• 1
  • 2
2007-10-15, 13:35
Medlem
Mr Nosemans avatar
Hola!

Jag har hrt av mnga i bekantskapskretsen att Mcdonalds har maggots i sina hamburgare. Detta avfrdade jag som bullshit fr ett par mnader sen.

Men nu har jag av en slump trffat 2 st (oberoende av varandra) fd chefer inom nmnda koncern som har bekrftat detta.

r det en myt eller ligger det sanning i det?
Om man tnker s r deras hamburgare "gryniga".....kan inte ta dr sedan jag ftt detta berttat fr mig.
Citera
2007-10-15, 13:42
Medlem
LadyTieras avatar
Bullshit.

Klart de r gryniga de r gjorda av malt ktt, hur gammal r du egentligen?
Citera
2007-10-15, 13:44
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Noseman
Hola!

Jag har hrt av mnga i bekantskapskretsen att Mcdonalds har maggots i sina hamburgare. Detta avfrdade jag som bullshit fr ett par mnader sen.

Men nu har jag av en slump trffat 2 st (oberoende av varandra) fd chefer inom nmnda koncern som har bekrftat detta.

r det en myt eller ligger det sanning i det?
Om man tnker s r deras hamburgare "gryniga".....kan inte ta dr sedan jag ftt detta berttat fr mig.
Jag tror knappast att det ingr i deras recept line-up.

Maggots r egentligen fluglarver, som alla metare knner till. Dessa utsndrar i samband med matintag stora mngder amoniak. Redan sm mngder amoniak har en frn och ytterst otrevlig lukt, fr att inte prata om smak.

Att drfr anta att magotts r hemligheten bakom donkens sprda hamburgare r inte korrekt. Undrar dessutom hur hlsovrdsmyndigheterna hade stllt sig till det .

~Paul~
Citera
2007-10-15, 13:51
Medlem
erikbes avatar
Min frus kompis hittade dremot en brfis i sin McFeast en gng. Men den ingick nog inte frn brjan s att sga
Citera
2007-10-15, 13:57
Medlem
H0nkens avatar
Typisk fjortismyt. Sjlvklart r det inte maggots i hamburgarna. Tnk efter lite innan du postar!
Citera
2007-10-15, 14:29
Medlem
verlag r dock hygienen inte den bsta. Bestller man en osthamburgare p exempelvis McDonalds kan man rkna med att det ligger en salladsbit (som inte ska ing) i pappret. Man fr hoppas att det inte ven ingr fekaliebakterier och annat p grund av bristande hygien hos kkspersonalen.
Citera
2007-10-15, 14:58
Medlem
dePauls avatar
Sjlvklart r hygienen inte den bsta p ett stlle som donken. Man fr hoppas att de frsker emfasera vikten av god hygien fr de ofta unga lrlingarna. Mer kan man inte gra .

~Paul~
Citera
2007-10-15, 15:17
Medlem
Bajsfacistens avatar
Ja detta r naturligtvis sant, ven att kebabssen r utblandad med sperma, skinkan p pizzan r oftast rttktt, hasch r utblandat med kamelbajs och dammsugare r gjort p smulor frn golvet frn bagerier och konditorier.

Frvrigt s kan grimarser fastna.
Citera
2007-10-15, 15:37
Medlem
dePauls avatar
Han verkar ha koll p bde storleken och "tjockleken" .

http://homepage.ntlworld.com/tom500/happy-fat-man.jpg

~Paul~
Citera
2007-10-15, 15:48
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dePaul
Han verkar ha koll p bde storleken och "tjockleken" .

http://homepage.ntlworld.com/tom500/happy-fat-man.jpg

~Paul~
Bara jag som tycker den ser smarrig ut?
Citera
2007-10-15, 15:52
Medlem
Enrdtrds avatar
Enklaste r att aldrig aldrig ta p Donken, s slipper man en fundera p sdana hr skumma grejer.
Citera
2007-10-15, 15:55
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Bara jag som tycker den ser smarrig ut?
Ehm, mste erknna att jag var tvungen att laga till lite mat .

~Paul~
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in