2011-11-02, 03:16
Medlem
NigguhScootchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karikurai
Haha faktiskt inte, får be om ursäkt men jag var helt säker på detta! Tydligen inte hehe

du tänker förmodligen på norrköping va?
Citera
2011-11-02, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NigguhScootch
du tänker förmodligen på norrköping va?

Hehe det stämde nog lite bättre det ja!
Citera
2011-11-05, 19:25
Medlem
deltaphases avatar
Bara för att göra tråden lite aktiv.

En update vore fint.Hur är läget nu i Lkpg? Vilka har bombat/målat mest senaste tiden? Något speciellt som bör nämnas? Körs det mycket på pendeln? Vistas nämligen inte alls mycket i varken resec eller centrum osv.
Citera
2011-11-06, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deltaphase
Bara för att göra tråden lite aktiv.

En update vore fint.Hur är läget nu i Lkpg? Vilka har bombat/målat mest senaste tiden? Något speciellt som bör nämnas? Körs det mycket på pendeln? Vistas nämligen inte alls mycket i varken resec eller centrum osv.
nya pods,fuss målnigar/tags vid braskensbro,rån har bombat runt johannelund,nya doler tags o kansih oxå vid johannelund/ekh
Citera
2011-11-15, 18:13
Medlem
är rätt dött här?mer update kanske,vem/vilka är dom aktiva nu i lk?
Citera
2011-11-15, 20:52
Medlem
Bombasystemets avatar
http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyheterna_linkoping?title=klotter_ger_otrygga_link opingsbor&videoid=2095653

hahaaaaa
Citera
2011-11-16, 18:36
Medlem
Bombasystemets avatar
Varför vågar aldrig någon säga vad dom drar här? skulle vara så mycket trevligare
Citera
2011-11-18, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasystemet
Varför vågar aldrig någon säga vad dom drar här? skulle vara så mycket trevligare

För att det skulle bli sånt jävla liv och en massa outningar, det är en väldigt "spänd situation" bland lkpg-målarna. Det har hänt förr och kommer antagligen hända igen, iof tror jag ingen bryr sej om vem som är vem här på fb. Målar man har man träffat de flesta irl i vilket fall eller känner igen dom..
Citera
2011-11-18, 16:28
Medlem
Attjagorkars avatar
Nu känner jag att jag måste gå lite OT men i och med klippet känner jag lite såhär... Vem är så oerhört rädd av sig att denne känner sig otrygg pga att någon skrivit något någonstans?

-Åh nej! Det står något här på väggen, då betyder det att allt våldsbenäget folk bor här och kommer strax slå ner mig.
Citera
2011-11-18, 17:51
Medlem
VoNRambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
Nu känner jag att jag måste gå lite OT men i och med klippet känner jag lite såhär... Vem är så oerhört rädd av sig att denne känner sig otrygg pga att någon skrivit något någonstans?

-Åh nej! Det står något här på väggen, då betyder det att allt våldsbenäget folk bor här och kommer strax slå ner mig.
Kan hålla med till en väldigt liten del att det ser lite mer ghetto ut, men visst är det löjligt.
Citera
2011-11-18, 18:25
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar

Det är inte så att någon känner sig otrygg endast pga. att det står något skriver på en vägg, Folk har inget annat att komma med, dom tänker, Hmm, hur ska vi få graffiti att framstå som något dåligt igen? Jag vet. Vi säger att folk känner sig otrygga, precis som med allt, mediat bara ljuger
Citera
2011-11-18, 18:52
Medlem
Attjagorkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasystemet
Det är inte så att någon känner sig otrygg endast pga. att det står något skriver på en vägg, Folk har inget annat att komma med, dom tänker, Hmm, hur ska vi få graffiti att framstå som något dåligt igen? Jag vet. Vi säger att folk känner sig otrygga, precis som med allt, mediat bara ljuger

Då känns det lite mer effektivt att dra kortet om att alla klottrare knarkar och mördar folk. För det kan vi ju dra nytta utav, jag menar vem går fram till en påtänd mördare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in