• 1
  • 2
2001-12-10, 02:03
Medlem
ja allt som igentligen inet ska f visas.. namn tack=)
Citera
2001-12-10, 16:49
Medlem
underground filmer

Inte ska f visas, hohohoho. Du r rolig du. HAHAHAHA. Vad fan tnker du p? din frbannade trkmns. N nu mste jag skratta igen, hahahaha. Det r bara s jvla fult med tntar som du som vill leka tuff. Har inte dina frldrar frklarat fr dig att du inte r srkillt tuff? Fr det verkar ju inte som om du vet ngot om det. HAHAHAHAHOHOHOHIHIHIHEHEHE!!!
Mste moderatjvlar som dig hnga hr?

Citera
2001-12-10, 17:55
äldre konto (old)
Ej medlem
underground filmer

Ush!
Bort med det fula!!
Citera
2001-12-10, 18:21
Medlem
underground filmer

Definiera vad du syftar p fr typ av film s kanske det blir lttare att hjlpa dig.

Sker du udda porrfilmer br du beska porrforumet istllet.

*skickar ut -B-A-L genom drren* Bara g genom korridoren tills du ser en massa fjortisar och knppgkar s r du framme vid porrforumet.
:)
Citera
2001-12-10, 19:59
Medlem
underground filmer

haha ne men snna dta sjuka filmer typ snna dra som finns p oldeagle snna me missfoster snt.
+ gonzo elr va du nu kallar dej varfr skriva nr du inte har ntt vettigt att sga?
som att jag skulle sga din kuk e liten e d vettingt?
Citera
2001-12-11, 18:13
Medlem
underground filmer

Du verkar vara en mycket intelligent kille, not!!! tillt mig att skratta, hohhohohahahahahihihihhehehehe. Jag fr trar i gonen av skratt nr jag tnker p hur ful du mste vara. hahahaha. kan du skriva s att man frstr vad du menar nsta gng du skriver, du skriver ju som en mongoloid. sna som du borde sprras in.
Citera
2001-12-12, 07:05
Medlem
underground filmer

Gonzo, du inser att du inte tillfr den hr diskussionen speciellt mycket va? Lser man mellan raderna inser man enkelt vad du r fr en tragisk figur. En misslyckad tnt som blev mobbad i plugget fr sin feta kropp och runda glasgon. Som nu senare i livet har skaffat en dator och upptckt att man p ntet r helt anonym och kan spela hur tuff och hftig som helst. Pinsamma mnniska skriv inte hr i fortsttningen!
Citera
2001-12-12, 10:14
Medlem
underground filmer

Det r nog dig sjlv du tnker p, Petter. Lgg dig inte i saker du inte har med och gra, detta r mellan mig och min rkefiende B-A-L.

Krossa -B-A-L-!!!!!
Citera
2001-12-12, 18:44
Medlem
underground filmer

ass e du bara hrd homo?
har du vnner?? och i snna fa va kostar i timmen??
ass r du en liten cklig finnig jvla data nrd elr ntt?

ps inte mitt fel att din iq ligger p snppet till 15
Citera
2001-12-13, 15:50
Medlem
underground filmer

B-A-L, jag vet att ni homosexuella har det svrt i detta samhlle, men mste du ta ut det p mig? Det finns kanske folk som mobbar dig fr din sexuella lggning, men inte jag, jag tycker att alla r lika vrda. Vi knner ju varandra, bara fr att vi inte har pratat p lnge betyder inte att vi inte fortfarande r vnner. Hoppas att du inte har ngot emot att jag avsljade din lggning, men sna saker r inte bra att dlja. Har du frresten berttat det fr dina frldrar n? Det borde du.

MVH Gonzo

PS. Lt oss bli vnner igen, jag r trtt p all denna fiendeskap.
Citera
2001-12-14, 16:52
äldre konto (old)
Ej medlem
underground filmer

det jag sker r grova-porrfilmer, sdana som min morsa medverkade i nr hon var 17, med kor och dvrgar o snt, gonzo du suger kuk
Citera
2001-12-14, 18:32
Medlem
underground filmer

dom filmerna cirkulerar p kazaa har jag hrt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto