2011-10-01, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Vilka tags då?
Det ska ha varit slouce,flux och serox som också samma kväll gjorde denna http://www.fotolog.com/sero1one
Senast redigerad av sektor2 2011-10-01 kl. 15:55.
Citera
2011-10-01, 15:55
Medlem
http://www.fotolog.com/sero1one
Citera
2011-10-01, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sektor2
http://www.fotolog.com/sero1one

Du är medveten om att det är 18-årsgräns på FB va? För att svara på din fråga ang om det brukar va några bj's i Lkpg: Det beror vart du rör dig, i "förorterna" lär du se det lite när och då men är väl inte allt för många vid Stora torget...
Citera
2011-10-01, 16:34
Medlem
[quote=BeQuiet.] Du är medveten om att det är 18-årsgräns på FB va? För att svara på din fråga ang om det brukar va några bj's i Lkpg: Det beror vart du rör dig, i "förorterna" lär du se det lite när och då men är väl inte allt för många vid Stora torget...[/QUOT

Vad får dig att "tro" att jag är under arton? Jag "såg" det vid en busshållplats i johannelund, bussen stannade och då sprang det fram 3 snubbar på kanske bara 14-16 år och körde några ganska ok tags
Citera
2011-10-01, 18:00
Medlem
Citat:
Vad får dig att "tro" att jag är under arton? Jag "såg" det vid en busshållplats i johannelund, bussen stannade och då sprang det fram 3 snubbar på kanske bara 14-16 år och körde några ganska ok tags
Efter som du skrev bevittna inom citationstecken så förstod jag det som att det va du som hade backjumpat. End of discusion, kul att det körs!
Citera
2011-10-01, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeQuiet.
Efter som du skrev bevittna inom citationstecken så förstod jag det som att det va du som hade backjumpat. End of discusion, kul att det körs!
Aja, spelar ingen roll, Har aldrig hänt något när jag pratat graffiti öppet på internet ändå..
Citera
2011-10-01, 22:15
Medlem
deltaphases avatar
Varför blir Celon kryssad överallt? Är det pods som är igång ? Såg förut vid plaza inne i stan att han och darsh, östcrew hade blivit kryssade av någon driper. Även en gammal Loietag (nödvändigt) på vasavägen hade blivit då den satt ganska nära en celon. Hade varit kul att veta anledning till detta.
Citera
2011-10-01, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deltaphase
Varför blir Celon kryssad överallt? Är det pods som är igång ? Såg förut vid plaza inne i stan att han och darsh, östcrew hade blivit kryssade av någon driper. Även en gammal Loietag (nödvändigt) på vasavägen hade blivit då den satt ganska nära en celon. Hade varit kul att veta anledning till detta.
Låter för jävligt, förstår inte varför pods skulle kryssa sina egna dock...Jag skulle inte för en sekund vilja jävlas med celon :S
Citera
2011-10-01, 22:53
Medlem
deltaphases avatar
Citat:
Låter för jävligt, förstår inte varför pods skulle kryssa sina egna dock...Jag skulle inte för en sekund vilja jävlas med celon :S

Vad menar du med "förstår inte varför pods skulle kryssa sina egna"?
Citera
2011-10-01, 23:02
Medlem
Citat:
Vad menar du med "förstår inte varför pods skulle kryssa sina egna"?
Jag har faktiskt ingen aning om varför jag skrev det :S Jag menade celon och loie har ju målat med pods flera gånger, Och driper har jag aldrig hört talas om, Men pods är ju så, dom gillar inte att man bombar, dom vill att man ska måla.
Citera
2011-10-01, 23:03
Medlem
deltaphases avatar
Citat:
Jag har faktiskt ingen aning om varför jag skrev det :S Jag menade celon och loie har ju målat med pods flera gånger, Och driper har jag aldrig hört talas om, Men pods är ju så, dom gillar inte att man bombar, dom vill att man ska måla.

Har dem? Vet du vad du pratar om? Det verkar inte riktigt som det.
Citera
2011-10-01, 23:10
Medlem
Citat:
Har dem? Vet du vad du pratar om? Det verkar inte riktigt som det.
Okej, Loie hängde med Fus, Celon målar offtast ensam men har sett hans tags brevis pods någon gång,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in