2008-11-02, 14:38
Medlem
SuperStocks avatar
Såg tyvärr aldrig under bågen. Dom satt inne på Max o jag åkte Drive-In...
Citera
2008-11-12, 12:04
Medlem
abc..barns avatar
vart blir nästa etablering tror ni i forumet??
Citera
2008-11-13, 10:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Jaha, så allt styrs utifrån och om det inte funkar så blir de likviderade ?

Det finns hela avdelningar som blivit det innan ja, så visst finns risken om man inte sköter sig.

Nej, jag säger inte att det kommer ske per automatik. Men att det kan ske, på den här nivån.
Citera
2008-11-14, 15:41
Medlem
bastard666s avatar
?????

Vilken nivå då? Outlaws finns inte i Sverige på nån nivå( möjligen på internet då).
det var 10 and out för de lallarna för gott.
Citera
2008-11-14, 16:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bastard666
Vilken nivå då? Outlaws finns inte i Sverige på nån nivå( möjligen på internet då).

Om de finns eller ej kan man givetvis sia om, men de finns ju folk som sett dem, men de kan ju ha sett fel.

Men mitt inlägg anspelade inte på att de finns, utan om de drar igång igen men strular till det på nytt, så kan det finnas en risk att det kommer en respons från högre ort. Men de kan ju likaväl se mellan fingrarna också.

Allt hänger väl på vad som är överenskommet.
Citera
2008-11-14, 16:39
Medlem
abc..barns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bastard666

hmmm...
dom varkar ju röra sig imellanåt hört av kompisar + här på forumet att dom ses i värmlandsområdet.
är det någon som vet om outside mc är intresserade ?
Citera
2008-11-15, 13:16
Medlem
Hilsen fra Norge.

Jeg lurer på hvorfor (varfør) det er så spesielt i Sverige om Outlaws M.C. etablerer seg? I Norge har vi 7 fullverdige H.A. chapters + ett mulig prospect- chapter snart, vi har en 6- 7 Bandidos Chapters (kansje ett av dem er probationary eller prospective chapters) + muligens en eller to fraksjoner med X- Team, Vi har 4 Outlaws Chapter + ett Nomads- capter + ett prospevtive Chapter. I tillegg har vi 2 chaptere med Coffin Cheaters, Vi har også Four Horsemen M.C. som var H.A. hangarounds før men som jeg tror er mere independent nå.

Hvorfor er det så spesielt i Sverige?

Vi har også 2-3 Viking- chapters av boozefighters avhopperne Winos Crew M.C. men de tilhører ikke 1% Sfæren direkte.

Hilsen fra Norge
Citera
2008-11-15, 13:38
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Done666
Hilsen fra Norge.

Jeg lurer på hvorfor (varfør) det er så spesielt i Sverige om Outlaws M.C. etablerer seg? I Norge har vi 7 fullverdige H.A. chapters + ett mulig prospect- chapter snart, vi har en 6- 7 Bandidos Chapters (kansje ett av dem er probationary eller prospective chapters) + muligens en eller to fraksjoner med X- Team, Vi har 4 Outlaws Chapter + ett Nomads- capter + ett prospevtive Chapter. I tillegg har vi 2 chaptere med Coffin Cheaters, Vi har også Four Horsemen M.C. som var H.A. hangarounds før men som jeg tror er mere independent nå.

Vi har også 2-3 Viking- chapters av boozefighters avhopperne Winos Crew M.C. men de tilhører ikke 1% Sfæren direkte.

Hilsen fra Norge
Att det är speciellt här beror ju på att de HAR funnits; men efter att ett klubbhus sprängdes la de ned, sedan har det talats om att nya folk har startad upp på nytt; men ingen har sett dom annat än på en bild på en medlem i en tidning, så man spekulerar helt enkelt i OM de finns annat än på nätet.
Citera
2008-11-16, 20:31
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Done666
Hilsen fra Norge.

Hilsen fra Norge

Utan någon statistik, visst har det varit vådlsdåd även i Norge mellan 1% klubbar. Men i Sverige verkar det smälla oftare Under en längre tidsperiod..
Citera
2008-11-16, 23:29
Medlem
Jag måste än en gång tjata om samma sak...
Räkna för helvete inte bort Outlaws i Sverige. Det händer grejer som inte syns hela tiden. Outlaws har hittills inte backat i något land.
Varför skulle Sverige vara undantaget?
Citera
2008-11-17, 00:14
Medlem
Citat:
Jag måste än en gång tjata om samma sak...
Räkna för helvete inte bort Outlaws i Sverige. Det händer grejer som inte syns hela tiden. Outlaws har hittills inte backat i något land.
Varför skulle Sverige vara undantaget?

Outlaws i sverige har redan bekräftat att de är undantaget. I och med att de vek sig förra gången... Hur det hela utvecklar sig nu återstår som sagt att se.
Citera
2008-11-17, 01:29
Bannlyst
-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här