Citat:

Ursprungligen postat av Lucifer tfa

Annars fel säkert läge har jag hört om. Annars ett mycket bra program kallat "Replacer" kan skickas, ifall önskat..

Är det programmet som ligger 
på den här sidan?? I så fall behöver du inte skicka till mig.. 

... Men tack för tipset!
(Jag kände inte till det tidigare, och det kan ju användas till andra filer också.)
	Citat:

Ursprungligen postat av lasses

Vill du ha ett snyggt o bra Vistatema tycker jag du ska ta en titt på Vista Inspirat 2 från CrystalXp.net. Har detta själv o det funkar klockrent. Följer även med en del annat godis i nerladdningen. Ladda ner o kolla. Är du inte nöjd är det bara att avinstallera. Inget tjafs med dll-filer o skit. Rekomenderas!
Länk: 
http://www.crystalxp.net/news/en181-...rico-pack.html 

Citat:

Ursprungligen postat av MondoBizarro

Skulle precis tipsa om detta...snyggaste temat jag hittat!
Plus att man om man endast vill ha utseendet och inte ikoner och annat som ändras, så är det bara att avinstallera, gå till mappen C:\WINDOWS\Resources\Themes\Inspirat2 och dubbelklicka på Inspirat2.msstyles för att endast ändra utseendet! 
Upptäckte detta av en slump när jag efter avinstallation såg att mappen låg kvar och testade köra filen. 
Så patchningen ligger kvar trots att det är avinstallerat, märkligt nog.

Jo. Visst är det ett snyggt tema och så, men jag vill 
i alla fall klaga lite. Det 
är snyggt och verkar fungera bra, när man väl fått rätt på det alltså.. Nu var det ju i och för sig inte så himla krångligt heller, men det krävdes likväl att man reparerade ikon-cachen (antingen i programmets inställningar eller med TweakUI) för att allt skulle fungera som det antagligen är tänkt.. Sen är det ju en smaksak, men lite för "nytt" för min smak blev det nog kanske, så jag testade ditt tips 
MondoBizarro.. Fast även nu spökade ikonerna och fick "repareras" med TweakUI..
I övrigt dock ett rätt kul och snyggt tema, som fungerar efter lite tweakning! 

PS: Trots att själva "patchningen" ligger kvar och funkar för att använda åtminstone filen Inspirat2.msstyles, så gillar jag 
verkligen inte program som lämnar en massa "skit" efter sig! (I detta fallet hade jag dock lite överseende med ofoget! 

)