2009-05-03, 16:18
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av $dollar$
Jag hörde av en polare att outlaws åkte på stryk på ancor i onsdags, några snubbar kom in, troligen HA enligt honom och gick raka vägen och spöade upp outlaws.

någon annan som hört något eller va där och såg???
Enligt en dörrvakt som jobbar på Ancor, så stämmer det... 4-5 Outlaws snubbar hade åkt på smisk därinne av folk från HA Eastside... Varav en fick rätt duktigt med smörj.
Citera
2009-05-03, 16:24
Medlem
Lordsymaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dawatt
Varför ska någon tro på dig, när du inte tror på någon?

Källor tyckte jag visst att du efterlyste.

Tänkte precis på det jag med. Snubben sitter å idiotförklarar alla som inte har konkreta bevis. Några minuter senare kommer han med uppgifter helt utan grund han också.
Citera
2009-05-03, 16:38
Medlem
Fomcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lordsymaskin
Tänkte precis på det jag med. Snubben sitter å idiotförklarar alla som inte har konkreta bevis. Några minuter senare kommer han med uppgifter helt utan grund han också.

Riktigt, eftersom nu en berättat om EN av FLERA uppgiftslämnare, Så kan jag bekräfta att det är genom 2st vakter som jobbade den kvällen+annan personal.
Några namn tänker jag inte gå ut med, bara ringa dit och fråga själva så får ni detta bekräftat! Finns även loggar hos polisen.
Tillskillnad från en del andra påståenden ang omc så kan bråket styrkas
Exempel på idiotiska påståenden är onödigt, det finns massor i tråden.

Självklart bör man hålla sig till riktiga uppgifter. Att det finns många som tar åt sig förstår jag så mycket bullshit som en del skrivit, inga fakta bara ren bull.
Senast redigerad av Fomc 2009-05-03 kl. 16:41.
Citera
2009-05-03, 17:27
Medlem
Det pratas om att det var OMC som fick stryk, frågan är då som vanligt, hade de västar eller bara support tröjor? En viss skillnad på supporter och medlem.
Citera
2009-05-03, 17:33
Medlem
Lordsymaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomc
Riktigt, eftersom nu en berättat om EN av FLERA uppgiftslämnare, Så kan jag bekräfta att det är genom 2st vakter som jobbade den kvällen+annan personal.
Några namn tänker jag inte gå ut med, bara ringa dit och fråga själva så får ni detta bekräftat! Finns även loggar hos polisen.
Tillskillnad från en del andra påståenden ang omc så kan bråket styrkas
Exempel på idiotiska påståenden är onödigt, det finns massor i tråden.

Självklart bör man hålla sig till riktiga uppgifter. Att det finns många som tar åt sig förstår jag så mycket bullshit som en del skrivit, inga fakta bara ren bull.

Hur många var då HA och hur många var OMC? Ingen som vet vilka omc grabbarna var?
Citera
2009-05-03, 18:42
Medlem
Brasknuckles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lordsymaskin
Hur många var då HA och hur många var OMC? Ingen som vet vilka omc grabbarna var?

Det var en Outlawsmedlem (utan väst) och en kille med SYLO tröja (Supporter), dom röd-vita sa åt killen med SYLO tröjan att ta av sig den och när han vägrade fick han några smällar sen hotade dom Medlemen utan väst, vilket i sig (politiskt) är allvarligare... Frågan är vilka dom röd-vita var? Någon säger sig ha sett R&W-Crew på en eller ett par av dom, ingen säger sig ha sett en väst... Dom röd-vita var 8-9 st.

Och ni som frågar efter källor så träffade jag den som fick ett par smällar senare samma kväll på en annan plats i ett annat samanhang.
Citera
2009-05-03, 18:50
Medlem
Roadrages avatar
Ok. Nu lägger vi disskutionen om att vara eller icke vara pga att man har klubbkåk eller ej, åt sidan ett tag.

Nu har Outlaws MC åkt på dabb ute på krogen, man har blivit iväg jagade från MC fest etc.
Det här resonemanget om att dom håller låg profil för att bli starkare håller inte riktigt tycker jag. En 1% klubb som blir förnedrade så som har hänt i dessa fall, borde visa lite vilja att hämnas tycker jag.
Om dom bidar sin tid och vill ha med sig mera MC klubbar och diverse soloriders innan dom öppnar upp sina klubbkåkar, så borde dom ju visa att det finns lite stake i dom och ge igen på det ena eller andra sättet.

Om folk ser att dom viker ner sig hela tiden och inte hämnas så tror jag att det blir mycket svårt för dom att locka till sig nya medlemmar.
Citera
2009-05-03, 19:50
Medlem
Lordsymaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brasknuckle
Det var en Outlawsmedlem (utan väst) och en kille med SYLO tröja (Supporter), dom röd-vita sa åt killen med SYLO tröjan att ta av sig den och när han vägrade fick han några smällar sen hotade dom Medlemen utan väst, vilket i sig (politiskt) är allvarligare... Frågan är vilka dom röd-vita var? Någon säger sig ha sett R&W-Crew på en eller ett par av dom, ingen säger sig ha sett en väst... Dom röd-vita var 8-9 st.

Och ni som frågar efter källor så träffade jag den som fick ett par smällar senare samma kväll på en annan plats i ett annat samanhang.

Är inte så intresserad av källa heller, tar allt jag läser här med en nypa salt istället för att sitta och grina om källor

Vilka var omc killarna då? Han tog alltså av sig tröjan till slut?
Citera
2009-05-03, 19:56
Bannlyst
Så kriget är i gång då härligt, nu får man se vad OMC går för då
Citera
2009-05-03, 20:28
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LUCIFERUS
Så kriget är i gång då härligt, nu får man se vad OMC går för då
Krig skulle jag nog inte kalla d förrän d börjar smälla på riktigt...å från båda hållen... Men med tanke på att d enligt uppgifter är spänt läge mellan klubbarna i Norge oxå så skulle d inte förvåna mig om d börjar braka loss snart... å då kan d nog utvecklas till ett krig som förmodligen kommer att drabba både Norge och Sverige.
Senast redigerad av mcmonster 2009-05-03 kl. 20:34.
Citera
2009-05-04, 11:18
Bannlyst
Ska bli mycket intressant & se om OMC tänker göra något el om dom tänker sticka huvudet i sanden som vid tidigare tillfällen.
OMC kan ju inte vara så många medlemmar heller & inget annat mcgäng lär backa upp dom
Citera
2009-05-04, 11:52
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harleyduden
Det skjer litt i Norge og.
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=553067

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=553073
Nu har Outlaws MC NORGE sagt att det "troligtvis inte var ett konkurerande MC klubb som hade prejat en av deras medlemmar av vägen i samband med en MC träff.... D känns lite som att dom inte vill att d skall vara sant... då d måste stå upp för sin klubb om d hade varit HA folk som hade prejat dem av vägen...

" nej det var inte våra fiender som gjorde det... det var bara en olycka..."
Ja ja... tro d den som vill...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in