2001-11-09, 12:42
Medlem
Jo det r s att jag har laddat ner filmen: "le pact des loups" Och dom pratar franska i filmen och det finns ingen undertex. Kan ngon vara SKIT snll och verstta den p engelska eller vet var jag kan hitta undertexten d skulle jag blivit jkligt tacksamm /Denny
Citera
2001-11-09, 19:00
Medlem
Le pact des loups (vargarnas pakt)

Menar du allvar? Du vill inte att jag skall verstta bda banden av Le Conte De Monte Cristo t dig ocks?

Nej, ring AB Svensk Text istllet. De tar 15 000 fr att verstta en lngfilm. Eller varfr inte betala 75 spnn fr att se den p bio?
Citera
2001-11-10, 20:23
Medlem

Hahaha allts meningen med att tanka filmer frn internet r juh att man antingen inte orkar hyra den p video/se p bio/ekonomi eller s kanske filmen inte har ntt Sverige o det vore juh roligare om man har sett den innan den har ntt Sverige... DUH !!!!!!!
Citera
2001-11-11, 00:51
Medlem

Jo det r ju vldigt jobbigt att g och hyra en film.Dyrt r det ocks.Gr man till rtt butik kan man f betala s mycket som 19 kronor fr en ny "storfilm" vilket mste anses vara vldigt mycket pengar fr oss fattiga svenskar.
:)
Citera
2001-11-12, 22:41
Medlem

om du kanske hade hngt med s gr den filme just nu p bio...
Citera
2001-11-13, 19:56
Medlem

Jag vet att den gr p bio.Det jag ironiserade ver var "Hahaha allts meningen med att tanka filmer frn internet r juh att man antingen inte orkar hyra den p video/se p bio/ekonomi".

Kan du inte ens tnka dig att prjsa 75 spnn fr att se en biofilm kanske du borde avst frn ngot annat istllet?
Citera
2001-11-13, 20:39
Medlem

ne jag hatar att g p bio... hatar kn osv... skit jobbigt juh =)
Citera
2001-11-17, 14:01
Medlem

Jag verstter den fr 5000 spnn, du behver aldrig ens lmna bostaden.
Citera
2001-11-20, 15:49
Medlem

Ber du ngon p ALLVAR att verstta en film t dig? Det r ju vrsta projektet. Jag tycker det r askul! Nu fr du fan ta och kamma dig.
Citera
2001-11-21, 18:37
Medlem

Jag sg den p bio i helgen.Klart sevrd om man str ut med en mix mellan Tim Burton la Sleepy Hollow,skrckfilm,historisk film i 1700-tals milj och med en ordentlig slng av asiatiska kampsporter och vackra damer.

Jvligt fartfylld och otroligt snygg film som dock skulle tjna p att kortas ned 20 till 30 minuter.
Citera
2001-11-23, 02:30
Medlem

Du kan skert f tag i den engelska texten hr:
<http://www.divxsubtitles.net>

Men du mste bli medlem det tar 2 min innn de skickar passet till din email sen funkar det hur bra som helst.
Citera
2002-01-06, 15:05
Medlem

Filmen dyker upp p vhs 6:e februari p Movieline fr den som r intresserad.I textad version borde jag kanske tillgga.
;-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in