Flashback bygger pepparkakshus!
2010-02-03, 21:18
Medlem
dannywtfs avatar
Ja, de drog ut på det lite för mycket, men det var fortfarande lite småkul. Har dock något emot själva ordet "Buzzinga" då det helt enkelt låter som ett dåligt försök att hitta på ett "häftigt" uttryck..
Citera
2010-02-03, 21:35
Medlem
Big bang theory utan laugh track:
http://www.youtube.com/watch?v=q_iEY9pSHT0
Citera
2010-02-04, 22:21
Medlem
dawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreas_
Big bang theory utan laugh track:
http://www.youtube.com/watch?v=q_iEY9pSHT0

http://unrealitymag.com/index.php/2010/01/22/10-misuses-of-the-laugh-track/

Roliga klipp där de lägger till och tar bort laugh tracks från kända filmer och serier. De har en med BBT där också
Citera
2010-02-05, 01:19
Medlem
KraftSheriffens avatar
BAZINGA!

Senaste avsnittet var kul med bollhavet dock stör jag mig mer och mer på den ohyggligt vidriga Penny. Varför skall Leonard inte få ha den ringsignal han vill på sin telefon?!
En kil i pannan skulle hon ha!
Senast redigerad av KraftSheriffen 2010-02-05 kl. 01:22.
Citera
2010-02-05, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KraftSheriffen
BAZINGA!

Senaste avsnittet var kul med bollhavet dock stör jag mig mer och mer på den ohyggligt vidriga Penny. Varför skall Leonard inte få ha den ringsignal han vill på sin telefon?!
En kil i pannan skulle hon ha!

Han får väl ha vilken signal han vill men då kan han väl svara när det ringer också. Tror inte du skulle bli så glad om du försökte sova och hörde det där irriterande ljudet
Citera
2010-02-05, 02:22
Medlem
KraftSheriffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunkist
Han får väl ha vilken signal han vill men då kan han väl svara när det ringer också. Tror inte du skulle bli så glad om du försökte sova och hörde det där irriterande ljudet

Det var inte bara det att hon gnällde på ringsignalen som triggar mitt hat utan mer grejen att Leonard oftast skall svansa efter och foga sig efter Pennys vilja.
Tyvärr speglar de bara verkligheten då alldeles för många förslavas under kvinnan eller snarare kvinnans underliv.

Nej, återställ ordningen och låt Leonard och Penny göra slut.
Citera
2010-02-05, 10:07
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannywtf
Ja, de drog ut på det lite för mycket, men det var fortfarande lite småkul. Har dock något emot själva ordet "Buzzinga" då det helt enkelt låter som ett dåligt försök att hitta på ett "häftigt" uttryck..

Håller verkligen med om ordet. Visst, det är töntigt och passar Sheldon perfekt. Men det blir "tråk-töntigt" och inte någon direkt humor i att han säger ordet. Känns som att de förväntar sig skratt varje gång han säger det.
Citera
2010-02-05, 10:17
Medlem
Jim Parson springer omkring i Speedos för att samla ihop pengar till cancer:
http://www.youtube.com/watch?v=z-R2eqF5m9Y
Citera
2010-02-08, 10:39
Medlem
benmjöls avatar
Herregud, vad folk ska analysera. Det är en serie, den är inte gjord för att analyseras. Ta det för vad det är istället. Det är ju inte kvantfysik direkt.. Det är en amerikansk serie, vad förväntar ni er egentligen? Alla amerikanska serier är förutsägbara, så även HIMYM. Och 2½ men.

BAZINGA!

Jag vill också bollhava.
Citera
2010-02-08, 15:58
Medlem
Bara jag som har gått från att gilla karaktärerna till att verkligen störa mig på dem? Speciellt Leonard, hatar när han håller näsan upp i vädret när han pratar. Äcklig och ful är han, och ser ut att vara minst 40.

Jag älskade den här serien i början, nu är den bara skräp. Allt känns uttjatat, karaktärerna är irriterande. Jämför med en serie som t.ex Vänner, där höll karaktärerna i tio säsonger, och jag är övertygad om att de skulle hålla i många säsonger till.
Citera
2010-02-09, 22:13
Medlem
Bra avsnitt idag tyckte jag! Bara synd om stackars Sheldon.

Kul i bilen när han jämförde Leonard med Judas. "Only judas had the descency to hang himself"
Citera
2010-02-09, 22:28
Medlem
Millencolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natthöken
Bra avsnitt idag tyckte jag! Bara synd om stackars Sheldon.

Kul i bilen när han jämförde Leonard med Judas. "Only judas had the descency to hang himself"

Sheldon är helt klart bäst, end of story!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in