2010-11-02, 21:46
Medlem
gurrhimselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MelvinFrohike
Jo jävlar var hon for i golvet............................................ .........................................

sorry var tvungen

OnT;

Ja saknar hon faktiskt, för in lite mänsklighet till serien.

Vad snackar du om?
Citera
2010-11-03, 12:43
Bannlyst
Jag ser framemot nästa avsnitt!
Eliza Duskhu ska gästspela
Citera
2010-11-04, 11:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MelvinFrohike
Jo jävlar var hon for i golvet............................................ .........................................

sorry var tvungen

OnT;

Ja saknar hon faktiskt, för in lite mänsklighet till serien.

+1 på det första avsnittet klarade dom av men det som var nu denna veckan var inte alls bra... frågan är nu hur hon ska visas upp/förklaras att hon varit borta vad tror ni? kommer dom säga att hon varit på resa eller något???
Citera
2010-11-04, 14:56
Medlem
kalasetistans avatar
Såg ett par avsnitt och det är verkligen HELT värdelöst. Det är inte att jag är för dum för att fatta skämt och referenser eller så, utan serien innehåller bara en massa jävla klyschor, kassa manus och kassa skådespelare. Fattar inte vad folk ser i serien, men folk är ju ett jävla pack...

Big Bang Theory och Two and a half men är fittskräp som bör läggas ner för mänsklighetens bästa.
Citera
2010-11-04, 17:49
Medlem
ElHefes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Såg ett par avsnitt och det är verkligen HELT värdelöst. Det är inte att jag är för dum för att fatta skämt och referenser eller så, utan serien innehåller bara en massa jävla klyschor, kassa manus och kassa skådespelare. Fattar inte vad folk ser i serien, men folk är ju ett jävla pack...

Big Bang Theory och Two and a half men är fittskräp som bör läggas ner för mänsklighetens bästa.

Och ändå har serien miljontals med tittare, kanske är det du som borde gå och gräva ner dig?
Citera
2010-11-04, 18:02
Medlem
Rödskäggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElHefe
Och ändå har serien miljontals med tittare, kanske är det du som borde gå och gräva ner dig?

Även om jag egentligen håller med dig så har du nu lagt upp dig för en perfekt "en miljon flugor äter skit, skit måste mao vara gott"-oneliner. Argumentera bättre för en serie som denna

BBT är egentligen perfekt nördgodis (och det är väl häri problemet ligger hos många kritiker som kanske inte har nördiga intressen) och Sheldon är nog en av de mest underhållande sitcomkaraktärerna på väldigt, väldigt länge.
Citera
2010-11-04, 19:23
Medlem
soulreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rödskägg
Även om jag egentligen håller med dig så har du nu lagt upp dig för en perfekt "en miljon flugor äter skit, skit måste mao vara gott"-oneliner. Argumentera bättre för en serie som denna

BBT är egentligen perfekt nördgodis (och det är väl häri problemet ligger hos många kritiker som kanske inte har nördiga intressen) och Sheldon är nog en av de mest underhållande sitcomkaraktärerna på väldigt, väldigt länge.
Exakt, jag förstår verkligen nöjet med att sitta och lira tv-spel eller hänga i serietidningsbutiken en hel dag. Därför tycker jag även att serien är underhållande...
Citera
2010-11-05, 00:09
Medlem
Cambijaos avatar
Någon som riktigt vet hur mycket Jim Parsons pungar ut per avsnitt?
Citera
2010-11-05, 00:32
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Någon som riktigt vet hur mycket Jim Parsons pungar ut per avsnitt?

Punga ut = betala?

Läste nånstans att han får $200k/avsnitt.. Hyfsat billigt ändå med tanke på hur populär serien är

EDIT: 200K var det ja, samma som Kaley Cuoco och Johnny Galecki tydligen.. http://culturemap.com/newsdetail/09-...ryi-pay-raise/
Citera
2010-11-05, 00:37
Medlem
hvuXs avatar
Släpptes den fjärde, vilket var igår .. Hittar inte avsnittet någonstans ännu
Citera
2010-11-05, 00:42
Medlem
rehyptols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvuX

Det sänds i USA, 5 timmar bakåt eller något sånt Det kommer upp om några timmar.
Citera
2010-11-05, 00:44
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvuX

Tidszoner är ett djävulskap...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto