Finns det något annat sätt att söka till högskolan än genom denna skitsida som man aldrig kommer in på? Om folk inte kan söka på sista ansökningsdagen, då måste väl de inkompetenta idioterna som sköter den erbjuda andra lösningar eller skjuta upp sista datumet för ansökning?
Finns det något annat sätt att söka till högskolan än genom denna skitsida som man aldrig kommer in på? Om folk inte kan söka på sista ansökningsdagen, då måste väl de inkompetenta idioterna som sköter den erbjuda andra lösningar eller skjuta upp sista datumet för ansökning?
Så går det om man inte är ute i tid. Samma visa varje år, vad det än gäller. Att folk inte lär sig.
Jag hade givetvis sökt åtminstone ett par dagar innan vilket jag gjorde i våras. Nu hade jag inte väntat mig att sista ansökningsdatum skulle vara innan högskoleprovet så jag hade inte kollat datumet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!