2012-11-22, 07:57
Medlem
stolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Malmöcrewet kör O13, med ett o. Står för Område 13 har jag för mig.

Hörde nån gång att det var nån från VSM och nån från gamla IAS som hade det där 013 i malmö (antagligen på fyllan) men nu vet jag ju att det inte var så tydligen, så då behöver jag inte fundera på det mer...kommer ni ihåg 013 crew i LKPG? De la bra gejer fan...

Tungt av Ribban där också...krispig som alltid...
Citera
2012-11-22, 14:26
Medlem
nya grejer vid indusrtigatan. en vog,see,reos,low
Fixar bild senare.. sitter en hyfsad ny see och feis målning på en lada precis innan man kommer in till vallaskåpet..
Citera
2012-11-24, 11:54
Medlem
Gick förbi Industrigatan igår. Feta grejer!Någon som kan fixa bild på Baso's? Den var riktigt fet!
Synd att Lest inte kan släppa beefen med Vog, har aldrig sett att Vog spittat tillbaks?
Dessutom på en lagligt projekt..

Gick förbi en gammal målning av Jest, KVS igår. Coolt att den fått sitta kvar så länge på ett så centralt ställe. Nedanför gamla vattentornet.
Citera
2012-11-24, 14:58
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Citat:
Gick förbi Industrigatan igår. Feta grejer!Någon som kan fixa bild på Baso's? Den var riktigt fet!
Synd att Lest inte kan släppa beefen med Vog, har aldrig sett att Vog spittat tillbaks?
Dessutom på en lagligt projekt..

Gick förbi en gammal målning av Jest, KVS igår. Coolt att den fått sitta kvar så länge på ett så centralt ställe. Nedanför gamla vattentornet.

Vart ligger gammla vattentornet? VAA? är den feta vogen vid projektet spittad av lest?
Citera
2012-11-24, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OgnomAmtef
Vart ligger gammla vattentornet? VAA? är den feta vogen vid projektet spittad av lest?

Såg att den låg uppe på http://www.fotolog.com/lkgraffiti/132000000000010699/

Japp, Lest tags i krom över målningen.
Citera
2012-11-24, 16:56
Medlem
rulla hfu,fau panels på pendeln igår.. rullar säkert fortfarande, tacksam för bild
Citera
2012-12-05, 13:21
Medlem
stolens avatar
Nån som vet vad som hänt med SG & AF crews? Trist att de har dött ut...

Till Trainyard : Är det du som har en fotolog med samma namn? Peace, Love and bombing!
Citera
2012-12-05, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolen
Nån som vet vad som hänt med SG & AF crews? Trist att de har dött ut...

Till Trainyard : Är det du som har en fotolog med samma namn? Peace, Love and bombing!
haha nej det är det inte.. men some,kanish håller ju fortfarande igång? så af&sg är väl inte helt döda?
Citera
2012-12-05, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trainyard
haha nej det är det inte.. men some,kanish håller ju fortfarande igång? så af&sg är väl inte helt döda?

Darsh kör lite då och då.
Citera
2012-12-05, 17:27
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Citat:
Darsh kör lite då och då.

har inte sett något nytt av han på skitlänge... Men den aktivaste i stan är väl See tror jag...
Citera
2012-12-05, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OgnomAmtef
har inte sett något nytt av han på skitlänge... Men den aktivaste i stan är väl See tror jag...

Håller sig inte inne stan direkt. Förövrigt underbart väder att vandalisera i just nu. Mycket snö, snöfall och ett par minus. Bättre blir det inte!
Citera
2012-12-05, 21:49
Medlem
OgnomAmtefs avatar
han håller väl sej till ljungsbro kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in