Citat:
Ursprungligen postat av begadefon
Läst 2 st tripprapporter nu, det gav mig inte de svaren jag ville ha, tyvärr...
Finns det inte någon som kan tala av egen erfarenhet?
Detta är helt av egen erfarenhet och det är mycket möjligt att du får en helt annan upplevelse.
Jag tog 10 stycken frön, knaprade på dem i några minuter (så det blev en go gegga och för maximalt upptag) innan jag svalde. Det är nu jag börjar få ett illamående som håller i sig en halvtimme-timme innan jag spyr upp fröna. Då försvinner illamåendet helt och jag börjar känna mig lite flummig.
En timme senare säger det BANG och jag börjar få en helt SANSLÖS eufori! Kan endast beskriva det som hur jag trodde att ecstasy skulle vara. Detta blandat med djupa, insiktsfulla tankar som bara rusade fritt. En riktigt häftig upplevelse och utan tvekan värd det lilla illamåendet. Höll i i uppemot 6-7 timmar.
Min kompis har däremot fått både CEV och OEV på endast 10 frön så bli inte förvånad om du får lite hallisar. Alla mina kompisar har dock fått det fantastiska lyckoruset. Vet inte hur det är med LSD men skulle tippa på att LDS är betydligt potentare baserat på vad jag läst här på FB.
Detta skulle vara en grym partydrog (för mig) bortsett från detta:
- jag måste spy upp dem
- jag skulle vara FÖR glad
- mina pupiller blir som tefat.
Delvis: Var inte med oliberala (de kommer förstå att du tagit något starkare än cb/spice/benzo, ta fröna några timmar innan ni anländer till festen. Ta det -inte- för första gången på en fest, första gången ska vara avslappnat och säkert för att känna på ruset och se hur det är för dig.
Som svar på din andra fråga kan jag säga att jag absolut kunde skilja på verklighet och fantasi, jag var t.o.m. mycket mer skärpt än jag är nykter och uppfattade mig vara tiofaldigt intelligentare.