• 1
  • 2
2002-01-09, 00:18
äldre konto (old)
Ej medlem
Hakkors i Grease

Det kan ju ocks vara ntt som rkar se ut som ett hakkors. Kan inte ngon stta upp en bild p hakkorset p ntet s vi kan studera den nrmare.
Citera
2002-01-11, 13:08
äldre konto (old)
Ej medlem
Hakkors i Grease

Kan inte nn rippa just den bilden frn grease s att vi kan studera den?

Frvrigt har jag just laddat hem en kalleankafilm, dr han gr kldd i naziuniform...och heilar..

sk p wwII och ladda genast hem!
Citera
2002-01-11, 19:15
Medlem
Hakkors i Grease

sjlv blev jag nazist efterat att ha sett p "grease"... men sen sg jag "enemy at the gates" s nu rjag kommunist...
Citera
2002-01-11, 23:09
Medlem
Hakkors i Grease

TIPS 3
Om du tar dina bsta DVD/VCD filmer och gr en rispa rakt ver skivans undersida med en spik och sedan frsker spela upp den p en vinylspelare (samma som nmns ovan) s kommer du att hra vldigt tuffa saker, jag lovar...
Citera
2002-01-27, 21:51
äldre konto (old)
Ej medlem
Hakkors i Grease

Hakkorset anvndes ofta fr att provosera p 70-talet. Bde inom Punken och Mc vrlden anvndes hakkors till en brjan...
Citera
2002-01-29, 08:37
äldre konto (old)
Ej medlem
Hakkors i Grease

Leni Riefenstahl har ocks anvnt sej mycket av dolda hakkorstricket (speciellt i den dr Os-filmen och den dr frn nt val-mte).
Citera
2002-02-12, 13:00
äldre konto (old)
Ej medlem
Hakkors i Grease

Hall?
Alla vet vl att hakkorset "svastika" r ett hopp-tecken. Hoppet r det sista som lmnar mnniskan, sgs det.

Nr den sista ryska tsarfamiljen blev fngslad tog tsarinnan (Alexandra?) och ristade in detta tecken i deras fngelsecell, innan de sen blev avrttade.

Efter 2:a vrldskriget brjade mnga idioter till tsar-motstndare proklamera att hon var nazist!!!
Citera
2002-02-14, 14:38
Medlem
Hakkors i Grease

ha ha
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto