Citat:
Ursprungligen postat av JItterbugg
Jag har lovat mig själv att inte skriva mer i dessa trådar men ett sista inlägg då..
Klart som korvspad att Svenska Outlaws måste få rejäl uppbackning om dom ska på allvar etablera sig i Sverige. Hur tror ni resten av Europas Outlaws kommer reagera om det blir samma dokusåpa som förra gången? Det skulle nog vara rejält pinsamt för dom skulle jag tro. Utkörda två gånger från Sverige låter väl inte så bra runtom i världen bland 1%-arna
Jag tror också att det kommer att bli tufft för OMC att etablera sig.
Jag tror faktiskt inte att det kommer att funka denna gången heller.
Borde det inte gjort det redan i sådana fall?
Nån har tidigare skrivit att alla de "tuffa" killarna inte redan är upptagna i 1% sfären och står därför till förfogande?
Vad han glömde säga var att långt i från alla de "tuffa" killarna känner ett behov av att ingå i den redan sargade mc romantiken.
Det har ju tidigare nämnts ett par namn som inte verkar visa mc gängen någon större respekt.
Dessa har kanske förstått vidden i att köra solo, slippa betala massa medlemsavgifter och dela med sig av diverse inkomster. Inga skyldigheter, bara rättigheter?
Att HA och BMC skulle vara nervösa har jag svårt att tänka mig för att OMC har uppstått på internet. Förhoppningsvis visar det sig väl inom en snar framtid.