• 1
  • 2
2007-10-15, 19:40
Medlem
begadefons avatar
Tja, den vänliga själen XXX tänker skicka HBW frön till mig, all cred till honom, har bara lite frågor..

1. är effekterna som LSD med ce'v och d.y.l

2. hamnar man i samma tillstånd som på LSD? dvs att man inte kan skilja på verkligheten och fantasin.

3. är de lämpliga som partydrog?

EDIT: Passar på att nämna att jag har sökt men inte funnit svar.
Citera
2007-10-15, 19:50
Medlem
Phanthans avatar
Jag tycker att du borde läsa lite tripprapporter med HBW. Du ska inte förvänta dig att du ska få allt på ett silverfat.

Du kommer inte hamna så djupt som med LSD, det är mindre visuals, mer en indre tripp, men inte som LSD.
Citera
2007-10-15, 19:57
Medlem
begadefons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phanthan
Jag tycker att du borde läsa lite tripprapporter med HBW. Du ska inte förvänta dig att du ska få allt på ett silverfat.

Du kommer inte hamna så djupt som med LSD, det är mindre visuals, mer en indre tripp, men inte som LSD.

Okej, ska göra det med detsamma. Om LSD vet jag inte så mkt men om svamp däremot.
Citera
2007-10-15, 19:57
Bannlyst
Felpost?
Citera
2007-10-15, 20:05
Medlem
begadefons avatar
Läst 2 st tripprapporter nu, det gav mig inte de svaren jag ville ha, tyvärr...

Finns det inte någon som kan tala av egen erfarenhet?
Citera
2007-10-15, 20:19
Medlem
Nagaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av begadefon
Läst 2 st tripprapporter nu, det gav mig inte de svaren jag ville ha, tyvärr...

Finns det inte någon som kan tala av egen erfarenhet?

Detta är helt av egen erfarenhet och det är mycket möjligt att du får en helt annan upplevelse.

Jag tog 10 stycken frön, knaprade på dem i några minuter (så det blev en go gegga och för maximalt upptag) innan jag svalde. Det är nu jag börjar få ett illamående som håller i sig en halvtimme-timme innan jag spyr upp fröna. Då försvinner illamåendet helt och jag börjar känna mig lite flummig.

En timme senare säger det BANG och jag börjar få en helt SANSLÖS eufori! Kan endast beskriva det som hur jag trodde att ecstasy skulle vara. Detta blandat med djupa, insiktsfulla tankar som bara rusade fritt. En riktigt häftig upplevelse och utan tvekan värd det lilla illamåendet. Höll i i uppemot 6-7 timmar.

Min kompis har däremot fått både CEV och OEV på endast 10 frön så bli inte förvånad om du får lite hallisar. Alla mina kompisar har dock fått det fantastiska lyckoruset. Vet inte hur det är med LSD men skulle tippa på att LDS är betydligt potentare baserat på vad jag läst här på FB.

Detta skulle vara en grym partydrog (för mig) bortsett från detta:

- jag måste spy upp dem
- jag skulle vara FÖR glad
- mina pupiller blir som tefat.

Delvis: Var inte med oliberala (de kommer förstå att du tagit något starkare än cb/spice/benzo, ta fröna några timmar innan ni anländer till festen. Ta det -inte- för första gången på en fest, första gången ska vara avslappnat och säkert för att känna på ruset och se hur det är för dig.

Som svar på din andra fråga kan jag säga att jag absolut kunde skilja på verklighet och fantasi, jag var t.o.m. mycket mer skärpt än jag är nykter och uppfattade mig vara tiofaldigt intelligentare.
Citera
2007-10-15, 20:42
Medlem
begadefons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nagax
Detta är helt av egen erfarenhet och det är mycket möjligt att du får en helt annan upplevelse.

Jag tog 10 stycken frön, knaprade på dem i några minuter (så det blev en go gegga och för maximalt upptag) innan jag svalde. Det är nu jag börjar få ett illamående som håller i sig en halvtimme-timme innan jag spyr upp fröna. Då försvinner illamåendet helt och jag börjar känna mig lite flummig.

