Flashback bygger pepparkakshus!
2009-12-06, 20:52
Medlem
toffeltjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Det kom inget avsnitt nu i veckan va?

nej

de ska komma som vanligt nu i två veckor åtminstone, blir antagligen uppehåll sen med tanke på julen och allt det
Citera
2009-12-07, 00:50
Medlem
benmjöls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikser
Gillar inte din länk men scenen du beskriver är den bästa hittills:

http://www.youtube.com/watch?v=diQHV_ZFyqY

Annars faller ju den här scenen lätt under några av de bästa. Jag höll på att pissa på mig av garv när jag såg den första gången. Sheldon är fan bäst..

http://www.youtube.com/watch?v=XdoXhvHvK3I

Citera
2009-12-08, 11:51
Medlem
Riktigt skönt avsnitt inatt. Sheldon blir bara bättre och bättre. Synd på delen med Howard bara. Tyckte inte att det lockade till några skratt.
Citera
2009-12-08, 13:24
Medlem
torleifnr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducedo
Riktigt skönt avsnitt inatt. Sheldon blir bara bättre och bättre. Synd på delen med Howard bara. Tyckte inte att det lockade till några skratt.

Haha, jag blir förvånad över att dom lyckas hålla så pass hög standard över dessa tre säsonger. Visst kan vissa avsnitt vara sämre än andra men dom har aldrig gjort något riktigt riktigt kasst. Detta var ett av de bättre avsnitten enligt mig.
Citera
2009-12-08, 13:44
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Riktigt kul att se inlägg i tråden där folk berättar vilka de roligaste scenerna från serien enligt dom är. Jag själv kan hålla med om att vissa är ursinnigt roliga, medan andra scetcher som postats här inte precis hållt måttet!

Kortfattat så är det kul att se det från ett annat perspektiv.

Tyckte förövrigt att dagens avsnitt var helt okej. Jag har inte precis några krav på att avsnitten ska vara fenomenalt roliga då jag tycker så sjukt mycket om karaktärerna. Har man sett säsong 1 och 2 ett flertal gånger så är det skönt att bara få se nytt material!
Citera
2009-12-08, 23:04
Medlem
ZinuXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Cookiepants
Riktigt kul att se inlägg i tråden där folk berättar vilka de roligaste scenerna från serien enligt dom är. Jag själv kan hålla med om att vissa är ursinnigt roliga, medan andra scetcher som postats här inte precis hållt måttet!

Kortfattat så är det kul att se det från ett annat perspektiv.

Tyckte förövrigt att dagens avsnitt var helt okej. Jag har inte precis några krav på att avsnitten ska vara fenomenalt roliga då jag tycker så sjukt mycket om karaktärerna. Har man sett säsong 1 och 2 ett flertal gånger så är det skönt att bara få se nytt material!

+1

Sheldon höll rätt bra klass i det här avsnittet men Raj t.ex var ju helt osynlig, tycker det var lite dåligt uppdelat.
Citera
2009-12-08, 23:09
Medlem
Telefonverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZinuX
+1

Sheldon höll rätt bra klass i det här avsnittet men Raj t.ex var ju helt osynlig, tycker det var lite dåligt uppdelat.
Ja han sa väl inte ett ord, förutom 'Oh Snap' i Sheldons öra?
Citera
2009-12-08, 23:24
Medlem
toffeltjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZinuX
+1

man kan ju inte alltid dela upp det lika mycket mellan alla, det kanske fanns någon annan anledning till att han inte var med så mycket, jag vet inte men det kommer säkert vara nått avsnitt där Raj är med mer än nån av de andra
Citera
2009-12-09, 00:01
Medlem
Peter Gibbonss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telefonverket
Ja han sa väl inte ett ord, förutom 'Oh Snap' i Sheldons öra?

Han trackade Sheldon för bristande Mario Kartkunskap med
Citera
2009-12-09, 00:54
Medlem
Dougs avatar
Jag vill att det visas ett avsnitt när Raj är full. Det var längesen nu =)
Citera
2009-12-09, 00:58
Medlem
backflasharns avatar
Dugen en onsdagskväll.
Citera
2009-12-09, 01:22
Medlem
Telefonverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peter Gibbons
Han trackade Sheldon för bristande Mario Kartkunskap med