2010-07-05, 14:08
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Det har det inte heller eftersom du skrev "big bag"...en serie om bags, handväskor, portmonäer eller plånböcker låter inte så upphetsande...
Ok, jag uppmärksammade ditt misstag enbart för min lama kommentar...Jag ber om ursäkt

//Crimson

Haha, lite kul faktiskt!
Citera
2010-08-30, 02:39
Medlem
MrFingals avatar
Emmy till Jim Parsons
Citera
2010-08-30, 02:55
Medlem
Fargoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schampoflaskan
Kan sappa förbi det på teven ibland men helvete man blir ju tokig på att det är canned laughter efter VARJE replik. Det blir för mycket när man hakat upp sig på det.

Håller med. Det är riktigt irriterande och känns jävligt plastigt, speciellt om man jämför med exempelvis Seinfield eller Friends. De har ju skratt även när det inte ens är något skämt.

Såg för övrigt första säsongen men det fanns ingen som fick mig att kolla vidare. Nördreferenserna kan vara rätt roliga om man själv är nördig (vilket jag är) men humorn är rätt tråkig och karaktärerna stereotypiska och menlösa (förutom Sheldon som är riktigt skön.)
Citera
2010-09-21, 21:58
Medlem
pettaofcs avatar
Hade kollat några random avsnitt som gick på tv, men för ett tag sen tanka ja hem första säsongen o börja kolla. Serien är väl inget speciellt, men det går helt klart att kolla på.
Citera
2010-09-21, 23:01
Medlem
skalizs avatar
Tycker den är grym! Älskar nördhumorn! Fjärde säsongen börjar ju denna veckan, sänds på torsdagar nu dock!
Hoppas på en bra säsong iaf. Ska bli spännande att se om de utvecklar Sheldons relation till Amy Farrah Fowler eller om de släppt den handligen
Citera
2010-09-22, 00:07
Medlem
GoogleThats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaliz
Tycker den är grym! Älskar nördhumorn! Fjärde säsongen börjar ju denna veckan, sänds på torsdagar nu dock!
Hoppas på en bra säsong iaf. Ska bli spännande att se om de utvecklar Sheldons relation till Amy Farrah Fowler eller om de släppt den handligen

Åfan är de torsdagar som gäller nu. Jäkla svin som gör att måste vänta ända tills på fredag för o se det här :P
Citera
2010-09-22, 04:25
Medlem
aldrig riktigt gillat serien, stör mig så otroligt på vissa i serien..
Citera
2010-09-22, 05:23
Medlem
CrimsonIdols avatar
Kaley(Penny) bröt benet i en ridolycka, kommer vara frånvarande i några avsnitt, vilka vet jag inte beroende på hur långt dom kommit i inspelningarna antar jag.

Hon red för mkt ...vad i helvete Crimson?...skärpning!, fanns ju inte ens nån poäng...gnägga om ni tycker det var tråkigt.

//The Idol
Citera
2010-09-24, 00:22
Medlem
Är det någon som vet vilken tid avsnittet som ska gå idag (23/9) sänds i USA?
Citera
2010-09-24, 00:26
Medlem
hvuXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewBornBaby
Är det någon som vet vilken tid avsnittet som ska gå idag (23/9) sänds i USA?

THE BIG BANG THEORY, Thursday, Sept. 23 (8:00-8:30 PM, ET/PT) on the CBS Television Network.

http://www.thefutoncritic.com/listings/20100823cbs09/
Citera
2010-09-24, 00:44
Medlem
loafmasters avatar
Skönt att man bor i USA och kan se avsnittet om 80 minuter.
Citera
2010-09-24, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvuX
THE BIG BANG THEORY, Thursday, Sept. 23 (8:00-8:30 PM, ET/PT) on the CBS Television Network.

http://www.thefutoncritic.com/listings/20100823cbs09/

Då klipper jag det imorgon, NICE!

Vad tror ni, kommer Sheldon att fortsätta att träffa tjejen från sista avsnittet?

Jag tycker att det känns mer eller mindre nödvändigt för att driva serien framåt... men å andra sidan så spelar det inte så stor roll för min del, det skulle kunna vara 21min Sheldon och jag tittar ändå, han ääär den där serien!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in