En timme senare säger det BANG och jag börjar få en helt SANSLÖS eufori! Kan endast beskriva det som hur jag trodde att ecstasy skulle vara. Detta blandat med djupa, insiktsfulla tankar som bara rusade fritt. En riktigt häftig upplevelse och utan tvekan värd det lilla illamåendet. Höll i i uppemot 6-7 timmar.

Min kompis har däremot fått både CEV och OEV på endast 10 frön så bli inte förvånad om du får lite hallisar. Alla mina kompisar har dock fått det fantastiska lyckoruset. Vet inte hur det är med LSD men skulle tippa på att LDS är betydligt potentare baserat på vad jag läst här på FB.

- jag måste spy upp dem

Delvis: Var inte med oliberala (de kommer förstå att du tagit något starkare än cb/spice/benzo, ta fröna några timmar innan ni anländer till festen. Ta det -inte- för första gången på en fest, första gången ska vara avslappnat och säkert för att känna på ruset och se hur det är för dig.

Som svar på din andra fråga kan jag säga att jag absolut kunde skilja på verklighet och fantasi, jag var t.o.m. mycket mer skärpt än jag är nykter och uppfattade mig vara tiofaldigt intelligentare.

Nämen jag får ta och tacka så hemskt mycket Var de svar jag ville ha på pricken!
Citera
2007-10-15, 20:45
Medlem
aiiss avatar
Citat:

HBW Guiden ligger så gott som alltid på första sidan i hallucinogen-forumet. I den finns antagligen de svaren de letar efter, och annars kan du ställa nya frågor där.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=256217

Några få tripprapporter(som du dock mkt väl kan ha läst):
http://www.flashback.org/showthread...=baby+woodrose
Citera
2007-10-16, 04:37
Bannlyst
Ja ja ät dem ät dem! Jag brukar köpa dem då och då. Det händer inte ett skit mer än att man känner sig jättesjuk fast utan feber, man blir svag i kroppen och spyr och vill bara ligga och sova. Det är cyanid i dem tror jag, det är gift. Gift är alltid uppskattat. Om man vill vara sjuk en dag är det bra, men man kan väl knappast kalla det knark.
Citera
2007-10-16, 11:31
Medlem
rubbuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinnevan
Ja ja ät dem ät dem! Jag brukar köpa dem då och då. Det händer inte ett skit mer än att man känner sig jättesjuk fast utan feber, man blir svag i kroppen och spyr och vill bara ligga och sova. Det är cyanid i dem tror jag, det är gift. Gift är alltid uppskattat. Om man vill vara sjuk en dag är det bra, men man kan väl knappast kalla det knark.

Det är inte cyanid i HBW. De innehåller LSA. Och de där symptomen har jag aldrig märkt av, eller hört talas om. Du kanske tänker på någon annan växt, typ datura eller muskot. De innehåller inte heller cyanid men man blir sjuk av dem. Bittermandel och aprikoskärnor bland annat innehåller dock små mängder blåsyra som omvandlas till cyanid när man käkar dem.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hawaiian_baby_woodrose
Citera
2007-10-16, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nagax

- jag måste spy upp dem

Seriöst? Jag upplevde aldrig någon eufori på dem, snarare tvärtom. Jag blev lite småförvirrad och nojjig :/
Citera
2007-10-16, 16:01
Medlem
TsarensKurirs avatar
Citat:
Tja, den vänliga själen XXX tänker skicka HBW frön till mig, all cred till honom, har bara lite frågor..

1. är effekterna som LSD med ce'v och d.y.l

2. hamnar man i samma tillstånd som på LSD? dvs att man inte kan skilja på verkligheten och fantasin.

3. är de lämpliga som partydrog?

1. aldrig provat LSD, men det är mer introvert och stimulerande än Hallucinogent i min mening.
2. Beror på dosering tror jag, men HBW kan göra att man mår lite ( kanske MYCKET!!! ) illa.
3. Nej det skulle jag nog inte vilja påstå, dock FÖRBANNAT mysig i sällskap Skala mindre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in