldon realizes that within Missy's eggs lies the potential for another "superior mutation" like him. He temporarily erects himself as a guardian to Missy in order to choose the best mate for her. Missy refers to Sheldon as "Shelly", and despite their differences she loves him and is proud of his accomplishments

Citat:
Ursprungligen postat av yuk
Kommer inte ihåg avsnittet där hon var med.. kan du säga vilket det var?
The Pork Chop Indeterminacy http://www.imdb.com/title/tt1127906/
Citera
2011-01-20, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
The Pork Chop Indeterminacy http://www.imdb.com/title/tt1127906/

Tack så mycket!
Citera
2011-01-21, 11:48
Medlem
GoogleThats avatar
Grymt roligt avsnitt idag! Stackars Leonard :P
Citera
2011-01-21, 15:17
Medlem
cosmic_dancers avatar
Kollar ni på den säsong USA visar?

Jag själv kollar ju bara via femman och nu äre ju repriser, men det är lika roligt för det.

Undrar hur mycket de får per avsnitt? Sen är det ju försäljningen av serien till andra länder och dvdintäkter. They got the cash skulle jag tro.
Citera
2011-01-21, 17:31
Medlem
Obi-Wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Kollar ni på den säsong USA visar?

Jag själv kollar ju bara via femman och nu äre ju repriser, men det är lika roligt för det.

Undrar hur mycket de får per avsnitt? Sen är det ju försäljningen av serien till andra länder och dvdintäkter. They got the cash skulle jag tro.

Senaste avsnittet släpptes i USA igår (S04E13) och jag tror att alla här i tråden följer den nya säsongen.

Angående lönen:
Kaley Cuoco, Johnny Galecki och Jim Parsons - $200 000 per avsnitt (Dessa tre huvudrollsinnehavare kommer få årliga höjningar på $50 000 per avsnitt under de kommande tre säsongerna. Under säsong sju kommer de alltså att ha $350 000 per avsnitt om de inte kräver ännu mer.)
Simon Helberg - $100 000 per avsnitt
Kunal Nayyar - $75 000 per avsnitt
Citera
2011-01-21, 18:01
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obi-Wan
Senaste avsnittet släpptes i USA igår (S04E13) och jag tror att alla här i tråden följer den nya säsongen.

Angående lönen:
Kaley Cuoco, Johnny Galecki och Jim Parsons - $200 000 per avsnitt (Dessa tre huvudrollsinnehavare kommer få årliga höjningar på $50 000 per avsnitt under de kommande tre säsongerna. Under säsong sju kommer de alltså att ha $350 000 per avsnitt om de inte kräver ännu mer.)

Tankar du ner avsnitten eller ser du via webb tv? Har sjukt dålig koll på allt sådant.

Inga dåliga löner, synd att parson är gay annars hade jag gjort some moves.
Citera
2011-01-21, 23:32
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obi-Wan

Angående lönen:
Vänta nu, dom får alltså ungefär 1,5 miljoner kr per avsnitt och ca 35 miljoner kr på en säsong (med dom nuvarande lönerna)? Herregud, man skulle ha varit en skådis.
Citera
2011-01-21, 23:44
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Vänta nu, dom får alltså ungefär 1,5 miljoner kr per avsnitt och ca 35 miljoner kr på en säsong (med dom nuvarande lönerna)? Herregud, man skulle ha varit en skådis.

Det är inte direkt mycket. Jerry Seinfeld tackade nej till $5 miljoner per avsnitt när han valde att lägga ner Seinfeld. Där snackar vi pengar.
Citera
2011-01-21, 23:54
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Det är inte direkt mycket. Jerry Seinfeld tackade nej till $5 miljoner per avsnitt när han valde att lägga ner Seinfeld. Där snackar vi pengar.
Å fy fan vad pengar. Trodde inte det var så mycket det handlade om. Själv sitter man och väntar på nästa studiebidrag
Citera
2011-01-22, 00:22
Medlem
Obi-Wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Tankar du ner avsnitten eller ser du via webb tv? Har sjukt dålig koll på allt sådant.

Inga dåliga löner, synd att parson är gay annars hade jag gjort some moves.

Jag har tankat hem alla säsonger, men avsnitten finns att kolla på online om du hellre vill det.

Till exempel här: klicka!
Citera
2011-01-22, 02:20
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster

Och Charlie Sheen, den gamle "manhoran" tjänar för mkt?

//Crimson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in